AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Jeg vil gjerne ha råd på hvordan jeg bedre kan håndtere at kjæresten min går ut. Han har ikke gjort noe for å fortjene at jeg ikke stoler på han, bortsett fra at han kan bli veldig full. Men da blir han bare helt stille og vil stort sett hjem. jeg har opplevd utroskap i tidligere forhold så jeg vet hvorfor jeg føler det sånn, bare vet ikke hvordan jeg skal fikse det. Vi gjør stortsett ting sammen i helgene, så vil virkelig unne han noen kvelder for seg selv også. Nå er det jo korona, så det er snakk om å møte få venner og hjemme. jeg trenger ikke kommentarer av typen at jeg er kjip osv, men heller råd og erfaringer. Anonymkode: d8ff0...c9f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Stoler på INGEN når de er sørpefull, da kan hva som helst skje. Men sånn ellers må jo han få leve litt😅 Ingen har noen garantier med kjæresten sin, man må bare velge å ta det som det kommer. Bestemme seg for å leve nuet og og skyve vekk alle tanker som handler om ting som ikke en gang har skjedd. Anonymkode: a7930...0a6
PM75 Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Det virker som om du ikke har noen grunn til å ikke stole på han. Så da ligger det i dine dårlige erfaringer. Hva skal til for at du føler deg trygg nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå