Gå til innhold

Norske jenter som studerer selger sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

I utgangspunktet ikke. Hadde ikke noen kvinner solgt sex av "fri vilje" (det kan diskuteres hva som er fri vilje), så hadde flere kvinner sannsynligvis blitt tvunget til sexsalg. Mange kvinner verden over blir direkte og indirekte tvunget til det den dag i dag. Det er menn som styrer markedet - ikke kvinner. Vi kvinner som er privilegerte nok til å ha en jobb og normal inntekt, og klare oss i hverdagen, trenger ikke selge sex. Et gode jeg er glad jeg har, får vondt i sjelen av å tenke på de som "må" selge sex. 

Men nå tok jeg i utgangspunkt generell prostitusjon. Unge, norske jenter som selger sex mens de studerer... Jeg har mine tanker om det, og jeg er ganske sikker på at de aller, aller fleste vil angre sterkt på valgene tok, når de har blitt voksne. Heldigvis tjener de seg dog rike, for menn er jo villige til å betale for alt mulig.

Anonymkode: faa8d...dfc

Jaså, angrer de på valgene eller blir de tvunget? Her tenker jeg at du må bestemme deg.

At det finnes kvinner som blir tvunget betyr ikke at noen ikke velger det selv. De som velger det selv kan ikke skylde på kundene for sitt valg. Du skal snakke både bra og lenge for å overbevise meg om at alle kvinner som velger å opprette profiler på forskjellige plattformer for å vise seg frem,  ikke gjør dette nettopp fordi de ønsker å vise seg frem. Noen greier også å tjene penger på det. Faktisk ganske mange ser det ut til. 

Hvis noen i ettertid skulle angre, blir det ganske absurd å skylde på menn for sitt eget feiltrinn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uredd skrev (Akkurat nå):

Jaså, angrer de på valgene eller blir de tvunget? Her tenker jeg at du må bestemme deg.

At det finnes kvinner som blir tvunget betyr ikke at noen ikke velger det selv. De som velger det selv kan ikke skylde på kundene for sitt valg. Du skal snakke både bra og lenge for å overbevise meg om at alle kvinner som velger å opprette profiler på forskjellige plattformer for å vise seg frem,  ikke gjør dette nettopp fordi de ønsker å vise seg frem. Noen greier også å tjene penger på det. Faktisk ganske mange ser det ut til. 

Hvis noen i ettertid skulle angre, blir det ganske absurd å skylde på menn for sitt eget feiltrinn.

Det du skriver til slutt der er sant. Men nå tenker jeg det finnes mange typer prostitusjon. Det å opprette en OF-profil er ikke det samme som å selge sex på gata. Har man en slik profil så har man ikke intimkontakt med kundene, man selger kun bilder og videoer. Noe jeg vil påstå er "bedre" enn å gå gatelangs og selge sex. Det er også tryggere å selge bilder og videoer på nettet kontra å komme hjem til menn. Men som sagt tenker jeg mitt om disse kvinnene, jeg tror de vil angre en dag. Det er synd, men de må ta ansvar selv. 

Jeg blandet inn prostitusjon på generell basis og tok i utgangspunkt fattige kvinner i andre land f.eks. Men ser at trådens tema er unge norske jenter, så da blir ikke det relevant. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det du skriver til slutt der er sant. Men nå tenker jeg det finnes mange typer prostitusjon. Det å opprette en OF-profil er ikke det samme som å selge sex på gata. Har man en slik profil så har man ikke intimkontakt med kundene, man selger kun bilder og videoer. Noe jeg vil påstå er "bedre" enn å gå gatelangs og selge sex. Det er også tryggere å selge bilder og videoer på nettet kontra å komme hjem til menn. Men som sagt tenker jeg mitt om disse kvinnene, jeg tror de vil angre en dag. Det er synd, men de må ta ansvar selv. 

Jeg blandet inn prostitusjon på generell basis og tok i utgangspunkt fattige kvinner i andre land f.eks. Men ser at trådens tema er unge norske jenter, så da blir ikke det relevant. 

Respekt for å rydde opp i den. Veldig bra.

Altfor ofte blir diskusjoner ødelagt av flammende innlegg mot posterens eget bilde av en situasjon som ofte ikke er relvant for tråden, eller forklart engang.

Skrevet
Mysticgirl skrev (På 2/20/2022 den 17.30):

Lettjente penger.

Kan jo ikke bare skylde på mennene. De som tilbyr tjenestene er jo det største problemet som gjør at markedet fortsetter å vokse. Damer er fra naturens side mye mindre risikovillige, så et forbud hadde stoppet 90% fra å selge seksulle tjenester og dermed hadde tallene for sexkjøp gått ned. 

Fatter ikke at den loven er kommet allerede. Man hører aldri kvinner som snakker imot sexsalg, bare sexkjøp. Liten logikk i det og hjelper ingen.

Anonymkode: 64e29...68f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 10.54):

Er det flere som har lagt merke til dette? Det siste halvåret har jeg lagt merke til en eksplosjon av norske jenter som selger sex på diverse nettsider. Det er virkelig merkbart. 
Da tenker jeg det er studenter som har mistet deltidsjobbene pga pandemien. At de begynner å bli desperate. Hva tror dere?

Anonymkode: cc02a...9e4

Faen så ekkelt, det er helt uholdbart.

Selge sex på diverse nettsider! At går an... 

Hvilken nettsider snakker vi om?

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan jo ikke bare skylde på mennene. De som tilbyr tjenestene er jo det største problemet som gjør at markedet fortsetter å vokse.

Uten etterspørsel , ingen marked :) Sier seg jo selv. Om ingen trenger eller vil ha produktet, vil det heller ikke selge. 

Sitat

Damer er fra naturens side mye mindre risikovillige, så et forbud hadde stoppet 90% fra å selge seksulle tjenester og dermed hadde tallene for sexkjøp gått ned. 

Nei, så lenge menn betaler for det vil det finnes i det skjulte ,selv om det er ulovlig.

Sitat

Fatter ikke at den loven er kommet allerede. Man hører aldri kvinner som snakker imot sexsalg, bare sexkjøp. Liten logikk i det og hjelper ingen.

Det er fordi det er sexkjøp som holder markedet oppe. Kjøper ingen, vil ikke noen kaste bort tid på å selge noe som ikke blir solgt heller.

Endret av Mysticgirl
Skrevet

Trist at det er menn som betaler for sånt,det er jo så mye helt gratis.

Anonymkode: 4194a...0ef

Skrevet

2 tidligere venner studerte på UIO for ca 7år siden, det var kjent at 3 jenter der solgte sex. Tjente visstnok veldig bra på det

Skrevet

I tråder som dette blir jeg alltid slått av den absurde motsetningen mellom bildet vi har av kvinners enorme sårbarhet overfor uønsket seksuell oppmerksomhet og den ubekymrede holdningen mange kvinner åpenbart har i forhold til å delta i prostitusjon. Virkelig pussige greier.

Anonymkode: d611f...805

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Morten1 skrev (7 timer siden):

2 tidligere venner studerte på UIO for ca 7år siden, det var kjent at 3 jenter der solgte sex. Tjente visstnok veldig bra på det

Mørketallene er nok mye større enn vi aner

Skrevet
16 hours ago, Bos43 said:

Mørketallene er nok mye større enn vi aner

Ja jeg vil tippe det er flere, hadde jeg solgt sex hadde jeg ikke sagt det til folk jeg kjenner. 

Skrevet
herzeleid skrev (På 20.2.2022 den 17.34):

Det er denne objektiviseringen av kvinner som du her demonstrerer som er så påfallende. En skulle tro at en i et likestilt samfunn behandlet selvstendige sterke kvinner som nettopp det, selvstendige handlende subjekter i eget liv. I stede får vi snurrig nok stadig servert en fortelling om kvinner som hjelpeløse objekter for menns handlinger, selv når kvinnen selv velger å ha sex mot penger. 

Kvinner ønsker bare likestilling når det passer dem. Det har egentlig blitt et trumfkort som kastes inn der det passer, mens man ikke er konsekvent på dette området. Problemet deres blir jo selvsagt at i et likestilt samfunn så fordeles også ansvar likt, men alt for ofte skal kvinnene da stakkarsliggjøres og menn utheves som problemet. Hvis en kvinne interagerer med en mann, får vi ofte lese at "hjernen ikke er ferdig utviklet før hun er 25, hun er bare et barn," osv. I andre sammenhenger er kvinnene plutselig ansvarliggjort igjen, ofte hvis kvinnens handlinger har gått utover en annen kvinne. Som ved et trylleslag er personen merkelig nok tilregnelig igjen. Nyfeminisme er offerrolle som hobby.

Anonymkode: d7b7d...d15

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mysticgirl skrev (På 2/22/2022 den 21.08):

Uten etterspørsel , ingen marked :) Sier seg jo selv. Om ingen trenger eller vil ha produktet, vil det heller ikke selge. 

Nei, så lenge menn betaler for det vil det finnes i det skjulte ,selv om det er ulovlig.

Det er fordi det er sexkjøp som holder markedet oppe. Kjøper ingen, vil ikke noen kaste bort tid på å selge noe som ikke blir solgt heller.

Typisk ansvarsfraskrivelse fra kvinner. Begge parter er med på å holde markedet i gang. Gi både de som selger og kjøper sex 10 års fengsel så skal du se det stopper fort opp. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

De tre jeg kjenner som selger sex har en kynisk syn på menn. Det jeg står igjen med er hvor jævla lett og anonymt det er hvis du ønsker det.  Jeg er litt misunnelig for det lønner seg økonomisk. Dessverre er mine mentale sperrer for høy til å bare hoppe over dem (ortodoks kristne foreldre)

Anonymkode: f4bd0...73c

Skrevet

Studerer er vel litt merkelig uttrykk. Dette dreier seg om klassikk horeri, kunne like gjærne vært i Pattaya eller Babgkok.

å•

Anonymkode: d611f...805

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2022 den 16.23):

Typisk ansvarsfraskrivelse fra kvinner. Begge parter er med på å holde markedet i gang. Gi både de som selger og kjøper sex 10 års fengsel så skal du se det stopper fort opp. 

Nei det er jo business for kvinner. De tjener penger på menn som bare MÅ kjøpe sex. Menn holder i gang businessen. Skjønner ikke hvordan du ikke skjønner det. Det er etterspørselen som holder hjulene i gang. Om ingen kjøper truser, er det heller ikke noen som gidder å selge dem 😂 Man starter ikke en butikk der det aldri er folk.

Skrevet
Mysticgirl skrev (22 minutter siden):

Nei det er jo business for kvinner. De tjener penger på menn som bare MÅ kjøpe sex. Menn holder i gang businessen. Skjønner ikke hvordan du ikke skjønner det. Det er etterspørselen som holder hjulene i gang. Om ingen kjøper truser, er det heller ikke noen som gidder å selge dem 😂 Man starter ikke en butikk der det aldri er folk.

Du kan sammenligne det med narkotika eller kjøp av våpen. Det vil alltid være folk som vil kjøpe det ulovlig, derfor må markedet for salg kontrolleres å gjøre det ulovlig slik at det ikke kommer ut av kontroll. Det at damer i 2022 heller velger å selge seksuelle tjenester istedet for å ta seg en utdannelse å få seg en jobb der man apppåtil får pensjon og slipper langvarige skader sier sitt. Måten du bagatelliserer sexslag er litt skremmende, når man vet langtidsvirkningene både psykisk og emosjonelt det gir de som holder på med det. Det må være det mest nedvdrdigende et menneske gjør å selge sin egen kropp for profitt. De som det går værst ut over er unge kvinner som tror det er blitt normalt å selge seksuelle tjenester og starte only fans med mere. Den eneste verdien de har er kroppen sin. Det er en trist utvikling som voksne kvinner må ta sterk avstand fra. 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du kan sammenligne det med narkotika eller kjøp av våpen. Det vil alltid være folk som vil kjøpe det ulovlig, derfor må markedet for salg kontrolleres å gjøre det ulovlig slik at det ikke kommer ut av kontroll. Det at damer i 2022 heller velger å selge seksuelle tjenester istedet for å ta seg en utdannelse å få seg en jobb der man apppåtil får pensjon og slipper langvarige skader sier sitt. Måten du bagatelliserer sexslag er litt skremmende, når man vet langtidsvirkningene både psykisk og emosjonelt det gir de som holder på med det.

Jeg bagatelliserer det ikke. Jeg sier bare det som er fakta. Og det vi diskuterer er hva som holder  markedet oppe og det er etterspørselen.

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det må være det mest nedvdrdigende et menneske gjør å selge sin egen kropp for profitt. De som det går værst ut over er unge kvinner som tror det er blitt normalt å selge seksuelle tjenester og starte only fans med mere. Den eneste verdien de har er kroppen sin. Det er en trist utvikling som voksne kvinner må ta sterk avstand fra. 

Ja det er trist og jeg har aldri sagt jeg støtter det heller. Jeg snakker bare om fakta og hvem som er skyld i at dette vokser. Jo det er de som sitter på pengesekken og betaler for tjenestene, Da blir det en lettvint løsning på pengeproblemet.

Skrevet
Mysticgirl skrev (18 timer siden):

Jeg bagatelliserer det ikke. Jeg sier bare det som er fakta. Og det vi diskuterer er hva som holder  markedet oppe og det er etterspørselen.

Ja det er trist og jeg har aldri sagt jeg støtter det heller. Jeg snakker bare om fakta og hvem som er skyld i at dette vokser. Jo det er de som sitter på pengesekken og betaler for tjenestene, Da blir det en lettvint løsning på pengeproblemet.

Det som holder markedet oppe er etterspørsel OG tilbud samt enkel profitt som kvinner er ute etter. Ergo 50/50 fordeling. Damer utnytter menn og menn utnytter kvinner for sin egen vinning. Hvorfor er folk så redd for å gjøre sexsalg ulovlig. De kan jo begynne med only fans, sugerbabe dating m.m og slå ned på det en etter en. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...