Gå til innhold

Flere som har fått negative kommentarer av fremmede om klærne du har på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en kommentar av noen jenter, sikkert 12 år fordi jeg hadde topplue, æsj topplue, voksne går vel ikke med topplue vel... Haha. (Greit nok, de var barn, og de har vel lært av noen å snakke slik).Den er hjemmestrikket, og ikke en barnelue. Jeg svarte bare at det er ikke kult å fryse så derfor går jeg med denne luen. 
Ellers har jeg blitt kalt berte av noen fordi jeg gikk med skjørt en varm sommerdag. Jeg tar meg ikke nær av det, men syns jo det er litt teit at folk må henge seg oppi hva andre går med.

Anonymkode: 29494...6b1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at noen fremmede har kommentert hva jeg har på meg. Jeg har på meg mye rart og merkelig det meste av tiden, så det er i grunn merkelig.

Anonymkode: 92cd2...2e9

• Liker 1
Skrevet

Det har skjedd noen ganger. Før tok jeg meg veldig nær av det og fortsatt synes jeg det er en uting, men har skjønt at sånn oppførsel sier mer om dem enn om det jeg har på meg.

Anonymkode: 8c854...405

• Liker 1
Skrevet

Barn som sier "topplue", haha. Tror ikke du skal ta deg så alt for nære av det her nei, er nok som du sier bare noe de har snappet opp fra en eller annen voksen - en fordomsfull mor virker mest sannsynlig her.

Anonymkode: 4ae7b...0b7

• Liker 2
Skrevet

Nei. Aldri.

Gjest Mumlehumle
Skrevet

Nei aldri. Ikke ville jeg ha brydd meg hva 12 åringer sier. 

Skrevet

Nei, tvert i mot.

Anonymkode: 666df...f9a

Skrevet

Aldri opplevd at noen har kommentert noe nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...