Lauv Skrevet 4. desember 2020 #21 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det blir du nødt til å dokumentere. Jeg foreslår at du lager en undercover-dokumentar om dyrevelferd i økologisk landbruk for å avdekke denne tenkte lidelsen, slik som det ble gjort med svinedokumentaren. Anonymkode: f28d3...306 Dette er det ikke så veldig vanskelig å resonnere seg fram til helt på egenhånd. Bare prøv, så skal du se.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #22 Skrevet 4. desember 2020 Lauv skrev (2 minutter siden): Dette er det ikke så veldig vanskelig å resonnere seg fram til helt på egenhånd. Bare prøv, så skal du se. Så man trenger ikke dokumenterte fysiske bevis for å avgjøre om hvorvidt noe eksisterer eller ikke? Anonymkode: f28d3...306
Lauv Skrevet 4. desember 2020 #23 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så man trenger ikke dokumenterte fysiske bevis for å avgjøre om hvorvidt noe eksisterer eller ikke? Anonymkode: f28d3...306 Ok. Grisen din er syk. Det er vondt å være syk, det kan vi vel være enige om? Grisen din kan helbredes raskt med tradisjonell medisin, men det har du ikke lov til å gi den. Du er pålagt å først prøve med homøopatisk "medisin". Grisen din er fremdeles syk etter noen dager med alternativ behandling. Først da kan den behandles med tradisjonell medisin. Du skjønner at dette forlenger tiden grisen er syk? Er ikke det unødig lidelse?
Lauv Skrevet 4. desember 2020 #24 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så man trenger ikke dokumenterte fysiske bevis for å avgjøre om hvorvidt noe eksisterer eller ikke? Anonymkode: f28d3...306 Noen ganger trenger man bare å tenke seg litt om.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #25 Skrevet 4. desember 2020 Kjøper bevisst økologiske egg, og er på jakt etter kjøtt som er mer lokalt og økologisk. Men det er ikke høyt prioritert, siden vi spiser kjøttfritt det meste av tiden. Jeg kjøper ikke økologiske grønnsaker, jeg kjøper gjerne First Price som har uperfekte fasonger som ellers hadde blitt kastet. Jeg tenker både dyrevelferd og miljø, og passer også på å helst kjøpe i pappforpakning enn plast Anonymkode: f3d33...058 1
LeneXCII Skrevet 4. desember 2020 #26 Skrevet 4. desember 2020 Kan gjerne spise økologisk når der passer seg, men har for å være ærlig egentlig ikke noe spesielt forhold til det.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #27 Skrevet 4. desember 2020 Er man opptatt av dyrene dropper man å spise de og deres bi produkter Anonymkode: c8556...ac7
Jolsen Skrevet 7. desember 2020 #28 Skrevet 7. desember 2020 Er dårlig med økologisk blant first price og andre billigmerker så nei, spiser ikke økologisk med mindre det er på tilbud og dermed billigere enn alternativet.
Jolsen Skrevet 7. desember 2020 #29 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 21.53): Er man opptatt av dyrene dropper man å spise de og deres bi produkter Anonymkode: c8556...ac7 Jeg er opptatt av dyrene. Altså hva de er foret på og om kjøttet får god marmorering 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå