Gjest søster Skrevet 6. august 2005 #1 Skrevet 6. august 2005 Mine foreldre og søsken altså, mener jeg. Og her sitter jeg, hjemme alene med min datter. Fordi vi bor i en annen by. Jeg vet at det ikke er noen stor feiring som er planlagt, men det hadde vært fint om vi fikk beskjed, så hadde vi også vært til stede. Det er ikke så langt at vi ikke hadde reist. Jeg er skuffet og lei meg. Kan ikke noe for det. Har ikke noe spesielt nært forhold til mine søsken, men en 30-årsdag er jo en rund dag uansett, og mine nieser og nevøer hadde det i hvert fall vært kjekt å treffe...
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #2 Skrevet 6. august 2005 Visste du ikke at hun hadde bursdag i dag?
Gjest søster Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 Visste du ikke at hun hadde bursdag i dag? ← Jo, spurte for en uke siden om det skulle feires, og fikk da til svar at det skulle det ikke. Eller ingen visste noe i hvert fall...
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 Herregud så dårlig gjort av dem å ikke invitere deg! Uansett hvor du hadde bodd, så burde de/hun ha bedt deg. Normal høflighet synes jeg. De tenkte seg vel ikke om da... skjønner at du er lei deg. Håper noen drar standardfrasen: Det var jo synd at ikke x (deg) kunne komme da! Da er det noen som blir svar skyldige, de kan jo ikke lyve på deg andre planer heller.
Dagoberta Skrevet 6. august 2005 #5 Skrevet 6. august 2005 Huff, det er trist å være den som blir glemt
Gjest søster Skrevet 6. august 2005 #6 Skrevet 6. august 2005 Det er vel slik at det kom i stand i siste liten tenker jeg, men det føles sårt likevel. Men om jeg tvilte hvor jeg har min søster vet jeg i det i hvert fall nå. Kommer ikke til å prøve å nærme meg henne mer. Har prøvd nok. Man velger sine venner, men ikke sin familie.
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2005 #7 Skrevet 6. august 2005 Har du noen som helst anelse hvorfor du ikke er bedt? Og hvordan vet du at det er selskap? Har du ringt for å gratulere henne da?
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #8 Skrevet 6. august 2005 Har du noen som helst anelse hvorfor du ikke er bedt? Og hvordan vet du at det er selskap? Har du ringt for å gratulere henne da? ← Jeg fikk vite om selskapet gjennom min bror seint i går. Og da var det for seint for oss å reise. Ringer i morgen, det er da hun fyller år.
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2005 #9 Skrevet 6. august 2005 Syns det var veldig dårlig gjort...lurer på hva søsteren din kommer til å si når du ringer i morgen. Kommer du til å si noe om selskapet da?
Gjest søster Skrevet 6. august 2005 #10 Skrevet 6. august 2005 Syns det var veldig dårlig gjort...lurer på hva søsteren din kommer til å si når du ringer i morgen. Kommer du til å si noe om selskapet da? ← Nei jeg tror ikke jeg kommer til å nevne selskapet. Gidder ikke diskutere noe, for det kommer ingenting godt ut av det likevel. Vil ikke ødelegge dagen hennes med å gi henne dårlig samvittighet. Til min søsters forsvar skal jeg si at hun ikke er typen som liker for mye oppmerksomhet rundt seg selv, så det kan godt hende at det var bare de andre som stelte i stand. Men uansett synes jeg det er trist når jeg tenker på at hele familien min (vi har ikke så stor familie) er samlet uten oss.
Svevende Skrevet 7. august 2005 #12 Skrevet 7. august 2005 Jeg skjønner kjempegodt at du er lei deg her! Jeg hadde nok ikke klart å late som ingenting , og hadde nok heller ringt min mor og spurt hvorfor jeg ikke var invitert.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #14 Skrevet 7. august 2005 Jeg synes det virker suspekt å si at dagen ikke skal feires, og så feire den uten å ha sagt ifra noe som helst... Selv om det kanskje først ikke var meninga de skulle feire noe, så sier man da fra til alle sammen når man finner ut at det skal feires, man utelater ikke en i familien sånn... Selv hadde jeg rett og slett blitt fornærmet og irritert om de ikke kom med en ordentlig grunn til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå