Gå til innhold

Etter fylte 30år har jeg blitt SÅ mye mer lysten.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig. Vil igrunne n ha sex hver dag. Sexen er også mye bedre nå ennn den var i 20åra. Er den på topp nå? Dabber vel kraftig ned i 50årene. Iallefall ifølge min mor. 

Kvinne32

Anonymkode: ffdec...04d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Helt utrolig. Vil igrunne n ha sex hver dag. Sexen er også mye bedre nå ennn den var i 20åra. Er den på topp nå? Dabber vel kraftig ned i 50årene. Iallefall ifølge min mor. 

Kvinne32

Du skal ikke høre på din mor. Det varierer fra par til par. Vi er i slutten av 40-årene og har sex hver dag. Det har vi hatt i mange år. Sexen har aldri vært bedre. Vi eksperimenterer mye. Jeg sier ikke at det er sånn for alle, men vil illustrere at det er variasjoner. 

Anonymkode: 53afd...adb

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kvinne32

Jeg stod i med en dame på 50 for noen år siden. Hun var ekstremt kåt, og sa at hun aldri hadde hatt så stort sexbehov som da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinne32

Kanskje annerledes med damer men som man på over 50 så kjenner jeg suget i kroppen daglig... trodde før at det ble vekk i den alderen men er blitt mer intenst faktisk ... 

Anonymkode: c6521...2dc

Skrevet

Jeg er kvinne på 37, synes sexlysten har økt veldig de siste to årene.

Anonymkode: d359f...b69

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinne32

Høres oppløftende ut for ei som fortsatt er i 20 åra 👍

Skrevet
LeneXCII skrev (4 timer siden):

Høres oppløftende ut for ei som fortsatt er i 20 åra 👍

Ja? Gjør det noe at jeg skriver det? Forteller bare sannheten, uansett hvor "sårt" og kjipt det er for 20-åringer 🤷‍♀️

Skrevet

Samtidig er du nok mindre attraktiv enn du var i 20-årene. Synd det der.

Anonymkode: eda45...66f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tvert imot. Er penere og slankere nå😄

• Liker 2
Skrevet

Samme her. Med eksen min som jeg var sammen med i fjor var det jeg som hadde mest sexlyst. Litt frustrerende. Lite overskudd ellers hadde han og. 

Får selv høre at jeg ser bedre og bedre ut faktisk😅 Det gjelder dessverre ikke mennene. Har truffet igjen noen «gamle flammer» på tinder, men nå har de lagt på seg, fått mage osv, og er ikke spesielt attraktive lenger. 

Tror jeg bør se etter yngre menn 

Anonymkode: 2be69...a2a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er snart 50 og selvsagt mindre attraktiv enn i 20-årene. Men jeg har likevel mer sex nå - og med flere kvinner i tillegg til min kone. Så det finnes ingen fasit på dette. 

Skrevet

Mann på 45. Syntes det har vært litt labert etter vi fikk barn. Ca 1 gang pr uke. Hun er straks 40 så håper det tar seg opp, og at hun selv tar litt mer initiativ. Alltid mer pirrende og hyggelig om den andre også tar initiativ først. 

Anonymkode: a4346...76d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Samme her. Med eksen min som jeg var sammen med i fjor var det jeg som hadde mest sexlyst. Litt frustrerende. Lite overskudd ellers hadde han og. 

Får selv høre at jeg ser bedre og bedre ut faktisk😅 Det gjelder dessverre ikke mennene. Har truffet igjen noen «gamle flammer» på tinder, men nå har de lagt på seg, fått mage osv, og er ikke spesielt attraktive lenger. 

Tror jeg bør se etter yngre menn 

Anonymkode: 2be69...a2a

Samme her😅 Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er snart 50 og selvsagt mindre attraktiv enn i 20-årene. Men jeg har likevel mer sex nå - og med flere kvinner i tillegg til min kone. Så det finnes ingen fasit på dette. 

Hvorfor er det en selfølge å se bra ut i 20årene? Er jo langt ifra alle som tar seg godt ut da. Jeg var ikke like stram, var mer lubben og gode kinn da jeg var i 20årene. Nå får jeg mer blikk ifra alke aldre, enn jeg noen gang har gjort. Helt sant! Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...