AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Dersom en talentjeger oppdaget barnet ditt og ville ha dere med til Hollywood for å prøve å gjøre karriere der, ville du flyttet? (Sett at dette er noe barnet ønsker veldig) Anonymkode: 2bcf3...11e
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Nei. Jeg ville sendt barnet på barneteater, sangtime, dans osv, kontaktet noen i miljøet i Norge, tatt det med på audition osv. Hvis det var et høyt ønske hos barnet selv, selvsagt. Og hbis det var noe i det (tydelig talent). Men flytte til Hollywood ville vi ikke hatt anledning til, og ikke ønsket heller. Hvem skulle betalt det? Splitte familien? Skole? Var det en vanntett, godt betalt korttidskontrakt på en innspilling måtte man jo vurdert det, men det skjer jo bare ikke. Hvorfor skulle en talentjeger fra Hollywood lete blant norske barn? Anonymkode: f4f48...87e 7
Arkana Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Nei, absolutt ikke. Det ville vært helt uaktuelt å rive opp livet for hele familien og flytte langt vekk fra alt og alle vi kjenner bare for det ene barnets ønsker. Da fikk heller barnet dyrke talentet sitt videre i Norge og evt flytte til USA på egen hånd når barnet er voksen. 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 Aldri. Om barnet hadde fått en karriere der og blitt «berømt» kan jeg ikke se for meg at det er bra for barnet på noen som helst måte. Anonymkode: 32f57...2c6 10
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Tja. Om jeg mot formodning trodde vedkommende var seriøs og at dette kunne være ålreit for barnet, så kunne jeg vurdert det. Det ville forutsatt at det var økonomi i det til å forsørge resten av familien under oppholdet der, så det er jo vilt usannsynlig. Det ville kun vært midlertidig, sånn i utgangspunktet. Anonymkode: 2d8ce...d53
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 Aldri. Det er et fåtall av barnestjerner i Hollywood som faktisk klarer seg bra i oppveksten og i voksenlivet. Se på Lindsey Lohan liksom. Når ballen først begynner å rulle kommer ting fort ut av kontroll. Anonymkode: fb95f...0ea 10
Snurrepurre Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 Neitakk men hadde latt barnet få utvikle seg her i Norge (om barnet ønsket det). 2
GammelKaktus Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 Nei, det er heller tvilsom. Vi er ikke akkurat Hollywood materiale her i hus, blir alt for svevende for oss. Kunne sikkert vært med på no flytting et annet sted for å viderutvikle "talent" men ikke Hollywood. 😄 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #10 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dersom en talentjeger oppdaget barnet ditt og ville ha dere med til Hollywood for å prøve å gjøre karriere der, ville du flyttet? (Sett at dette er noe barnet ønsker veldig) Anonymkode: 2bcf3...11e Ble igrunn litt nysgjerrig for hvorfor denne problemstillingen... Er dette reelt for dere? Som svar på spørsmålet så tror jeg nok ikke vi hadde flyttet. Men en skal vel aldri si aldri, er nok lett og lokkes med en lukrativ avtale. På den andre side heller jeg mest mot at et barn i oppvekst har det best anonymt. Anonymkode: f6760...3fa
Mezzosoprena Skrevet 4. desember 2020 #11 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dersom en talentjeger oppdaget barnet ditt og ville ha dere med til Hollywood for å prøve å gjøre karriere der, ville du flyttet? (Sett at dette er noe barnet ønsker veldig) Anonymkode: 2bcf3...11e Ja, det ville jeg 🙂 Men... jeg hadde selvfølgelig gjort grundig en grundig bakgrunnsjekket på fyren først
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #12 Skrevet 4. desember 2020 Kunne godt ha flyttet til Amerika👌👌 Men ikke for å dyrke ett tallent hos barnet, jeg tror ikke det er ett godt valg for barn. De som er talent, og skal holde på dette, må jobbe veldig mye, noe som innebærer at de må ofre bort mye annet. Jeg vil at barnet skal leve fritt og bekymringsløst, ikke etter ett strengt regime. Derfor! Men hadde vært en koselig opplevelse å dratt hele familien ett par år i Amerika og bodd der tror jeg😁 Anonymkode: 9700d...12d
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #13 Skrevet 4. desember 2020 Barn? Nei. Ungdom med stort talent og interesse - med mange års erfaring fra feltet fra før? Måtte tenkt på det. Grundig. Anonymkode: c9acf...109 1
Million Skrevet 4. desember 2020 #14 Skrevet 4. desember 2020 Nei. Jeg ville ikke bodd i California om jeg så fikk betalt for det. Sønnen min er uansett voksen nå, så det er for sent å bli oppdaget av en barnetalentspeider Men altså nei, jeg ville ikke flyttet om han hadde blitt "oppdaget" som barn. Hva nå enn en amerikansk talentspeider skal med et norsk barn da. Det er jo litt mystisk og urealistisk. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #15 Skrevet 4. desember 2020 Nei. Håper ikke barnet mitt får noe supertalent. Det er ikke bra å bli kjendis som liten. La barn være barn! Anonymkode: d1eb0...229 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #16 Skrevet 4. desember 2020 Aldri i verden!! Barnet mitt har det mykje bedre her 😊 Anonymkode: 86c56...4f3 1
Kokeshi Skrevet 5. desember 2020 #17 Skrevet 5. desember 2020 Nei, det livet ville jeg ikke at barna mitt skulle ha. 1
n_97 Skrevet 5. desember 2020 #18 Skrevet 5. desember 2020 Nei, jeg hadde holdt barnet mitt unna media. Skoleteater og annet lokalt greit, ellers nei. Jeg har kjent et par barnestjerner og de har blitt narcissister som voksne. Begge er nokså usunne å forholde seg til. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #19 Skrevet 6. desember 2020 On 12/4/2020 at 12:23 PM, AnonymBruker said: Dersom en talentjeger oppdaget barnet ditt og ville ha dere med til Hollywood for å prøve å gjøre karriere der, ville du flyttet? (Sett at dette er noe barnet ønsker veldig) Anonymkode: 2bcf3...11e Kommer an på hva barnet drømte om..... kunne fint jobbet i USA Anonymkode: da901...9e9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #20 Skrevet 6. desember 2020 Jeg kunne absolutt vurdert det. Anonymkode: cfda6...b2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå