Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en kvinne på 49 år og lurer på en ting... Hva legger dere i ordet intimitet mellom deg og din samboer/mann? 

Anonymkode: 5c35b...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei. Jeg er en kvinne på 49 år og lurer på en ting... Hva legger dere i ordet intimitet mellom deg og din samboer/mann? 

Anonymkode: 5c35b...4cd

Hverdagslig intimitet: 

- hun står på kjøkkenet å lager mat. Jeg kommer bak henne, gir henne et kyss i nakken.

- hun sitter på hjemmekontoret og taster på Macen, jeg kommer bak og gir henne 3 minutter nakke- og hodemassasje

- vi er i butikken, gir henne et blikk og et blunk når vi står på hver vår side av en reol

- hun bøyer seg ned for å plukke opp noe fra bakken, håndbaken lander tilfeldigvis på stumpen hennes

- i senga, hun ligger på brystkassa eller i skje

- på gåtur, holder hender

- i sosialt lag, gir henne et kyss uoppfordret

- generelt mye kroppskontakt og blikk ellers i hverdagen. 

Anonymkode: 24456...e98

• Liker 5
Skrevet

Sex og kyssing

Anonymkode: a87f7...be4

Gjest andysowhat
Skrevet

Uhu, drite med døra oppe. 🤪🤪🤪

Neida, for oss er det egentlig mest å gi hverandre den berøringen vi trenger. Vi har følelser, opplever harde og gode dager. Så litt variert hva vi trenger. Men det handler nok mest for å ha den holdningen at det er greit at vi tar på hverandre, ikke dytter hverandre til sider og avslår berøring. Tror det å avslå berøring osv kan være veldig sårende, spesielt etterfulgt med ett bitter blikk. Spesielt på tanke om en har en veldig nær relasjon. Så tja tror det handler mer om å ikke være distansert enn å være intim. Intim er bare det en blir når en ikke prøver å skape avstand oss i mellom.

Skrevet

Mental, emosjonell og fysisk nærhet. At vi er hverandres fortrolige. At vi kjenner til hva som foregår i hverandres liv. At vi er hverandres samtalepartner når noe er vanskelig. At vi støtter hverandre. At vi kan lene oss på den andre. At vi stort sett vet hva den andre tenker eller ønsker, uten at vi behøver å snakke sammen. At paret vårt har egne vaner og at vi er vårt parforhold. Og så en klem eller et kyss på pannen og andre former for fysisk nærhet, men det kommer nok nederst på listen. 

Anonymkode: f54ec...59b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...