AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 For å gjøre saken kort. Jeg havnet i en liten konflikt med en fyr jeg datet for en måneds tid siden. Ikke noe stor greie, men nok til at han trengte tid til å «tenke» over om han ville fortsette, eller om vi sku avslutte. Jeg valgte å avslutte det hele. Det ble litt brå og spesiell avslutning, men det siste han skrev var at han respekterte mitt valg og at han ikke hadde no «hard feelings». Jeg skrev derimot at jeg opplevde han litt drama og at måten han reagerte i forkant på av dette (som også bidrog til «konflikten») sa mye om hans tidligere relasjoner. Jeg kunne selvsagt spart meg det siste, men dessverre gjort er gjort. Nå angrer jeg litt og sku ønske ting ble gjort annerledes. Jeg ønsker kontakt med fyren, men er redd for å bli avvist. Hva hadde dere gjort i min situasjon? Er det no go? Vinn eller forsvinn? noen som har erfaring med å gjenoppta kontakt med tidligere dater? Må legge til at vår dating periode var relativt kort. 1-2 uker, men det var allikevel to uker med mye intimitet. Anonymkode: ff13e...1d5
Anonym90210 Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Hva han ønsker og vil er det ingen andre enn han som kan svare på. Men den som intet våger, intet vinner! Aldri gøy å bli avvist, men om du ønsker kontakt med han er det bedre å prøve å gjenoppta kontakten og evt få et avslag enn å ikke ha prøvd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå