AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Jeg skal kjøpe en kjøkkenmaskin, og har landet på at jeg vil ha en Kenwood. Jeg er imidlertid blitt litt forvirret i jungelen av forskjellige maskiner som finnes. Jeg trenger sikkert ikke den aller dyreste, men hva er egentlig forskjellen på denne og denne? Det skiller 2200 kr i pris, men den eneste forskjellen jeg kan se, er at det følger blender med den ene. Denne kan da ikke koste 2200 kr? Jeg ser også at den dyreste veier litt mindre, men det fremkommer ikke hvorfor, målene ellers er de samme... Kan noen hjelpe meg? Anonymkode: c915a...d73
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Tilbehøret. Anonymkode: 9077b...009
stan Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Jeg funderte på det samme, var innom butikken men de visste ikke heller. Ente med å kjøpe den rimeligste. Julegave til utflyttet barn, men den er ikke levert enda. Så kan de heller kjøpe blenderen separat, den koster omlag 1000 kr.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 stan skrev (18 timer siden): Jeg funderte på det samme, var innom butikken men de visste ikke heller. Ente med å kjøpe den rimeligste. Julegave til utflyttet barn, men den er ikke levert enda. Så kan de heller kjøpe blenderen separat, den koster omlag 1000 kr. Takk for svar. Hvis butikken ikke heller kunne svare, går jeg nok for den rimeligste jeg og Anonymkode: c915a...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå