AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Jeg er i uke 16 og har begynt å innimellom kjenne at livmoren strammer seg og det føles som ordentlige mensensmerter i noen sekunder og så går det over og kommer kanskje senere på dagen eller neste dag.. Anonymkode: 8cd0f...353
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er i uke 16 og har begynt å innimellom kjenne at livmoren strammer seg og det føles som ordentlige mensensmerter i noen sekunder og så går det over og kommer kanskje senere på dagen eller neste dag.. Anonymkode: 8cd0f...353 Legg deg ned, hvil, ta en dusj, paracet, går det over da så Er det kynnere 😊 Anonymkode: 1b4fd...868
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Vi kjenner kynnere ulik. Mine strammer magen og det kjenner ut som noen vrir livmoren. Det strammer som regel utover, men avogtil nedover også. Det gir seg når jeg bytter stilling, altså ligger jeg må jeg opp og gå, og får jeg må jeg sette meg ned. Anonymkode: da7d8...e98
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Høres ut som kynnere. Føler dem litt sterkere i dette svangerskapet og hjelper å bytte stilling elr gå å tisse😅 Anonymkode: 47b5e...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå