Gå til innhold

Hva gir du svigerforeldrene dine i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerfar har akkurat pusset opp kjøkkenet sitt så han får en fin kjøttkniv og en Jason maske:)! 

Svigermor liker hagepynt, og får en kattestatue som dreper hagegnomer :)!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerfar får seks forskjellige artige øl og trøfler. Samboeren hans får noe hun samler på, håndkrem, god dusjsåpe og hjemmelaget mandler. De skal også få en fellesgave som vi ikke vet hva er enda. Forslag? 

Svigermor får en god likør hun elsker. Samboeren hennes får yndlings sjokoladen hans og er par sokker. Felles får de en selvutplukket matkasse. 

Anonymkode: 136f5...6c5

• Liker 1
Skrevet

Svigermor får le cruset sett til nesten 10000, - (kopper, fat, kasseroller) 🙈

Anonymkode: 675e0...c82

• Liker 1
Skrevet

De får en likør vi kjøpte i Italia i sommer og et gavekort på en italiensk nettbutikk. 

Anonymkode: 2b764...83c

• Liker 1
Skrevet

De får et maleri.

Anonymkode: 1c8d4...2e4

• Liker 1
Skrevet

Nye dunputer og litt servise de samler på. 

Anonymkode: a552f...b2f

• Liker 1
Skrevet

Det gleder meg å lese tilbakemeldingen du har fått, ts.  Så er kanskje ikke alle svigermødre så ille som man kan få inntrykk av når man leser her på KG?  

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke, mannen ordner til sine og han har ikke begynt ennå. 
(men jeg vet ikke hva jeg gir til mine egne foreldre i år heller, hvorfor skiller du mellom dem?)

Anonymkode: 91cc3...1cc

Skrevet

Svigermor og min foreldre får dyr håndsåpe fra en lokal bedrift og noen forbruksvarer fra lokale produsenter. 

De kjøper jo alt de trenger, like greit med noe de kan spise/bruke opp :)

• Liker 3
Skrevet

Ingenting 

Anonymkode: 4dab3...b1c

Skrevet

Ingenting ser det ut til så langt, for den oppgaven har jeg outsourcet til deres sønn.

Anonymkode: d2703...6b4

• Liker 3
Skrevet

Rituals sett, konspirasjonsbok, ei tralle fra Ikea, lakris fra bulow, fotokalender av barnebarn.. jevnt fordelt over de ulike svigerforeldre/mine foreldre. 

Anonymkode: ee5cd...210

Skrevet

Ser virkelig ikke poenget med at voksne mennesker gir hverandre gaver

Anonymkode: dddb5...ea9

Skrevet

Jeg har strikket dem selbuvotter.  Så får de også vin. 

Anonymkode: 5a7f8...502

Skrevet
Zienna skrev (12 timer siden):

Det gleder meg å lese tilbakemeldingen du har fått, ts.  Så er kanskje ikke alle svigermødre så ille som man kan få inntrykk av når man leser her på KG?  

Nei det er mange gode svigermødre , der ute, liker å sende svigers morsomme gaver.Svigerforeldrene mine er ok folk og hyggelige!

• Liker 2
Skrevet

En gavepose med mye snadder - en god vin, et spekelår, marmelade, salt, +++ (er ikke helt ferdig). I år blir det også et puslespill og en god bok, da julen blir litt annerledes, og litt ny underholdning kan gjøre det lettere. 

Akkurat samme som vi gir til mine foreldre. 

Gir så godt som alltid gaver som kan konsumeres, da alle har alt. 

Anonymkode: 89709...181

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ser virkelig ikke poenget med at voksne mennesker gir hverandre gaver

Anonymkode: dddb5...ea9

Det var ikke det hun spurte om

Anonymkode: dc7ff...a1a

• Liker 4
Skrevet

Mannen min ordner gave til sine foreldre, så jeg vet ikke helt hva de får. Moren min får en iPhone 10. (ikke bare av meg, men spleis mellom oss barna til henne.) Dette er egentlig dyrere enn standard, men hun klager så innmari på den tlf hun har nå, så vi kjøper oss egentlig ut av klaginga 😅

faren min og stemor får salt og pepperbøsser. Vi er ikke en familie med tradisjon for dyre gaver.

Skrevet

Lyslykter i to størrelser, og en kurv med mye god mat og drikke.

Skrevet

Vinkaraffel, vin og puslespill

Anonymkode: 734da...0cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...