Gå til innhold

Finnes det pinnekjøtt i ferskvaredisken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett det? Greia er at jeg har vokst opp med pinnekjøtt, men nå tåler jeg ikke å spise så mye kjøtt lenger. Så jeg bør ikke spise en hel middag med det liksom. Men ètt ribben kan funke. Finnes det noe sånt i ferskvaredisken på butikken, noen som har sett det?

Anonymkode: 041c2...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sett dessverre. Kan du invitere noen på en pakke?

Anonymkode: ea791...40f

• Liker 1
Skrevet

I vanlige butikker har jeg ikke sett det nei. Men hos slakteren kan du få tak i det som du ønsker. :) 

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet

Sjekka på Meny-appen nå og de har kun pakker på min. 1 kg.

Skrevet

Ja, men det kommer an på hvor i landet du er. I min hjembygd, en liten bygd på Vestlandet, kan man kjøpe pinnekjøtt fra disken.

Anonymkode: a3c3d...5a9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, men det kommer an på hvor i landet du er. I min hjembygd, en liten bygd på Vestlandet, kan man kjøpe pinnekjøtt fra disken.

Virkelig? Jeg bor på Østlandet dessverre, så jeg er kanskje i feil land. Ribbe er det over alt. TS

Skrevet

Tror fjordland har pinnekjøtt til én person?

Anonymkode: c62f4...371

• Liker 3
Skrevet

Her på den lokale Megaen, så har de i løst i ferdkvare disken, både pinnekjøtt og av bog (min favoritt), der kan en velge hvilke stykker og hvor mye en vil ha.

• Liker 1
Skrevet
elien skrev (38 minutter siden):

Her på den lokale Megaen, så har de i løst i ferdkvare disken, både pinnekjøtt og av bog (min favoritt), der kan en velge hvilke stykker og hvor mye en vil ha.

Det er ikke Coop Mega her lenger, ikke Meny heller.. CC Mat har kanskje det beste utvalget, får sjekke der. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 19.56):

Virkelig? Jeg bor på Østlandet dessverre, så jeg er kanskje i feil land. Ribbe er det over alt. TS

Pinnekjøtt er også å få tak i overalt, men tipper det ikke finnes butikker overalt som røyker sitt eget pinnekjøtt og dermed deler det opp i antall pinner kundene ønsker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 20.00):

Tror fjordland har pinnekjøtt til én person?

Anonymkode: c62f4...371

Smaker grusomt da 😶

Anonymkode: 2e340...153

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Pinnekjøtt er også å få tak i overalt, men tipper det ikke finnes butikker overalt som røyker sitt eget pinnekjøtt og dermed deler det opp i antall pinner kundene ønsker. 

Hæ? Ts

Skrevet

Hva om du kjøper en kilo og deler den opp i porsjoner? Spis det du kan, og frys resten til senere. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 20.45):

Smaker grusomt da 😶

Anonymkode: 2e340...153

Har du smakt Fjordland pinnekjøttet? TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...