AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Jeg er forelsket.. i en snill mann som også er litt av en nøtt.. Han er veldig god på å tulle og tøyse (noe som har vært veldig bra etter et forferdelig forhold jeg har kjempet meg ut fra.. )men.. jeg sliter med å stille de "rette" spørsmålene.. for å komme nærmere han.. Han sier han ikke er god på å åpne seg.. og jeg kjenner jo at sånn er vel jeg også.. og jeg sliter med å stille de «riktige» eller viktige spørsmålene på en god måte Har dere noen råd og tips til hvordan man kan bli bedre kjent, grave litt i hverandres fortid, åpne seg for den andre? Anonymkode: a2896...433
LitaPia Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 https://www.kk.no/livstil/36-sporsmal-som-kan-fa-andre-til-a-bli-forelsket-i-deg/72757615
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Kjenner du ham i det hele tatt? Kjenner du til hvilket verdigrunnlag han har? Hva han tenker om ulike politiske saker? Hva han tenkte da han stod i en krevende situasjon, og hvorfor han valgte som han valgte den gangen? Kjenner du til livshistorien hans? Anonymkode: 87118...0e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå