Gå til innhold

Venninne som har problemer i forholdet, og som vil ha min "velsignelse" til å være utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en god venninne som lever i et dårlig forhold. Hun sier mannen er psykisk stygg med henne, og er mye sint. Det har jeg ingen grunn for å mistro. Men nå har hun truffet en fyr jeg kjenner til, som hun gjerne vil ha et seksuelt forhold til. Hun lurer på om jeg synes dårlig om henne, og jeg sier som sant er at jeg ikke gjør det. Men at jeg synes hun bør bryte ut av ekteskapet med han hun lever sammen med nå, før hun involverer seg i noe annet. Jeg vet at hun har vært utro mange ganger før, men jeg vet ikke om han vet noe. 

Jeg har sagt at dersom dette kommer ut, så blir det hun som blir det store stygge ulven. Hun er til dels enig, men synes hun fortjener litt glede hun også. 

Hva tenker dere? Er dette egentlig riktig?

Anonymkode: 638e8...545

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din velsignelse sånn at hun kan bruke navnet ditt når mannen hennes konfronterer henne ja....

For ordens skyld: Hvis venninnen din virkelig var redd mannen sin ville hun ikke en gang underholdt tanken om å skræve for andre.

Skrevet

Hvis hun mener hun fortjener glede, så er det jo bare å avslutte det forholdet hun er i, å vipps så får hun glede!

Det var det dårligste argumentet jeg har hørt for å være utro. Det blir like dumt som å si at «han snubla og penetrerte meg». Hjelpes for et tafatt kvinnfolk!

• Liker 1
Skrevet
Uglal skrev (Akkurat nå):

Hvis hun mener hun fortjener glede, så er det jo bare å avslutte det forholdet hun er i, å vipps så får hun glede!

Det var det dårligste argumentet jeg har hørt for å være utro. Det blir like dumt som å si at «han snubla og penetrerte meg». Hjelpes for et tafatt kvinnfolk!

TS bør egentlig begynne å holde denne dama på avstand for en gang vil skiten hennes gå utover TS.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har vært i situasjoner der venner og venninner har bedt om råd. I 99 % av tilfelle er rådet at utroskap ikke forbedrer noe som helst, det tjener kun til å forverre situasjonen.

Hvorfor bryter hun ikke ut av forholdet?

Selvsagt skal du ikke gi din velsignelse til at hun gjentar utroskapen sin.

Skrevet

Herlighet, ikke noe jeg ville blitt blandet meg inn i... Unødvendig drama, jeg hadde trukket meg unna den dama der, sikkert ikke helt i vater hun heller. Er hun "tøff" nok til å pule rundt så burde hun ha vett til å gå fra denne mannen når han ikke er grei.

Skrevet

Er planen å bli gammel sammen med denne mannen som er stygg henne og som hun uansett er utro mot? Det er bare å forlate fyren og gjøre akkurat som hun vil, jo før jo bedre. Høres ut som det er til det beste for begge to.

Skrevet

Jeg har jo sagt til henne at jeg ikke synes dette er noen god ide, men at hun må gjøre som hun vil. Hun har nå begynt å si at hun er hos meg, når hun egentlig er hos han fyren jeg kjenner. Jeg har sagt til henne at jeg får et forklaringsproblem om mannen hennes plutselig står på døra mi. Men det mener hun han ikke kommer til å gjøre. 

HI

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har en god venninne som lever i et dårlig forhold. Hun sier mannen er psykisk stygg med henne, og er mye sint. Det har jeg ingen grunn for å mistro. Men nå har hun truffet en fyr jeg kjenner til, som hun gjerne vil ha et seksuelt forhold til. Hun lurer på om jeg synes dårlig om henne, og jeg sier som sant er at jeg ikke gjør det. Men at jeg synes hun bør bryte ut av ekteskapet med han hun lever sammen med nå, før hun involverer seg i noe annet. Jeg vet at hun har vært utro mange ganger før, men jeg vet ikke om han vet noe. 

Jeg har sagt at dersom dette kommer ut, så blir det hun som blir det store stygge ulven. Hun er til dels enig, men synes hun fortjener litt glede hun også. 

Hva tenker dere? Er dette egentlig riktig?

Kvinnelig logikk.

Anonymkode: b13cd...a89

Skrevet

Jeg hadde en slik kompis en gang. Notorisk type på mange måter.. Jeg ga beskjed om at jeg ikke ville ha noe med det å gjøre, og at han ikke måtte stille meg i en slik posisjon at jeg må lyve. For jeg juger ikke folk midt opp i trynet. 

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sagt til henne at jeg får et forklaringsproblem om mannen hennes plutselig står på døra mi. Men det mener hun han ikke kommer til å gjøre. 

HI

Hvis mannen er psykisk stygg og mye sint- hva får henne til å tro at han ikke dukker på døren din? Dessuten så kan det jo faktisk gå ut over deg <_< 

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har jo sagt til henne at jeg ikke synes dette er noen god ide, men at hun må gjøre som hun vil. Hun har nå begynt å si at hun er hos meg, når hun egentlig er hos han fyren jeg kjenner. Jeg har sagt til henne at jeg får et forklaringsproblem om mannen hennes plutselig står på døra mi. Men det mener hun han ikke kommer til å gjøre. 

HI

Du kan gjøre dette veldig enkelt med å si at du aldri kommer til å lyge på vegne av henne. Står mannen på døren eller ringer for å få tak i henne så er det hennes problem at du må si at hun ikke er der. 

Skrevet

Kanskje det er en grunn til at mannen er mye sint og slenger mye dritt hvis hun stadig er utro? Selv om man ikke har konkrete bevis eller vet for sikkert om sånne ting så har man ofte en viss idé.. 

Tenker at det ikke nødvendigvis er mannen som er største problemet her.. 

Jeg hadde også sagt til venninna mi at hun får gjøre som hun vil, men at jeg på ingen måte bifaller det og at jeg ikke kommer til å lyve på hennes vegne. 

Anonymkode: 43ac7...3eb

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

HI

Det her er ei kjerring som kommer til å bruke navnet ditt hvis det blir skikkelig baluba med ham hjemme. Vær forberedet på det pga hun er ikke moden enda til å være i noe forhold, det samme er nok ikke mannen.

Hvordan: Under en diskusjon med mannen sin vil venninen din høyst sannsynlig komme med noe lignende som:  ..... (sett inn navnet ditt her) sier at .......(sett inn svaret ditt om hva hun har fortalt om  deres forhold, legg merke til at hun vil utelate at hun var den som tok opp ting i forholdet)

Resultat: Fyren sitter med inntrykk av at du har blandet deg i ting uoppfordret og vil ha deg i vrangstrupen. 

Hvis han tar det opp med deg så må du være steinhard på at venninna di var den som snakket om ting først og at du kun responderte på ting hun sa og at det her bør han ta opp med dama si og ikke deg. 

Endret av O.G.
Skrevet

Jeg vil råde TS til å avslutte vennskapet faktisk siden denne kjerringa overfører sine problemer på henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...