Gå til innhold

Sex som voksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en dame på 48. Lurer på om andre på min alder snakker med venner om sex og samliv? 

Anonymkode: 3da1d...b33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke jeg. Blir for utleverende av partner og meg selv. Dessuten tror jeg ingen gidder høre på den slags. Finnes ingen tradisjon for det blant mine venner.

-Mann

Anonymkode: f6999...b8e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei jeg er en dame på 48. Lurer på om andre på min alder snakker med venner om sex og samliv? 

Selvfølgelig. Og jeg er over 50. Men jeg er mann og da er det kanskje annerledes.

Anonymkode: 50c42...337

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror samtaler om sex er mer avhengig av hvem du og vennene dine er enn alder. Noen snakker enklere om slike ting enn andre. Har hatt venninner lenge, men er ikke før jeg møtte det som nå er min beste venninne at sex og andre ting vagina/kvinne relatert greier har vært et tema. Er nå 29 år gammel, traff denne venninnen for 3 år siden.

Anonymkode: af44d...c11

Skrevet

Jeg er 37 og kan snakke med noen venninner om sex. Skjer vel helst når vi er flere samlet og vi har drukket litt vin, men det er ikke sånn at vi snakker om det hver gang vi treffes. 

Anonymkode: dd04e...ccd

Skrevet

Ja, det hender at det snakkes om sex på lik linje med andre samtaleemner.

Anonymkode: 237d0...5fb

Skrevet

Snakker ofte om sex med venner, men alltid generelet, eller om ting jeg gjorde for lenge siden i gamle forhold. Aldri konkret om hva som skjer mellom meg og mannen. 

Anonymkode: 4dadf...e26

Skrevet

Jeg snakker ikke om det. Kunne godt gjort det, men det er ikke et tema som pleier å komme opp i min krets. Er 42.

Hva snakker man om da? Generelt? Personlige preferanser? Erfaringer?

Kjenner at jeg egentlig ikke så interessert i venners sexliv kjenner jeg, selv om jeg er veldig glad i å ha sex..

Anonymkode: 821fd...822

Skrevet

Snakker ikke mye om det, men det er heller ikke noe tabu blant mine venner, så vi snakker om det hvis vi føler for det - har opplevd noe spesielt, har spørsmål etc. Er 23. 

Anonymkode: 5bca1...77e

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Selvfølgelig. Og jeg er over 50. Men jeg er mann og da er det kanskje annerledes.

Virker som om dette varierer og kanskje ikke er kjønnsavhengig. Jeg er i 40 åra og snakker praktisk talt aldri om sex og samliv med mine venner, men har inntrykk av at samboeren og hennes venner gjør det noe mer.

Skrevet

Jeg er 31, og har ALDRI snakket med venner om sex. Samliv ja, men aldri noe som utleverer partner eller setter han i et dårlig lys :)

Var vel kun i studentdagene på én studentfest at jeg ble gruppepresset til å snakke om noe sånt. Jeg forstår ikke poenget, i alle fall ikke når man har fast partner. Hadde alle vært single og datet hadde jeg kanskje vært mer åpen om det, men jeg har bare vært i lange forhold.

Anonymkode: a298f...cbb

Skrevet

Har én venninne jeg snakker om slikt med. Men aldri utleverende for min langvarige partner. Det lengste jeg har «utlevert» han på, er som generell skryt. 
K43

Anonymkode: 310fd...7e2

Skrevet

Har faktisk en mannlig venn jeg kan snakke med sex om. Og det har aldri vært - eller kommer til å bli - noe seksuelt mellom oss. 

Anonymkode: 38316...92e

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Ja.

Jeg er riktignok 40, men snakker med venner på 50 om sex.

Hvorfor skulle vi ikke det?

Anonymkode: 77e4b...f11

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har faktisk en mannlig venn jeg kan snakke med sex om. Og det har aldri vært - eller kommer til å bli - noe seksuelt mellom oss. 

Vi er forøvrig mellom 40 og 50.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjorde det en gang, aldri igjen. 

Anonymkode: 5660d...88b

Skrevet

Snakker absolutt med venner om samliv, men ikke om sexlivet. Det har jeg ikke noe behov for, snakker mye med partner om det. Men flere av mine venner snakker svært åpent om sexlivet sitt, og jeg vet også at partner snakker med sine venner om det. 

Anonymkode: c671a...eca

Skrevet
Pappi skrev (47 minutter siden):

Virker som om dette varierer og kanskje ikke er kjønnsavhengig. Jeg er i 40 åra og snakker praktisk talt aldri om sex og samliv med mine venner, men har inntrykk av at samboeren og hennes venner gjør det noe mer.

Du har nok rett i det. Har egentlig inntrykk av at damer er vel så åpne om slike ting som menn.

Skrevet (endret)

Snakker aldri om sex med noen.  Skulle nok gjerne gjort det, men det er vanskelig å vite hvordan.  En anonym spalte som her er

enklere.  

Endret av Dubidu
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...