Gå til innhold

Julegave til nabo som har hjulpet meg mye, når hun har ekstrem corona-angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av naboene mine hjalp meg mye når jeg ble syk, og har tatt seg av kattene mine mens jeg har vært på sykehus og var på rehablitering, hos venner osv. Jeg vil gjerne gi henne/dem noe, men hva? Hun har sånn angst for corona at hun skrek "nei!" når jeg ville ta opp noe hun hadde mistet, og hun står bokstavelig talt 2-3 meter fra meg når vi snakker. Likevel har hun altså strukket seg langt for å hjelpe meg, så jeg vil gi henne noe. Men hva??? Noe som kan vaskes når hun tar det inn i huset...altså noe som er pakket inn i plast der jeg bare tar på plasten kanskje.... Syns julegaver er vanskelig i utgangspunktet, så dette blir jo umulig.

Anonymkode: 622d8...6aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal i alle fall gi henne antibac! TS

Skrevet

En six pack med Corona:)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil gi henne noe hun ikke engang behøver å ta på kan du pynte ute? Det er kjempekoselig å sitte inne i varmen og se ut på pynt og vinterlys. Her jeg bor er det minusgrader, så barna koser seg med å lage isskulpturer og islykter. Eventuelt kunne du kanskje hengt opp noen lyslenker i busker og trær? 

Anonymkode: a60f9...de3

• Liker 4
Skrevet
visp skrev (2 minutter siden):

En six pack med Corona:)

Hahahahaha.

Konge !

• Liker 2
Skrevet

gi en helt vanlig gave som passer til anledningen. Hvis hun er så redd får hun vaske den, eller sette den i karantene i to uker. Hun har vel spist mat fra butikken siden mars? dette er et ikke-problem tenker jeg.

Anonymkode: 1de42...f13

Skrevet

Overlever en gave i en plastpose en uke før jul, og si at hun må sette den til side en uke før åpning, så eventuelle virus blir ødelagt. Tørk av plastposehåndtakene med antibac mens hun ser på.

Anonymkode: da20b...33e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Overlever en gave i en plastpose en uke før jul, og si at hun må sette den til side en uke før åpning, så eventuelle virus blir ødelagt. Tørk av plastposehåndtakene med antibac mens hun ser på.

Anonymkode: da20b...33e

Det er en god idè faktisk.

Trenger også tips til hvilken gave som passer. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du vil gi henne noe hun ikke engang behøver å ta på kan du pynte ute? Det er kjempekoselig å sitte inne i varmen og se ut på pynt og vinterlys. Her jeg bor er det minusgrader, så barna koser seg med å lage isskulpturer og islykter. Eventuelt kunne du kanskje hengt opp noen lyslenker i busker og trær? 

Dette synes jeg var en veldig god idé :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg bor ikke der lenger, og hun har hatt MASSE lys og greier ute hver eneste jul. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bor ikke der lenger, og hun har hatt MASSE lys og greier ute hver eneste jul. TS

Skjønner, da funker ikke det. Da tror jeg at jeg ville gått for vin. Kanskje litt kjedelig, men en vinflaske kan hun enkelt vaske i både varmt såpevann og antibak uten at hun risikerer å ødelegge noe. Eventuelt kan du se om du finner en god olivenolje eller balsamico som er på en flaske med tett lukking. 

• Liker 2
Skrevet

I og med at hun er så livredd så hadde jeg ikke gitt henne noe. Det kan bli en belastning for henne. Send henne heller en hyggelig melding og gi henne en gave når pandemien er over.

Anonymkode: 1f382...e5c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...