AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Den vil ikke pumpe ut vannet. Har prøvd det meste (forskjellige programmer), men ingenting nytter. Til slutt tok jeg ut det våte tøyet, vred opp og hang til tørk. Det ser rent ut (selv om vannet som er igjen ser skittent ut) Men det er vann igjen inne i trommelen. Hvordan kan jeg få tømt ut dette? Skal reise vekk om 1 døgn, og blir borte i 5 uker. Ser for meg at vannet må ut før jeg reiser. Det er en toppmatet Whirlpool. Anonymkode: ea4a7...155
Loff77 Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Dekselet foran på en av sidene, vipp ut og skru ut filteret så renner vannet ut på gulvet 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Det er som regel en plugg i bunn, mulig du må skru ut et lokk for å komme til den. Se om det er noe nederst som lar seg skru ut. Ev. tar du slangen som sender vannet ut av maskinen (ikke tilførselen) på bakkenivå/lavere enn maskinen, så kan vannet renne ut der. Anonymkode: 80438...3dd
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Sjekk bruksanvisningen, der står det beskrevet hvordan du tømmer maskinen. Det varierer litt mellom modell til modell. Bruksanvisningen finner du garantert på nettet ved å søke på modellnummerert. Anonymkode: 8fd1b...44f
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 9. desember 2020 #5 Skrevet 9. desember 2020 Deksel , propp og la det renne ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå