AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Hei Jeg lurer på om det fins noen snille sjeler her som har lyst å spå/ legge kort på meg og se om jeg får en fin nyttårsaften? Sånn som det ser ut nå, så går jeg inn i det nye året helt alene, og det gjør meg så trist😢 Jeg har en bror som har sin egen lille kjernefamilie, og de vil feire alene. Så har jeg en mor, og hun orker ikke sitte oppe så lenge, og vil helst bare være for seg selv😔 Ellers er det jo korona, så mine venner er sammen med sine nære familier på nyttårsaften. Så da sitter jeg her alene, og jeg kjenner det er så utrolig leit. Jeg vet det ikke er verdens undergang osv, men likevel, man føler det som man føler det. Hadde vært så glad om noen kunne lese/legge kort og se om det dukker opp noen sjanser for en fin nyttårsaften likevel? Evt en invitasjon fra en venn eller noe sånn? Jeg har hatt det vanskelig så lenge, på mange måter, og selv om dette for mange virker som en bagatell, så preger det meg veldig nå i en tid som egentlig skal handle om nærhet og godhet i familien, en tid hvor man skal være sammen. Anonymkode: 05f40...bda 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 .. hva er det som gjør at min bror m/familie velger å feire nyttårsaften uten meg, og hva er det som gjør at min mor ikke vil feire sammen med meg utover nyttårskvelden? Når de vet jeg blir lei meg fordi jeg må være alene? Det er ofte sånn ellers i året også, påske, 17.mai, sankthans, helger.. jeg er singel og barnløs, og mye alene og mye ensom gjennom hele året, korona eller ei. Det er sånn det har blitt. Så nyttårsaften blir bare begeret som renner over, det lille ekstra som gjorde at jeg kjenner på depressive følelser og tanker. Hva er poenget med livet når det er sånn det skal leves? Håper noen har tid til å spå meg, se om nyttårsaften blir så trist som jeg frykter, og om fremtiden blir lysere? Kanskje @Anonymtullehadde hatt lyst å se? Eller noen av dere andre klarsynte? Anonymkode: 05f40...bda
Bernardette Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Det er ingen som kan spå det. Du kan enkelt få svarene du søker ved å spørre de eneste som kan svare deg riktig; din bror med familie, din mor og dine venner.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Bernardette skrev (3 minutter siden): Det er ingen som kan spå det. Du kan enkelt få svarene du søker ved å spørre de eneste som kan svare deg riktig; din bror med familie, din mor og dine venner. De som har god intuisjon kan se mye😊 Anonymkode: 05f40...bda
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 Ta deg en natt på hotell (sørg for rom med badekar) og kos deg skikkelig Anonymkode: 9a2e6...54e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå