AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Del Skrevet 4. desember 2020 Hei! Er det noen her inne som har godartet svulst i hypofysen og vet om man kan ta Ovitrelle for det om? Ser på felleskatalogen om ovitrelle at du ikke bør ta ovitrelle om du har svulst i hypofysen. Det har jo jeg!! tror den bare var sånn 5 mm, så veeldig liten, skal snart til legen for å ta blodprøver for å se at den ikke skiller ut hormoner. Men gjelder dette alle typer svulster i hypofysen?, det sto ingenting spesifikt må nok høre med helsepersonell, men skriver her alikevell. Anonymkode: 90504...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Del Skrevet 4. desember 2020 Det er helt avhengig av hvilken type svulst det er. Anonymkode: f7a0c...f94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er helt avhengig av hvilken type svulst det er. Anonymkode: f7a0c...f94 Ok da håper jeg min lille godartet svulst ikke er en av de😅🙏🏼 Ts Anonymkode: 90504...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå