Gå til innhold

Tøyservietter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

To uker igjen til den store dagen...og jeg kom på at jeg har glemt å ordne med servietter.. :roll: Noen som har tips om hvor man kan kjøpe enkle tøyservietter til en ålreit pris?? Fins det noen slike alt-mulig-billig-butikker som har slikt kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

binders tror jeg har.

Vi skal leie vi da - på sentralvaskeriet. Da får du de rene og pene og støkne, og leverer de tilbake skitne!

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi bestilte våre hos S.R Brodering/Gavemakeriet vi da, via internett, men jeg ser at det bare er to uker igjen til bryllupet deres, og jeg tror ikke de leverer så raskt...hadde ikke satsa på det i hvertfall, våre var over 1 mnd forsinket... :roll:

Men de var fine da! ;)

Vet dessverre ikke om en forretning hvor man kan få tak i sånt...

Skrevet

Vi leide dem og på et vaskeri. Ellers finnes det slike av papir som kjennes lit ''tøy-aktig'' ut på binders og noen dagligvarebutikker. Vet ikke om noen butikker som selger skikkelige tøyservietter. Men du kan jo alltids sy noen selv...... ;)

Skrevet

Takk for svar dere!

Skal sjekke på binders jeg... Skulle gjerne ha sydd selv, hadde det ikke vært for mine ti tommeltotter... :roll::ler:

Skrevet

Jeg har ca 55 stk du kan kjøpe om du vil? Send meg en PM.

De er hvite damaskservietter...

Skrevet

Vi kjøpte flotte servietter på binders.. :)

Gjest Frk.Elisabeth
Skrevet

Vi kjøpte på Rimi vi. De er ikke av tøy, men de er veldig tykke. Og så er det et veldig fint mønster. Kostet 25 kr for 12 stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...