Gå til innhold

Hormon monster i svangerskap- morsomme historier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det hadde vært gøy om vi kunne dele de teiteste stundene hvor hormonene bare har tatt helt på veg!

Jeg starter:

Jeg forsøkte å montere en bleiebøtte uten hell, og ble til slutt skikkelig sinna og ba samboeren se til helvete å brenne hele driten. Han tok å monterte den, og sier etterpå "det var jo kjempe lett". 

Jeg ble så rasende på han at jeg kalte han en egoistisk dust og forsvant ut av hjemmet, og dro å shoppet. :pinar:

Eller da jeg begynte å hylgråte fordi samboeren måtte på jobb. Han måtte jo skjønne at jeg hadde bare sett han fire timer den dagen, og jeg sov sikkert når han kom hjem, så det å bare få se han fire timer var altfor lite. 

Eller da samboer kikket på meg på en måte jeg oppfattet som trist og jeg begynte å gråte, helt uten grunn, og ble dermed super flau, og begynte å skratt le. Så der satt jeg å gråt og vsr trist, mens jeg skratt lo. 

Jeg har mange historier hvor jeg har vært hormonella, og når jeg ser tilbake på de blir jeg sykt flau!

Heldigvis tar samboer det på strak arm, ler heller av meg, og så er jeg kjapt ute med å beklage meg når jeg blir rasende uten grunn. :fnise:

Anonymkode: 6cc01...91f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant, eg hadde ingen hormonsvingninger som påvirket meg på den måten. Følte meg heilt normal, deilig faktisk. Eg fekk pause frå PMS helvete, det er noen dager i månaden eg er ei drittkjerring. Sint veps...

Anonymkode: 45288...f27

Skrevet

Jeg klikka da bf kasta enden av en løk oppi salaten, jeg Kunne jo ikke spise sånn, det var jo søppel i mine øyne, så jeg skrek og fløy ut døren og tok bussen til jobben til ei venninne. Hsn kom å hentet meg da, etter at han hadde ringt å beklaget seg 🤭

Anonymkode: 30e1d...e4a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...