AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Har dere valgt å forbli særboere eller blitt samboere dere som har funnet kjærligheten på ny med små barn som bor hjemme enda? I denne sammenhengen tar vi utgangspunkt i at partneren ikke har barn. Anonymkode: 7810d...bd7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Har vært sammen i seks år, jeg har to barn, han har ingen. Vi har vært særboere frem til nå. Nå skal han leie ut huset sitt. Det har funka bra for oss for alle parter, jeg kan ha alenetid når jeg har barnefri, han kan trekke seg tilbake når det blir behov for det, og jeg kan ha kvalitetstid med ungene. Vi har det veldig fint sammen, krangler så og si aldri, men har opplevd at mange har kritisert oss for å være særboere, og mange har trodd at vi har gjort det slutt. Anonymkode: cf1e5...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Vi er samboere. Jeg har tre hjemmeboende barn, han har barn som flyttet ut lenge før vi møttes. Anonymkode: fce8a...749
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Jeg har to, og han har ingen. Han har flyttet inn pga. lang avstand til hverandre (6t). 3 år sammen, 2 år som samboer. Funker veldig bra mellom han og barna Anonymkode: 25de4...105
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har dere valgt å forbli særboere eller blitt samboere dere som har funnet kjærligheten på ny med små barn som bor hjemme enda? I denne sammenhengen tar vi utgangspunkt i at partneren ikke har barn. Anonymkode: 7810d...bd7 Det beste kjenner man på selv, men jeg hadde ikke vært særboer i et forhold som varte i flere år... Anonymkode: 13061...7d3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Jeg har et barn fra før, samboer flyttet inn til oss etter ca 5 måneder. Han og barnet, som er 8 kom godt overens helt fra start og barnet ønsket at han skulle flytte inn. For oss var det helt riktig. Nå venter vi barn, og mitt barn gleder seg kjempemye. Anonymkode: 64075...287
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 Ville aldri valgt å være samboer, det er fullstendig uaktuelt. Jeg elsker alenetid. Elsker at jeg ikke behøver å ta hensyn til noen andre. Ingen av oss har barn, men han har litt lyst på så vi får se hva som skjer. Men uansett kommer vi aldri til å bo sammen å fast basis. Anonymkode: b4c25...48d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Det finnes en blanding av samboer og særboer også. Hvermansen klarer ikke definere oss. Anonymkode: 73fc0...d93 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 Vi bor hver for oss den ene uka og sammen den andre uka (altså når barna er borte). Vi kjenner hverandres barn og har ingen problemer der. Men føler det er bedre å ha hvert vårt sted. Vi måtte også hatt seks soverom for alle sammen, det er ikke lett å få tak i. Vi trives godt med dette, har vært sammen i fire år. Barna er i alderen syv til 22. Anonymkode: 6fb9f...73b 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi bor hver for oss den ene uka og sammen den andre uka (altså når barna er borte). Vi kjenner hverandres barn og har ingen problemer der. Men føler det er bedre å ha hvert vårt sted. Vi måtte også hatt seks soverom for alle sammen, det er ikke lett å få tak i. Vi trives godt med dette, har vært sammen i fire år. Barna er i alderen syv til 22. Anonymkode: 6fb9f...73b De eldste barna har ikke fast samvær, men går til og fra. Så de kan gjerne være der den tiden vi bor sammen. Eller de er "alene" hjemme Anonymkode: 6fb9f...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå