AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Del Skrevet 4. desember 2020 Hei alle her inne!! Jeg ønsker noen tips og triks angående hvordan en kan øke matlysten sin. Jeg har hele livet hatt høy forbrenning og har gått hos ernæringsfysiolog og brukt ernæringsdrikker. I det siste har jeg sluttet å bruke disse, og har enda ikke noe matlyst med mindre jeg ikke har spist på evigheter eller har vært ute og brukt kroppen min fysisk. Jeg jobber i butikk, og forbrenner ganske mye i løpet av disse timene, og dette forverrer meg da jeg ikke får spist like mye i løpet av dagen. I tillegg til dette, da jeg er hjemme klarer jeg ikke å hive i meg 3 hovedmåltider samtidig som mellommåltider. Er det noen som har tips/triks for å øke matlysten? Jeg vet at kanskje å trene vil hjelpe til med dette, men dette er noe jeg ikke tørr da jeg er redd for å trene for mye i forhold til det jeg spiser. I allefall i begynnelsen. Anonymkode: 28772...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 4. desember 2020 #2 Del Skrevet 4. desember 2020 Småspising av mat med høyt kaloriinnhold som nøtter? Jeg sliter også med å få i meg nok mat så trikset er at det man spiser er kaloririkt. Laks, nøtter, ost, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Del Skrevet 5. desember 2020 Han mat tilgjengelig. Om det er tiltal å lage mat så kan du meal preppe. Trys ned porsjoner som du kan varme opp. Sett fram frukt f.eks som du kan spise som mellommåltid. Få mat til å bli en rutine. Anonymkode: 8b233...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Del Skrevet 5. desember 2020 Det høres paradoksalt ut, men når du venner kroppen til å spise mer så vil du også få mer matlyst. Men det krever innsats i starten. På samme måte som overvektige må jobbe med å spise mindre, så må du jobbe med å spise mer. Du må rett og slett prioritere å få i deg mer mat. Ta med deg noe lettfordøyelig i arbeidstiden, feks næringsrike energibarer som går ned fort. Anonymkode: 855eb...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå