Gå til innhold

Er ulldressene fra name it bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått beskjed om å kjøpe ulldresser av barnehagen, da vårt barn ikke tåler ull direkte mot kroppen, ullundertøy er derfor helt utelukket. Jeg kan dessverre ikke gå i fysiske butikker fordi vi bor i Oslo og jeg tørr virkelig ikke å ta sjansen. Prøver derfor å finne ok ulldresser på nett, ser at de strikkede heldressene fra name it er i merinoull og rimelige, sammenlignet med mye annet. Holder de god kvalitet? Eller er de veldig tynne? Meningen er at ulldressen skal fungere som mellomlag under vinterdressen. 

Tar gjerne imot tips om andre gode og rimelige ulldresser. Vi er veldig fornøyd med ulldressen hans fra Reflex, men synes de koster mye. 

Anonymkode: 92195...d52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ullen fra Nameit er bra. Vi har den dressen selv og den er god og tykk. Mitt generelle inntrykk av ullen derfra er at den holder på passformen og tåler mange vask. 

• Liker 1
Skrevet

Den er god den. Mye tykkere enn lille lam.

Ridderull fra Janus er også bra 

Anonymkode: 60f16...122

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns de er bra. Akkurat passe tykk og ikke klumpete. De har tålt en del vask her i hus. Har ikke rukket å bli slitt innen barna har vokst fra dem, så de har gått i arv mellom søsknene.

Anonymkode: 9642b...712

• Liker 1
Skrevet

Har bare erfaring med ullundertøyet fra name It og det er veldig bra. Har masse parkdresser fra name it, de er stor i størrelsen og varer lenge. Et veldig Ok merke :) 

Anonymkode: 5522a...3f3

Skrevet

Hvis det er ulldressen jeg tror det er, så synes jeg den var veldig bra 🙂 Generelt synes jeg Nameit har gode klær.

Anonymkode: a9a73...d7d

• Liker 2
Skrevet

Name it sin er helt fin. Vi har hatt den i flere omganger og den er ikke for tynn og holder godt i vask. 

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Den holder seg veldig bra, synes vi. 😊 Har/har hatt dresser fra Janus, Lillelam, PoP, Nøstebarn, Joha m.fl., og det eneste som har holdt dårlig synes jeg egentlig er Joha. Tross røff bruk har dressene holdt lenge og gått i arv. 

Skrevet

Vi er fornøyd med dem. Hatt flere over flere år

Anonymkode: a15c7...90d

Skrevet

Mange gode erfaringar i tråden heldigvis. Kjøpte ein slik dress i går! Den virker passe tjukk, men eg har ikkje så mykje erfaring med ulldressar. Har brukt fleece fram til no.  😊

Anonymkode: ae95a...c9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...