AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #141 Skrevet 20. februar 2022 Mysticgirl skrev (3 minutter siden): Det er selvstendige sterke kvinner, som ser en mulighet på å tjene penger på menn som gladelig betaler for å se dem nakne. Det er penger, business og gjør at de tjener seg søkkrike på primitive menn Såppas selvstendig at de tjener penger på en enkel måte. Eller selge kroppen sin i bilder i stede for og jobbe f.eks på kiwi......... jommen er de selvstendig. Anonymkode: 4194a...0ef 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. februar 2022 #142 Skrevet 20. februar 2022 herzeleid skrev (3 minutter siden): Flott, da er vel alle fornøyde? Ja, har jeg sagt noe annet? AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Såppas selvstendig at de tjener penger på en enkel måte. Eller selge kroppen sin i bilder i stede for og jobbe f.eks på kiwi......... jommen er de selvstendig. Anonymkode: 4194a...0ef Ja, de er jo smarte og benytter anledningen til å tjene raske penger Synd på mennene som sitter der blakke da fordi de må betale for å se en kvinne naken, men men.. Nei tar det tilbake.. det er ikke synd på dem 😂
herzeleid Skrevet 20. februar 2022 #143 Skrevet 20. februar 2022 Mysticgirl skrev (1 minutt siden): Ja, har jeg sagt noe annet? Interessant å se at du er tilhenger av prostitusjon. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #144 Skrevet 20. februar 2022 Mysticgirl skrev (4 minutter siden): Ja, de er jo smarte og benytter anledningen til å tjene raske penger Synd på mennene som sitter der blakke da fordi de må betale for å se en kvinne naken, men men.. Nei tar det tilbake.. det er ikke synd på dem 😂 Synes det er flott at det endelig er kvinner som er ærlige på dette, og at sexhandel faktisk ofte handler om kyniske kvinner som utnytter lettlurte menn! Anonymkode: 7a4c6...8ad 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #145 Skrevet 20. februar 2022 Mysticgirl skrev (8 minutter siden): Ja, har jeg sagt noe annet? Ja, de er jo smarte og benytter anledningen til å tjene raske penger Synd på mennene som sitter der blakke da fordi de må betale for å se en kvinne naken, men men.. Nei tar det tilbake.. det er ikke synd på dem 😂 Tror egentlig de som driver med sånt har nok penger, de med lite penger spiller vel på Unibet eller noe sånt 😂😂😂😂 Anonymkode: 4194a...0ef
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. februar 2022 #146 Skrevet 20. februar 2022 herzeleid skrev (1 time siden): Interessant å se at du er tilhenger av prostitusjon. Har jeg sagt at jeg er for det?
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. februar 2022 #147 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det er flott at det endelig er kvinner som er ærlige på dette, og at sexhandel faktisk ofte handler om kyniske kvinner som utnytter lettlurte menn! Anonymkode: 7a4c6...8ad Åh, så synd det er på menn 😂
herzeleid Skrevet 20. februar 2022 #148 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes det er flott at det endelig er kvinner som er ærlige på dette, og at sexhandel faktisk ofte handler om kyniske kvinner som utnytter lettlurte menn! Anonymkode: 7a4c6...8ad Hehe nettopp. Er noen ganger gøy å "trolle trollene" ved å påpeke implikasjonene av det de skriver. 1 1
Bos43 Skrevet 20. februar 2022 #149 Skrevet 20. februar 2022 Mysticgirl skrev (5 timer siden): Det er selvstendige sterke kvinner, som ser en mulighet på å tjene penger på menn som gladelig betaler for å se dem nakne. Det er penger, business og gjør at de tjener seg søkkrike på primitive menn Er ikke sikker på at mennene er så primitive. Tror heller de er ensomme i din alenetilværelse, men også ensomme i parforholdet. De drømmer om kos og sex, men legger seg skuffet hver kveld. 1
Gjest O.G. Skrevet 21. februar 2022 #150 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Mytomann skrev (11 timer siden): Burde ikke horer kollektivt slutte å selge sex da? Hadde ikke menn vært så villige i å betale for sex, etterspørre sex så hadde det ikke vært noe sexmarked. Dette står på mannfolkene, ikke kvinnene. Endret 21. februar 2022 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #151 Skrevet 21. februar 2022 O.G. skrev (14 minutter siden): Hadde ikke menn vært så villige i å betale for sex, etterspørre sex så hadde det ikke vært noe sexmarked. Dette står på mannfolkene, ikke kvinnene. Prostituerte har vel aldri løpt etter kundegrupper så jævlig som det kunder gjør, ja.... Anonymkode: 94f82...9c7
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #152 Skrevet 21. februar 2022 26 minutter siden, O.G. said: Hadde ikke menn vært så villige i å betale for sex, etterspørre sex så hadde det ikke vært noe sexmarked. Dette står på mannfolkene, ikke kvinnene. I krigen mot dop går vi etter selgerne, ikke kjøperne. Det fordi kjøperne som regel er desperate enkeltpersoner, mens selgerne er kyniske som spiller på dette, og de lager markedet. Uten selgere har vi ingen kjøpere. Selgerne definerer markedet, de har kontrollen over både formen og prisen. Selvsagt er det helt motsatt når det kommer til sexsalg. Der er det plutselig selgerne som det er synd på, og kjøperne sin skyld at markedet finnes. Anonymkode: e9bd2...a53 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #153 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 15.16): Vi skal ned i levestandard så sexselgere vil slite. Strøm, renter, mat og andre avgifter skyter i været. De rike blir rikere og middelklassen vil bli fattigere. De laveste enda lavere. Så over til sexen. Hva gir det disse kvinnene å innføre en fremmed penis inni seg selv for noen usle penger? Er sexen så god? Hvor har den penisen vært før deg? Tenker du over det? Anonymkode: ad872...c77 Hva gir det mennene å innføre kjønnsorganet sitt i et fremmed kjønnsorgan for penger? Er man så desperat? En ting er at kvinnene føler de trenger pengene. Men mennene, som gjør dette BARE pga. lystene sine? Klarer man ikke regulere seg? Klarer man ikke tenke over hva man støtter opp under, i et større perspektiv? Det er gjerne unge jenter vi snakker om. Voksne menn har et ansvar. Men de færreste menn har nevneverdig empati utover med sin egen penis. Anonymkode: 0e9a5...a2f 1
Mytomann Skrevet 21. februar 2022 #154 Skrevet 21. februar 2022 O.G. skrev (2 timer siden): Hadde ikke menn vært så villige i å betale for sex, etterspørre sex så hadde det ikke vært noe sexmarked. Dette står på mannfolkene, ikke kvinnene. Hadde ikke narkomane vært så villige i å betale for dop, etterspørre dop så hadde det ikke vært noe dopmarked. Dette står på de narkomane, ikke dopselgerne. 1
Bos43 Skrevet 21. februar 2022 #155 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I krigen mot dop går vi etter selgerne, ikke kjøperne. Det fordi kjøperne som regel er desperate enkeltpersoner, mens selgerne er kyniske som spiller på dette, og de lager markedet. Uten selgere har vi ingen kjøpere. Selgerne definerer markedet, de har kontrollen over både formen og prisen. Selvsagt er det helt motsatt når det kommer til sexsalg. Der er det plutselig selgerne som det er synd på, og kjøperne sin skyld at markedet finnes. Anonymkode: e9bd2...a53 …..går vi etter selgerne….. Er du politi?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #156 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): I krigen mot dop går vi etter selgerne, ikke kjøperne. Det fordi kjøperne som regel er desperate enkeltpersoner, mens selgerne er kyniske som spiller på dette, og de lager markedet. Uten selgere har vi ingen kjøpere. Selgerne definerer markedet, de har kontrollen over både formen og prisen. Selvsagt er det helt motsatt når det kommer til sexsalg. Der er det plutselig selgerne som det er synd på, og kjøperne sin skyld at markedet finnes. Anonymkode: e9bd2...a53 Sexsalg er det eneste "salget" hvor ting er snudd på hodet mtp kjøperene (amatører) og de (proffe) selgerne mtp utnytting. Kynisk økonomisk utnyttelse av ressurssvake menns ensomhet, lengsel og udekkede behov er lov åpenbart. Passer kanskje ikke narrativet?? Anonymkode: fe2cb...2ea 1
Lunda Skrevet 21. februar 2022 #157 Skrevet 21. februar 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Hva gir det mennene å innføre kjønnsorganet sitt i et fremmed kjønnsorgan for penger? Er man så desperat? En ting er at kvinnene føler de trenger pengene. Men mennene, som gjør dette BARE pga. lystene sine? Klarer man ikke regulere seg? Klarer man ikke tenke over hva man støtter opp under, i et større perspektiv? Det er gjerne unge jenter vi snakker om. Voksne menn har et ansvar. Men de færreste menn har nevneverdig empati utover med sin egen penis. Anonymkode: 0e9a5...a2f Det faktum at kvinner er villig til å la dem for penger. Du har hørt uttrykket retten til egen kropp? Vel den retten inkluderer retten til å leie den ut så lenge det er en frivillig transaksjon mellom voksne personer. Jeg vil snu det hele på hodet og si hvem er du som vil nekte disse menneskene, både kvinner og menn å gjøre det de vil med sin egen kropp? 1
Gjest O.G. Skrevet 21. februar 2022 #158 Skrevet 21. februar 2022 Mytomann skrev (8 timer siden): Hadde ikke narkomane vært så villige i å betale for dop, etterspørre dop så hadde det ikke vært noe dopmarked. Dette står på de narkomane, ikke dopselgerne. Vel, sexselgere hadde ikke hatt et marked hadde det ikke vært for sexkjøpere, så den lignelsen var du ikke heldig med.
Uredd Skrevet 21. februar 2022 #159 Skrevet 21. februar 2022 12 hours ago, O.G. said: Hadde ikke menn vært så villige i å betale for sex, etterspørre sex så hadde det ikke vært noe sexmarked. Dette står på mannfolkene, ikke kvinnene. Selvfølgelig. Dette er jo biologisk... Det er jo bare evenukkene som har som motto: Det skal ikke stå på oss... Forøvrig tenker jeg at begge parter har alle muligheter til å la være, så å kun skylde på de ene eller den andre blir meningsløst. At de velger å ikke la være, tolker jeg helst som at negge parter er fornøyd med dealen.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #160 Skrevet 21. februar 2022 Uredd skrev (14 minutter siden): Selvfølgelig. Dette er jo biologisk... Det er jo bare evenukkene som har som motto: Det skal ikke stå på oss... Forøvrig tenker jeg at begge parter har alle muligheter til å la være, så å kun skylde på de ene eller den andre blir meningsløst. At de velger å ikke la være, tolker jeg helst som at negge parter er fornøyd med dealen. I utgangspunktet ikke. Hadde ikke noen kvinner solgt sex av "fri vilje" (det kan diskuteres hva som er fri vilje), så hadde flere kvinner sannsynligvis blitt tvunget til sexsalg. Mange kvinner verden over blir direkte og indirekte tvunget til det den dag i dag. Det er menn som styrer markedet - ikke kvinner. Vi kvinner som er privilegerte nok til å ha en jobb og normal inntekt, og klare oss i hverdagen, trenger ikke selge sex. Et gode jeg er glad jeg har, får vondt i sjelen av å tenke på de som "må" selge sex. Men nå tok jeg i utgangspunkt generell prostitusjon. Unge, norske jenter som selger sex mens de studerer... Jeg har mine tanker om det, og jeg er ganske sikker på at de aller, aller fleste vil angre sterkt på valgene tok, når de har blitt voksne. Heldigvis tjener de seg dog rike, for menn er jo villige til å betale for alt mulig. Anonymkode: faa8d...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå