Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig usikker på hva jeg vil bli av helsesekretær og apotektekniker. Selvfølgelig vil jeg ha en jobb der jeg kan tjene bra og finne lett en 100% stilling. 
Jeg liker også å bruke akrylnegler men det er vel sikkert ikke lov hos de begge yrkene siden det har noe med helse og hygiene å gjøre vel?

Anonymkode: 713bb...8fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er veldig usikker på hva jeg vil bli av helsesekretær og apotektekniker. Selvfølgelig vil jeg ha en jobb der jeg kan tjene bra og finne lett en 100% stilling. 
Jeg liker også å bruke akrylnegler men det er vel sikkert ikke lov hos de begge yrkene siden det har noe med helse og hygiene å gjøre vel?

Helsesekretær. Lettere å utvikle seg og endre  retning  underveis. 

Skrevet

Ville gått for apotektekniker. Det er allerede stor rift om helsesekretærjobbene, og flere går den retningen! 

Anonymkode: 85378...33c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er nærmest sikret jobb på apotek etter endt utdannelse.

Anonymkode: 13f13...39b

• Liker 1
Skrevet

Angående disse neglene så burde ikke dem holde deg tilbake for utdannelse. Med mindre det er medisinske grunner til det, noe det  aldri er. Kle av deg plastikkneglene, det er uansett ikke særlig pent. 

Anonymkode: 85378...33c

• Liker 1
Skrevet

Jeg valgte helsesekretær for 2 år tilbake og angrer på at jeg ikke tok apotektekniker.

Såklart, jeg jobber allerede i en stilling med turnus så en jobb som kun fulgte ett kjøpesenter er bedre enn hva jeg har nå. Jeg tror, og håper jeg bare har vært uheldig med jobbene som tilbys rundt her. Jeg har søkt mange jobber som helsesekretær, men siden jeg allerede har en fulltidsjobb har jeg ikke muligheten til å ta vikariater, og det er kun det jeg finner, og finner jeg faststillinger kreves det erfaringer (som jeg da ikke får fordi jeg ikke ha rmulighet til vikariater eller praksis). Har selv tatt kurs i flere programvarer utenom, men det har ikke ført noe frem dessverre og jeg er fortsatt i gamlejobben, men har nå dessverre brukt opp voksenretten min og kan ikke gå på skole på nytt.

Ingen av mine klassekamerater har fått annet enn ett og annet vikariat heller på denne tiden, ingen fastjobber bortsett fra i andre yrker hvor kun den kontorfaglige biten har vært ett pluss.

Til gjengjeld har de to fremmedspråkelige klassekameratene mine fra første året, som ble frarådet å ta helsesekretær pga språket fått jobb etter endt utdanning som apotektekniker. Hun ene fikk faktisk jobb under utdanningen.

Anonymkode: ef070...2a4

Skrevet

Jeg ble utdannet helsesekretær for ett år siden, helt umulig å få jobb. Jeg kjenner flere som sliter. 

Anonymkode: 2287c...bc0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ble utdannet helsesekretær for ett år siden, helt umulig å få jobb. Jeg kjenner flere som sliter. 

Samme her. Var kun to fra min klasse som fikk jobb.

Anonymkode: ab7da...417

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Samme her. Var kun to fra min klasse som fikk jobb.

Det er trist. Har dessverre ingen back-up plan. Bare håper det går en dag.. men ser svært mørkt ut, dessverre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er trist. Har dessverre ingen back-up plan. Bare håper det går en dag.. men ser svært mørkt ut, dessverre.

Samme her. Nå har tiden gått og det er nok dessverre for sent.

Skrevet

Ville helt klart gått for apotekteknikker, mye pga jobbmuligheter.

Anonymkode: 7b167...e5a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...