Gå til innhold

Hva er 'normal' sexlyst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32 år gammel. Kvinne. Jeg ønsker å ha sex med kjæresten min hver dag.. Gjerne flere ganger om dagen. Men! Jeg har mer lyst enn kjæresten min, så føler meg ofte avvist. Har jeg for høy sexlyst, og hva er egentlig 'normalt'? Hvor ofte ønsker dere å ha sex når dere er i er forhold? 

Anonymkode: 45ee5...166

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje Hannah Witton kan lære deg noe nytt om temaet «sex drive»:

Anonymkode: d77e3...64b

• Liker 1
Skrevet

Det er helt individuelt,fra person til person. 

Men,det virker som kvinner generelt,får økende sexlyst med alderen,i motsetning til menn.

(Sier ikke at dette gjelder ALLE,)

Skrevet

Jeg er mann, jeg husker fra jeg var 15 til 26 så var det konstant, den minste ting tente meg. Selv kvinner 20 år eldre enn meg.. Fra can27 28 så be jer ikke så.. Nå er jeg 32 og har lyst men ikke i nærheten fra da jeg var ca 18 19 20 21 22 😂

Anonymkode: f0c95...576

Skrevet

Jeg tror det er særdeles individuelt. 

Bortsett fra kaninperioden da vi var nyforelsket, og gjerne hadde sex flere ganger daglig, har vi opp gjennom årene alltid hatt sex 3-5 ganger i uka jobbuker, og hver dag i ferier. 

Det har vi begge alltid vært fornøyd med, men angående at kvinner får økt sexlyst og menn mindre, så tror jeg at han gjerne hadde hatt sex hver dag før han ble 40 år, og nå er vel forsynt med dette nivået, mens jeg alltid har lagt på dette nivået. Jeg kan ikke skryte på meg å ha fått mer. 

Jeg tror vi har vært heldige i at vi har hatt ganske likt lystnivå gjennom årene. Ikke mer ulikt noen ganger enn at begge har vært tilfreds med hyppighet, selv om han nok noen ganger måtte vente til jeg hadde lyst tidligere, og jeg må vente innimellom nå. Rettferdig det. 😄

Det viktigste er nok om man har ganske likt nivå som den man er sammen med. Ofte eller sjeldent er mindre vesentlig i forhold til om det er normalt eller ikke. Alt kan sikkert være normalt, men alt kan også være vanskelig dersom man har veldig ulikt lystnivå i forhold til partner. 

Anonymkode: 708a1...887

Skrevet

Her er det motsatt... jeg er mann på 40. Sambo er 37. Hun har ikke lyst halvparten så mye som meg en gang. Kunne fint klart hver dag jeg, men blir med 2-3x i uka etter 17+ år sammen

Anonymkode: 6e3ec...010

• Liker 2
Skrevet
Lilla80 skrev (27 minutter siden):

Det er helt individuelt,fra person til person. 

Men,det virker som kvinner generelt,får økende sexlyst med alderen,i motsetning til menn.

(Sier ikke at dette gjelder ALLE,)

Har du kilder ?

Anonymkode: bb42e...273

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Her er det motsatt... jeg er mann på 40. Sambo er 37. Hun har ikke lyst halvparten så mye som meg en gang. Kunne fint klart hver dag jeg, men blir med 2-3x i uka etter 17+ år sammen

Anonymkode: 6e3ec...010

Syns ikke det er lite mtp hvor lenge dere har vært sammen

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 32 år gammel. Kvinne. Jeg ønsker å ha sex med kjæresten min hver dag.. Gjerne flere ganger om dagen. Men! Jeg har mer lyst enn kjæresten min, så føler meg ofte avvist. Har jeg for høy sexlyst, og hva er egentlig 'normalt'? Hvor ofte ønsker dere å ha sex når dere er i er forhold? 

Anonymkode: 45ee5...166

Vi er et par i slutten av 40-årene. Vi har i mange, mange år hatt sex hver dag. I helgene oftere. Det vanligste vil jeg tro er 1-2 ganger uka, men det er nok store variasjoner. Vi er forskjellige, og det meste er normalt. 

Anonymkode: 144bf...4ef

Skrevet

Normalen til meg er vel den samme som til deg mens andre kansje har mere lyst og noen har mindre lyst. Ingenting er unormalt med det. 

Skrevet

Mann på 45. Alltid hatt mye lyst, daglig, fra som 16-åring. 

..siste 5årene har lysten bare økt enda mer.. siste året har penis og blitt mye mer følsom. Sterkere orgasmer.. 

..kan og komme 10x på en formiddag.. 

Anonymkode: 499f9...b9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du kilder ?

Anonymkode: bb42e...273

Det klarer du fint å google deg frem til selv🤭

Skrevet

Mann, orgasme 10 ganger om dagen🌼

Anonymkode: f9b8f...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...