Gjest LoisLane Skrevet 6. august 2005 #1 Skrevet 6. august 2005 Hvilken programleder synes du er flink? Kommer ikke på så mange, men Nytt på nytt-Almås har nok en høy stjerne.
Gjest Dum Perignon Skrevet 6. august 2005 #2 Skrevet 6. august 2005 Jon Almås er bra, ja. Anne Grosvold er betydelig bedre programleder enn forfatter, veldig god på å ta tak i oppdukkende momenter i en samtale! Og på gode dager er Skavlan veldig god på det samme! Ellers er jeg en stor fan av Sommermorgen!
Gjest Valhalla Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 Grossvold er irriterende og hennes programmer der forfattere tilbes som jesus er spymateriale. Han som var programleder for et barneprogram og var med i Judas synes jeg er kul, Jonna eller noe slikt.
Gjest LoisLane Skrevet 7. august 2005 #4 Skrevet 7. august 2005 Akkurat nå har jeg fått litt overdose av Anne Grosvold, men jeg likte henne veldig godt i debattprogrammet hun ledet for noen år siden. Redaksjon 21 eller no? Hun var flink til å stille spørsmål og få diskusjoner ned på et konkret nivå. Liker David Letterman også.
inar Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 å jeg vet ikke.... men jeg og liker Jon Almås i nytt på nytt. Og Anne Grosvold, men har ikke sett noe særlig på henne i det siste.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2005 #8 Skrevet 7. august 2005 De dritskeve slå-på-tråden kånene er underholdning for meg på tv :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå