AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Jeg er medlem på Nakenprat, og som jente og med flere nakenbilder på profilen får jeg en god del henvendelser i løpet av dagen. En gjenganger er om jeg kunne tenke meg å selge brukte truser - altså, dømmer ingen for å spørre om det. Men hva gjør man med en brukt truse? Lukter på den? Onanerer med den? 💁♀️ Jeg spør av ren nysgjerrighet! Anonymkode: ffabb...be9
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men hva gjør man med en brukt truse? Lukter på den? Onanerer med den? Ser ut som at du vet svarer selv. Anonymkode: 60e16...1a7 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er medlem på Nakenprat, og som jente og med flere nakenbilder på profilen får jeg en god del henvendelser i løpet av dagen. En gjenganger er om jeg kunne tenke meg å selge brukte truser - altså, dømmer ingen for å spørre om det. Men hva gjør man med en brukt truse? Lukter på den? Onanerer med den? 💁♀️ Jeg spør av ren nysgjerrighet! Anonymkode: ffabb...be9 Kjøper selv brukte truser. Jeg lukter på den når jeg onanerer og så dumper jeg sæden i trusa. Da føles det som jeg har ligget og tømt i dama som eide trusa. Anonymkode: 90b74...0d5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøper selv brukte truser. Jeg lukter på den når jeg onanerer og så dumper jeg sæden i trusa. Da føles det som jeg har ligget og tømt i dama som eide trusa. Anonymkode: 90b74...0d5 Lukter det så mye da? Anonymkode: 60e16...1a7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Lukter det så mye da? Anonymkode: 60e16...1a7 Lukt på trusa di etter en dag du har brukt den så skjønner du det nok. Noen betaler ekstra for mensentruser, bremsespor, at den blir brukt i 2-3 dager, mens du har trent osv. Anonymkode: 4e506...14c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lukt på trusa di etter en dag du har brukt den så skjønner du det nok. Noen betaler ekstra for mensentruser, bremsespor, at den blir brukt i 2-3 dager, mens du har trent osv. Anonymkode: 4e506...14c Jo da, men jeg tenkte hvis den var sendt land og strand i posten, så ville vel de sterkeste odørene falme? Anonymkode: 60e16...1a7
Gjest Tranma Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 Jeg fikk spørsmålet på byen av en gjeng med gutter som skulle i utdrikningslag en gang om du kunne kjøpe trusa mi. Det sa jeg ja til og synes det var hysterisk morsomt. Fikk 500 kr og dem fikk en truse. Menn er enkle å tilfredsstille 🙈 Hva i alle dager skulle di med den. Di aner jo ikke hvem jeg er
Topper og daler Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 Tranma skrev (3 minutter siden): Jeg fikk spørsmålet på byen av en gjeng med gutter som skulle i utdrikningslag en gang om du kunne kjøpe trusa mi. Det sa jeg ja til og synes det var hysterisk morsomt. Fikk 500 kr og dem fikk en truse. Menn er enkle å tilfredsstille 🙈 Hva i alle dager skulle di med den. Di aner jo ikke hvem jeg er Du er kul!
Gjest Tranma Skrevet 4. desember 2020 #10 Skrevet 4. desember 2020 Topper og daler skrev (14 minutter siden): Du er kul! Jo takk 😅 Aldri tjent 350 kr så lett før... Men tror ikke jeg skal starte bedrift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå