AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Jeg lurer nemlig på om jeg har hatt det eller ikke. Det må i så fall kun ha vært én gang, for ca. 2 år siden. Kort oppsummert: Da jeg var på julebord med jobben snek jeg meg unna rundt midnatt og dro på swingersklubb i stedet. Jeg var full på akevitt og litt høy på marihuana, så minnene er ikke "lazer sharp" for å si det sånn. Men jeg husker godt at jeg tok en dame bakfra der (en skikkelig spermtøs for øvrig), og jeg mener bestemt at jeg ikke så rumpehullet hennes over bakmusa. Men det var ikke noe oppvarming eller glidekrem med i bildet, bortsett glidekremen på kondomet selvsagt. Og jeg har hørt at analsex krever en del forberedelser? Her var det bare å putte den inn med én gang, og hun likte det godt. Det husker jeg. Nå skal de sies at pikken min ikke er av det groveste kaliberet, ca 15 cm lang og på tykkelse med en vanlig gulrot kanskje. Så det kan jo være grunnen til at den bare "gled inn". Er egentlig ikke fan av analgreier, men gjort er vel (kanskje) gjort, si 😅 Anonymkode: 92019...cb5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Det skal vel noe til at noen på KG kan bekrefte eller avkrefte om du har hatt analsex 🤔 Du var forresten ikke noe bedre enn "spermtøsa" selv. Anonymkode: af404...d08 8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det skal vel noe til at noen på KG kan bekrefte eller avkrefte om du har hatt analsex 🤔 Du var forresten ikke noe bedre enn "spermtøsa" selv. Anonymkode: af404...d08 Det kan jo være de har erfaringer? 🤔 For jeg trodde det krevdes så mye forarbeid for man putten den inn, men her var det ikke noe slik. TS Anonymkode: 92019...cb5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Hva er spermtøs? Anonymkode: 59bc4...fad 4
Påkrevd Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det skal vel noe til at noen på KG kan bekrefte eller avkrefte om du har hatt analsex 🤔 Du var forresten ikke noe bedre enn "spermtøsa" selv. Anonymkode: af404...d08 Men spermtøs er ikke nødvendigvis noe skjellsord i swingerssammenheng. Kanskje heller det motsatte😉 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg lurer nemlig på om jeg har hatt det eller ikke. Det må i så fall kun ha vært én gang, for ca. 2 år siden. Kort oppsummert: Da jeg var på julebord med jobben snek jeg meg unna rundt midnatt og dro på swingersklubb i stedet. Jeg var full på akevitt og litt høy på marihuana, så minnene er ikke "lazer sharp" for å si det sånn. Men jeg husker godt at jeg tok en dame bakfra der (en skikkelig spermtøs for øvrig), og jeg mener bestemt at jeg ikke så rumpehullet hennes over bakmusa. Men det var ikke noe oppvarming eller glidekrem med i bildet, bortsett glidekremen på kondomet selvsagt. Og jeg har hørt at analsex krever en del forberedelser? Her var det bare å putte den inn med én gang, og hun likte det godt. Det husker jeg. Nå skal de sies at pikken min ikke er av det groveste kaliberet, ca 15 cm lang og på tykkelse med en vanlig gulrot kanskje. Så det kan jo være grunnen til at den bare "gled inn". Er egentlig ikke fan av analgreier, men gjort er vel (kanskje) gjort, si 😅 Anonymkode: 92019...cb5 Akkurat som man kan presse penis inn i en vagina uten at kvinnen er opphisset og avslappet, så kan man også presse penis inn i analen. Glidemiddelet på kondomet vil hjelpe for mindre friksjon. Uten noe forarbeid vil det gjøre vondt. Noen liker denne smerten, andre ikke. Kanskje hun ikke likte det og du ikke oppfattet det pga. du var rusa. (Man burde ikke ha sex om man er for langt borte til p huske noe). Uansett, svar på spørsmålet, ja man kan fint presse penis inn i analen uten forarbeid, så ja du kan ha gjort det i rusen. Men ingen andre enn kvinnen involvert i dette kan svare deg på hva som faktisk skjedde. Anonymkode: 82c8f...450
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 Påkrevd skrev (5 minutter siden): Men spermtøs er ikke nødvendigvis noe skjellsord i swingerssammenheng. Kanskje heller det motsatte😉 Absolutt det motsatte. Spermtøser kunne like gjerne blitt kalt gudinner i swingesmiljøet Anonymkode: 92019...cb5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Akkurat som man kan presse penis inn i en vagina uten at kvinnen er opphisset og avslappet, så kan man også presse penis inn i analen. Glidemiddelet på kondomet vil hjelpe for mindre friksjon. Uten noe forarbeid vil det gjøre vondt. Noen liker denne smerten, andre ikke. Kanskje hun ikke likte det og du ikke oppfattet det pga. du var rusa. (Man burde ikke ha sex om man er for langt borte til p huske noe). Uansett, svar på spørsmålet, ja man kan fint presse penis inn i analen uten forarbeid, så ja du kan ha gjort det i rusen. Men ingen andre enn kvinnen involvert i dette kan svare deg på hva som faktisk skjedde. Anonymkode: 82c8f...450 Virket ikke som hun hadde vondt egentlig. Men det var jo gangbang, så jeg har kanskje den femte som var inne i henne. Sånn sett var hun vel varmet opp, men tror ikke brukte noe glidemiddel der. TS Anonymkode: 92019...cb5
Gjest Tranma Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kan jo være de har erfaringer? 🤔 For jeg trodde det krevdes så mye forarbeid for man putten den inn, men her var det ikke noe slik. TS Anonymkode: 92019...cb5 Ut fra min rumpe så vil jeg tro du skal være ganske myk om du ikke må varme opp? Jeg klarer i hvertfall ikke å gå rett på. Da er jeg hjulbent dagen etter 😅
Hunmedham Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 Det er fullt mulig at dette kan ha skjedd. Hvis dere var flere kan hun ha vært knullet analt av en annen før deg, da ville det både vært åpning og glid der slik at du lett hadde kommet inn. Jeg har vært med på sånt som dette noen ganger i mitt liv og det du beskriver skjer jevnlig.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 Du var sveiseblind, og husker ikke om du tok henne analt, men samtidig helt klokkeklar på at det ikke var glidemiddel involvert. Lissom. Anonymkode: 55627...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå