AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Kommer nok til å få en del hat kommentarer nå. Jeg skriver det her, så dere kan komme med deres tanker rundt det og kanskje jeg forstår meg selv bedre. Utroskapene har foregått i ca 2 år, han vet om 3 tilfeller og har enda ikke forlatt meg. Han sier han elsker meg. Jeg sier det rett ut, jeg liker det å være utro, spenningen ved det, og det at jeg kan velge. Jeg er glad for at mannen min blir hos meg, men jeg lyver til han veldig ofte og vet selv at det ikke er normalt. Merker at jeg ikke bryr meg så mye om andres følelser. Hvordan skal jeg bli en bra person? Anonymkode: c3f86...13b 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer nok til å få en del hat kommentarer nå. Jeg skriver det her, så dere kan komme med deres tanker rundt det og kanskje jeg forstår meg selv bedre. Utroskapene har foregått i ca 2 år, han vet om 3 tilfeller og har enda ikke forlatt meg. Han sier han elsker meg. Jeg sier det rett ut, jeg liker det å være utro, spenningen ved det, og det at jeg kan velge. Jeg er glad for at mannen min blir hos meg, men jeg lyver til han veldig ofte og vet selv at det ikke er normalt. Merker at jeg ikke bryr meg så mye om andres følelser. Hvordan skal jeg bli en bra person? Anonymkode: c3f86...13b Du bryr deg kun om deg selv, du vet det, mannen din vet det. Hvorfor skal du late som noe annet? Anonymkode: 23adb...703 14
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Så lenge han til later det og dere har det bra ellers hvorfor slutte? Anonymkode: 817b5...f76 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Hva er motivasjonen din for å «bli en bra person» når du sier du ikke bryr deg om hans følelser? Er du redd for at andre skal se at du er narsissistisk/psykopat? Anonymkode: eb8a7...a95 9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 Du merker at du ikke bryr deg så mye om andres følelser? Da har du psykopatiske trekk, og vil du bli en «bedre» person ville jeg forsøkt psykolog. Anonymkode: 6fa42...3d6 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 La typen din finne noen som ikke behandler han sånn? Anonymkode: 8311a...5c8 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bryr deg kun om deg selv, du vet det, mannen din vet det. Hvorfor skal du late som noe annet? Anonymkode: 23adb...703 Enig i det der faktisk. Jeg syntes ikke det er greit det du gjør, men han velger jo å bli værende selvom han vet hvordan du er og hva du gjør mot han. Har du vurdert å høre om han vil ha et åpent forhold? Mister kanskje litt av spenningen, men om dere har en avtale på at du ikke nødvendigvis må fortelle han eller noe? Det er hvertfall noe bedre enn å være utro Anonymkode: f11ea...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Merker at jeg ikke bryr meg så mye om andres følelser. Hvordan skal jeg bli en bra person? Anonymkode: c3f86...13b Tror det ligger i det der, du bryr deg bare om dine følelser. Du liker å lyve og å være utro og ha sex med andre enn mannen din. Du liker at mannen din føler seg ydmyket. Hvordan du skal bli en person som ikke lyver, ikke er utro og som bryr deg om din manns følelser vet jeg ikke. Anonymkode: a0aa5...851 1
Silva Pluvialis Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 Jeg ville startet med å gå i terapi. 9 1
Hannah80 Skrevet 4. desember 2020 #10 Skrevet 4. desember 2020 (endret) Mannen din høres ut som en dott. Jeg klarer ikke å føle medlidenhet. Han vet om utroskapet . Elsker deg og blir værende hos deg..Og du får i pose og sekk. Høres ut som en vinn-vinn situasjon dette;) Endret 4. desember 2020 av Hannah80 Tilføyde 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #11 Skrevet 4. desember 2020 Hannah80 skrev (4 minutter siden): Mannen din høres ut som en dott. Jeg klarer ikke å føle medlidenhet. Han vet om utroskapet . Elsker deg og blir værende hos deg..Og du får i pose og sekk. Høres ut som en vinn-vinn situasjon dette;) For alt hun og vi vet så har han begynt i samme sti selv. Anonymkode: 23adb...703 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #12 Skrevet 4. desember 2020 Hvis du oppriktig ønsker å bli en bra person i det forholdet du er i, så slutter du tvert. Om du vil fortsette å ligge med andre menn, så skiller du deg. Anonymkode: eb88c...0eb 1 1
Østkantgutt1913 Skrevet 4. desember 2020 #13 Skrevet 4. desember 2020 En ex av meg er konstant utro, siden mannen hun er gift med er håpløs ang sex.. Jeg har hatt sex x antall ganger med a igjen bla.. Vet dog ikke om mannen hennes vet om utroskapen hennes
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #14 Skrevet 4. desember 2020 4 minutter siden, lsklars said: En ex av meg er konstant utro, siden mannen hun er gift med er håpløs ang sex.. Jeg har hatt sex x antall ganger med a igjen bla.. Vet dog ikke om mannen hennes vet om utroskapen hennes Og det er du komfortabel med? Anonymkode: eb88c...0eb 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #15 Skrevet 4. desember 2020 Det som irriterer meg er at du skriver «Hvordan skal jeg bli en bra person? » Jeg tror ikke du ønsker å være en bra person. Du tenner på å gjøre det som er litt galt. Så det blir for dumt å si at du ønsker å være en bra person, blir som at du sier «men jeg vil jo være snill pike ... 🥺» Anonymkode: 1734e...f43 6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #16 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kommer nok til å få en del hat kommentarer nå. Jeg skriver det her, så dere kan komme med deres tanker rundt det og kanskje jeg forstår meg selv bedre. Utroskapene har foregått i ca 2 år, han vet om 3 tilfeller og har enda ikke forlatt meg. Han sier han elsker meg. Jeg sier det rett ut, jeg liker det å være utro, spenningen ved det, og det at jeg kan velge. Jeg er glad for at mannen min blir hos meg, men jeg lyver til han veldig ofte og vet selv at det ikke er normalt. Merker at jeg ikke bryr meg så mye om andres følelser. Hvordan skal jeg bli en bra person? Anonymkode: c3f86...13b Du kommer aldri til å bli en bra person. Om du vil bli en bedre person så slår du opp med din mann, slutter være utro og skaffer deg respekt for andre mennesker, for ellers blir du en ekkel stygg kjerring til du dør... Anonymkode: b4bc4...965 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #17 Skrevet 4. desember 2020 Tenker du å være sammen med denne mannen for alltid? For hva skjer med tiden, når utseende faller og du ikke får noe valg? At det ikke er bare bare lett å være utro? Tror du ikke du vil sitte igjen med en angst om at mannen kommer til å forlate deg, fordi du ikke tok vare på forholdet deres? Anonymkode: 1734e...f43 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #18 Skrevet 4. desember 2020 Min første tanke er å snakke med psykolog om dette. De er mer profesjonelle enn oss. Du vet at det er galt det du gjør, men sliter med å bry deg så mye. Jeg synes ikke du skal høre på de som sier at du aldri kan bli en bra person. Kanskje det er noe du har opplevd som fører til at du er som du er? Håper du tar steget og snakker med for eksempel psykolog om dette. Og så håper jeg du slutter med denne utroskapen til slutt. Siden det virker å ha blitt litt dagligdags for deg å være utro, så må du jo finne en slags motivasjon for å kunne slutte. En psykolog kan sikkert hjelpe deg med å finne ut av ting bedre. Anonymkode: 87d8a...e01 6
Østkantgutt1913 Skrevet 4. desember 2020 #19 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og det er du komfortabel med? Anonymkode: eb88c...0eb Ja. Hun er flink i senga og er med på alt mulig, så bare koser meg jeg
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #20 Skrevet 4. desember 2020 Det verste er nok lygingen, ser ikke hvorfor du skal fortsette med det da han aksepterer utroskapen. Anonymkode: 0c971...533
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå