AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Jeg trenger å lufte litt her, for jeg kjenner på en skuffelse. Eksen min var utro mot meg med ei dame han har kjent i mange år. De hadde en lang affære bak min rygg. Vi gikk da fra hverandre og hadde en turbulent tid med barnefordeling osv. Så ville ikke hun være med han likevel og jeg kjente på en lettelse å slippe at det hvertfall var henne som skulle bli stemor til mine barn. Men nå har visst hun og eksen min blitt sammen igjen og hun har møtt barna mine. Jeg kunne aldri tenkt meg han tilbake, men kjenner på en vanvittig sorg i dag siden det er henne. Vet at det blir vanskelig for meg å ha et forhold til henne siden de gikk så vanvittig bak min rygg. Har noen erfaring med dette? 😢 Anonymkode: d33c2...5ab 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Spiller det virkelig noen rolle? antar de ikke har fortalt til barna at dette er damen pappa var utro mot mamma med. Så lenge hun er snill og hyggelig med barna, bør du være happy. at du egentlig har lyst til å kaldkvæle både henne og mannen må du bare bite i deg i det minste overfor barna og eksen. Anonymkode: b161d...397 11
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg trenger å lufte litt her, for jeg kjenner på en skuffelse. Eksen min var utro mot meg med ei dame han har kjent i mange år. De hadde en lang affære bak min rygg. Vi gikk da fra hverandre og hadde en turbulent tid med barnefordeling osv. Så ville ikke hun være med han likevel og jeg kjente på en lettelse å slippe at det hvertfall var henne som skulle bli stemor til mine barn. Men nå har visst hun og eksen min blitt sammen igjen og hun har møtt barna mine. Jeg kunne aldri tenkt meg han tilbake, men kjenner på en vanvittig sorg i dag siden det er henne. Vet at det blir vanskelig for meg å ha et forhold til henne siden de gikk så vanvittig bak min rygg. Har noen erfaring med dette? 😢 Anonymkode: d33c2...5ab Er hun flink med barn? Sånn må du tenke på, ikke noe annet, selv om det er vanskelig. Anonymkode: f5bad...296 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg trenger å lufte litt her, for jeg kjenner på en skuffelse. Eksen min var utro mot meg med ei dame han har kjent i mange år. De hadde en lang affære bak min rygg. Vi gikk da fra hverandre og hadde en turbulent tid med barnefordeling osv. Så ville ikke hun være med han likevel og jeg kjente på en lettelse å slippe at det hvertfall var henne som skulle bli stemor til mine barn. Men nå har visst hun og eksen min blitt sammen igjen og hun har møtt barna mine. Jeg kunne aldri tenkt meg han tilbake, men kjenner på en vanvittig sorg i dag siden det er henne. Vet at det blir vanskelig for meg å ha et forhold til henne siden de gikk så vanvittig bak min rygg. Har noen erfaring med dette? 😢 Anonymkode: d33c2...5ab Kanskje du kan sabotere samværet mellom barna og far så du får det litt bedre med deg selv? Anonymkode: 6b03d...cc8 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 Forstår godt følelsene dine!! Det er helt normalt og greit å føle dette, og den det går ut over er jo bare deg. Dessverre er det ingenting å gjøre. Du må bearbeide dette som du ville gjort med enhver annen sorg. Enten blir det bedre, eller så går det over. Anonymkode: 74d2c...469 2
PM75 Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Jeg skjønner godt at det blir ekstra sårt, siden hun er en påminnelse på alt det vonde du opplevde og var igjennom! Men det viktigste & riktigste du kan gjøre nå er å være en god mamma som støtter barna & ikke gjør at de havner i en vanskelig lojalitetskonflikt mellom deg og barnefaren. Så får du heller ta noen kvelder sammen med gode venninner og slippe ut litt frustrasjon der. Og du - det blir bedre! ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 Denne siden skumme heller blitt kalt frekkeguiden (nesten uansett hva alle skriver skriver på et innlegg så er det bare frekke kommentarer !!!! Anonymkode: da1d6...3c4 5
PM75 Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne siden skumme heller blitt kalt frekkeguiden (nesten uansett hva alle skriver skriver på et innlegg så er det bare frekke kommentarer !!!! Anonymkode: da1d6...3c4 ? 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg trenger å lufte litt her, for jeg kjenner på en skuffelse. Eksen min var utro mot meg med ei dame han har kjent i mange år. De hadde en lang affære bak min rygg. Vi gikk da fra hverandre og hadde en turbulent tid med barnefordeling osv. Så ville ikke hun være med han likevel og jeg kjente på en lettelse å slippe at det hvertfall var henne som skulle bli stemor til mine barn. Men nå har visst hun og eksen min blitt sammen igjen og hun har møtt barna mine. Jeg kunne aldri tenkt meg han tilbake, men kjenner på en vanvittig sorg i dag siden det er henne. Vet at det blir vanskelig for meg å ha et forhold til henne siden de gikk så vanvittig bak min rygg. Har noen erfaring med dette? 😢 Anonymkode: d33c2...5ab Skjønner at det er vondt, men that’s life dessverre. Ikke mye å få gjort med det annet enn å smile og la det gå. Anonymkode: ce8f9...70d 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #10 Skrevet 4. desember 2020 Skjønner godt at det er vanskelig og at du egentlig bare vil denge henne hardt inn i en kaktus. Men. Det er ikke greit, og en dag vil du være mentalt over eksen og du vil se at barna liker den nye slimålen. Da kan du ha det godt med deg selv 😊 Anonymkode: ecb5b...642
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Forstår kjempegodt at du er sur og skuffa og lei deg! Men du ødelegger bare for deg selv om du lar dette få styre for hvordan du oppfører deg, og for hvordan du har det. Anonymkode: 24ac8...001
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Spiller det virkelig noen rolle? antar de ikke har fortalt til barna at dette er damen pappa var utro mot mamma med. Så lenge hun er snill og hyggelig med barna, bør du være happy. at du egentlig har lyst til å kaldkvæle både henne og mannen må du bare bite i deg i det minste overfor barna og eksen. Anonymkode: b161d...397 Kanskje lettere sagt enn gjort for deg å si som ikke er i den situasjonen selv🙄 Anonymkode: 49989...8c3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 Det må være skikkelig kjipt. Men forhold deg til pappaen. Du MÅ ikke ha noe med henne å gjøre; så lenge hun er allright mot barna deres og barna har det bra, så trenger ikke du å ha noe forhold til henne. Men det må være skikkelig sårt og tøft, jeg har full forståelse. Livet suger innimellom. Anonymkode: 19c7d...45a 1
solmåneogstjerner Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Denne siden skumme heller blitt kalt frekkeguiden (nesten uansett hva alle skriver skriver på et innlegg så er det bare frekke kommentarer !!!! Anonymkode: da1d6...3c4 Ikke mange frekke kommentarer her. Nesten bare realistiske, fornuftige og omsorgsfulle råd. For det beste for både ts og barna er nettopp at hun legger dette bak seg, snakk gjerne om det her eller med venninner, men ikke la det få utover barna. Og hun bør heller ikke skjemme seg ut ved å være vrang mot eksen og nydama. Det beste for alle (og faktisk spesielt henne selv), er å la det gå. Det betyr ikke at jeg (vi) ikke forstår at det er vanskelig. Men slik er dessverre livet av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå