AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Hei det er En måned siden det ble slutt med oss Og over en uke siden vi hadde sist kontakt. Bruddet var veldig vondt. Vi har vært av og på i tre år som følge av at vi elsker hverandre, men får det bare ikke til å fungere. Selv når vi er fra hverandre kommer det alltid til et punkt hvor vi faller tilbake til hverandre på. Som regel er det at jeg prøver å gå videre, og etter noen måneder er det han som gjør alt i sin makt for å kontakte meg og jeg faller tilbake på han. Han har alltid før sagt at «nå er det siste gang vi snakkes igjen» ignorert og blokkert meg osv før han etter noen måneder angrer og kommer tilbake.at han elsker meg. vel nå er det samme scenario igjen og jeg tror denne gangen er det annerledes. Denne gangen er det helt slutt fra han sin side. Det gjør meg ille til mote. Jeg elsket jo denne fyren. Forrige uke ba han meg om la han være i fred og jeg gjorde det helt til i dag. Bare den trangen til å få sagt min siste avskjed. Å gå på den måten jeg ønsket... ikke bare si hade og det er det. Så kaldt. Vi hadde jo noe spesielt i tre år sammen. jeg sa det jeg hadde på hjertet og avsluttet med et farvel. Samtidig finner jeg meg i å sjekke om jeg stadig har fått noe svar, noe jeg ikke har. hvordan kan noen som sier de har elsket deg så lenge og gang på gang kommet tilbake når jeg endelig ser et lys i enden av tunnelen bare kan gå videre sånn her. At selv ikke han kan være mann nok å gitt en ordentlig closure om hans følelser var så sterke? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gi ordentlig slipp. Mistet taket helt. Og nå angrer jeg bare på at jeg sendte den meldingen da jeg hadde gått noen dager og klart meg greit. bare tanken på at han har glemt meg helt er vondt og jeg skulle vel ikke gitt han den fordelen om at her sitter jeg å tenker på han akkurat. Anonymkode: 9d267...bec
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 29 minutter siden, AnonymBruker said: Hei det er En måned siden det ble slutt med oss Og over en uke siden vi hadde sist kontakt. Bruddet var veldig vondt. Vi har vært av og på i tre år som følge av at vi elsker hverandre, men får det bare ikke til å fungere. Selv når vi er fra hverandre kommer det alltid til et punkt hvor vi faller tilbake til hverandre på. Som regel er det at jeg prøver å gå videre, og etter noen måneder er det han som gjør alt i sin makt for å kontakte meg og jeg faller tilbake på han. Han har alltid før sagt at «nå er det siste gang vi snakkes igjen» ignorert og blokkert meg osv før han etter noen måneder angrer og kommer tilbake.at han elsker meg. vel nå er det samme scenario igjen og jeg tror denne gangen er det annerledes. Denne gangen er det helt slutt fra han sin side. Det gjør meg ille til mote. Jeg elsket jo denne fyren. Forrige uke ba han meg om la han være i fred og jeg gjorde det helt til i dag. Bare den trangen til å få sagt min siste avskjed. Å gå på den måten jeg ønsket... ikke bare si hade og det er det. Så kaldt. Vi hadde jo noe spesielt i tre år sammen. jeg sa det jeg hadde på hjertet og avsluttet med et farvel. Samtidig finner jeg meg i å sjekke om jeg stadig har fått noe svar, noe jeg ikke har. hvordan kan noen som sier de har elsket deg så lenge og gang på gang kommet tilbake når jeg endelig ser et lys i enden av tunnelen bare kan gå videre sånn her. At selv ikke han kan være mann nok å gitt en ordentlig closure om hans følelser var så sterke? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gi ordentlig slipp. Mistet taket helt. Og nå angrer jeg bare på at jeg sendte den meldingen da jeg hadde gått noen dager og klart meg greit. bare tanken på at han har glemt meg helt er vondt og jeg skulle vel ikke gitt han den fordelen om at her sitter jeg å tenker på han akkurat. Anonymkode: 9d267...bec Hvorfor fungerte det ikke da siden det var av og på flere ganger som du skriver? Anonymkode: b1c9e...18a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Gjort er gjort. Det var dumt, men du kan ikke trekke det tilbake. Du vet at han er skadelig for deg. Blokker han, og ikke sjekk for svar. Null kontakt! Oppsøk hjelp om nødvendig. Men forhåpentligvis vil denne avhengigheten forsvinne når du har droppet kontakt en stund. Det innebærer også å ikke sjekke for svar. Ikke sjekke profilene hans. Og ikke spør felles kjente hva han driver med. Anonymkode: 435a1...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Jeg tror forresten at jeg hadde en lignende start med min eks. Frem og tilbake. Jeg visste vi var giftige for hverandre. Vi slo opp igjen, og så flyttet jeg til en annen by. Han kom på besøk, jeg ble gravid. Vi ble sammen igjen. Opp og ned igjen. Mye psykisk vold. Jeg trodde det var meg det var noe galt med. Jeg ble forlatt for elskerinnen. Nå er hun gravid, og jeg vet at han behandler henne slik han behandlet meg. Han var en drittsekk da (men jeg elsket han). Han sluttet aldri å være drittsekk. Heller ikke da han fant ei ny som ikke "var så sur og vanskelig som meg". Vanskelig er å ikke finne seg i utroskap, latskap, løgner og sinne! Anonymkode: 435a1...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Gjort er gjort. Det var dumt, men du kan ikke trekke det tilbake. Du vet at han er skadelig for deg. Blokker han, og ikke sjekk for svar. Null kontakt! Oppsøk hjelp om nødvendig. Men forhåpentligvis vil denne avhengigheten forsvinne når du har droppet kontakt en stund. Det innebærer også å ikke sjekke for svar. Ikke sjekke profilene hans. Og ikke spør felles kjente hva han driver med. Anonymkode: 435a1...0ec Hva vet du om hvordan forhold de hadde! Du bare antar at han behandlet henne dårlig.. Litt vel generaliserende det da. Fins hundrevis av årsaker for at folk ikke passer sammen. For alt du vet så kan det likesågodt være henne som var årsaken. Anonymkode: b1c9e...18a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du bare antar at han behandlet henne dårlig.. Les startinnlegget én gang til. Mulig du synes dette er grei oppførsel, men det synes ikke TS og jeg er helt enig Anonymkode: 435a1...0ec
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Les startinnlegget én gang til. Mulig du synes dette er grei oppførsel, men det synes ikke TS og jeg er helt enig Anonymkode: 435a1...0ec Er bestandig 2 sider av samme sak, at bruddet var vondt sier ingenting h ordan forholdet var. Anonymkode: b1c9e...18a 1
got2go Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 En av dere måjo være den som setter sluttstreken og går for godt. Mulig det var en rat måte av han å gjøre det på, men kanskje var det det eneste han klarte. La det være og gå videre du også.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gjort er gjort. Det var dumt, men du kan ikke trekke det tilbake. Du vet at han er skadelig for deg. Blokker han, og ikke sjekk for svar. Null kontakt! Oppsøk hjelp om nødvendig. Men forhåpentligvis vil denne avhengigheten forsvinne når du har droppet kontakt en stund. Det innebærer også å ikke sjekke for svar. Ikke sjekke profilene hans. Og ikke spør felles kjente hva han driver med. Anonymkode: 435a1...0ec Ja han er og var ikke bra for meg. Veldig vinglepetter. Kunne elske meg det ene sekundet så si hade det andre. Veldig i konflikt med seg selv. Mens jeg innerst inne tror han virkelig elsker meg. Han bare sliter med seg selv. jeg synes det er vondt at han kan gjøre dette igjen i hvertfall. Rundt hver jul blir det slutt mellom oss, og jeg får aldri opplevd den fine juletiden jeg hele tiden gleder meg til. Det var mye krangling i forholdet som ledet opp til at det alltid blir slutt. det er selvsagt to sider av en sak, og jeg er ikke helt uskyldig oppi alt dette, mest gnål fra min side. Mens han har gjort meg så mye vondt. det er vondt p vente på et svar som aldri kommer. Som om han har totalt glemt meg alt. At jeg ikke er verdt en eneste tanke. Jeg prøvde å strekke ut en hånd for å være grei. Gå på en grei måte og gjøre dette på en grei måte. Null svar. Det gjør vondt inni hjerterota. Spesielt nå som det snart er jul igjen! Og jeg alltid har det vondt da. jeg vet ikke hvordan jeg bare klarer å gå uten noe, bare gi totalt slipp. Jeg tar meg alltid i å vente... sjekke. 😢 ts Anonymkode: 9d267...bec
Heihola Skrevet 4. desember 2020 #10 Skrevet 4. desember 2020 Ting du ikke kan endre, er det best å bare la fare. Gjort er gjort, men det er ingen grunn til at du ikke skal kunne gå videre fra her av og ut. Vi har nok alle sendt en eller annen person en melding vi helst skulle ønske at vi ikke hadde sendt. Om noen måneder vil det ha lite eller ingen betydning.. Det beste for å komme seg videre, er først og fremst å innse at man må komme seg videre. Innse at det er over. La sørgeprosessen bli overstått, slik at du er klar for det som måtte vente i fremtiden foran deg. Det svir nok veldig sterkt nå, men alle som har hatt noen kjærester før, vet at kjærlighetssorgen alltid går over etter hvert. Hvor fort eller sent det går, handler litt om hvordan man "mater" sorgen. Om man ikke mater sorgen så lenge, men snart begynner å leve litt igjen, innser man fort at man klarer seg ganske fint uten den man trodde var "hele verden"... og i tillegg vil man etter hvert oppleve veldig flere fine ting.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #11 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): jeg sa det jeg hadde på hjertet og avsluttet med et farvel. Anonymkode: 9d267...bec Du har formidlet det du ville og sagt farvel, hva mer vil du ha? Blokker han og gå videre. Anonymkode: 78807...5a7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #12 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du har formidlet det du ville og sagt farvel, hva mer vil du ha? Blokker han og gå videre. Anonymkode: 78807...5a7 Jeg ønsket vel noe form for respons. Jeg tror alle som har vært med noen vet at brudd er vanskelig, og spesielt når det blir gjort på en så kald og hensynsløs måte . Fra å bli overøst med kjærlighet, fantastiske ord, gaver, kjærtegn... til å brått bli blokkert og det er det. Hvor den andre parten ikke gidder si noe som helst. Som dag og natt. Anonymkode: 9d267...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå