AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #81 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du ikke redd livmorhalskreft og andre sykdommer? Akkurat dette synes jeg var et teit argument. Dette er noe som kan skje alle som har sex. HVP- viruset kan du få av din mann. Heldigvis får både jenter og gutter i dag vaksine, så er den risikoen redusert betraktelig. De andre spørsmålene du stilte synes jeg var mer legitime. Men man må selvsagt passe på at en ikke driver med shaming. Anonymkode: 36a7f...7e0 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #82 Skrevet 4. desember 2020 Dette krasjer veldig med de som er imot sexsalg, og som mener at 99,9% av de som gjør det er tvunget til det. Men ser man til Nederland, England og andre steder hvor sexsalg er lovlig, så er det faktisk en vanlig greie at studenter selger sex. Man trenger ikke tro noe som helst her, dette kan undersøkes. Anonymkode: e9bd2...a53
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #83 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurer på hvor mange norske kvinner som har solgt sex 1 eller annen gang i livet. Tipper det er ganske så mange. Anonymkode: 64e29...68f Det er nok vanskelig å sette % på det, men kanskje 20%? AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og vet om flere helt vanlige menn i gata som kjøper sex av norske kvinner som deg, og det er menn som ikke har noe problem med å få seg kjæreste eller sex. Det jeg lurer på når du har solgt sex til disse mannen i gata fyrene, hvordan klarer du å stole på en kjæreste senere? Pga jeg vet om en del som kjøper/har kjøpt, så klarer ikke jeg lenger stole på menn. Nettopp fordi det ikke er mulig å vite helt sikkert at min neste kjæreste ikke er en av de. Så hvordan klarer du å stole på kjæresten? Regner med du ikke er gira på at han skal kjøpe når dere er sammen. Anonymkode: 39ed4...6bf Det er jo helt greit å gjøre som single i mine øyne, alle menn orker ikke fly på byen for et one-nights i fylla. Mange menn orker ikke bruke tid på dating for sex heller, er vanskelig for en mann å få sex i heletatt. Så forstår at det er behov for dette. Sex er noe alle vil ha. I dagens datingverden er ting helt skrudd, så forstår at noen heller betaler for det. Nå er det mindretallet som velger å kjøpe, så ser ikke på det som noe problem ved en evt kjæreste. Er du som må stole på deg selv, utroskap der mannen har noen på siden fast er MYE verre i mine øyne. En av mine faste forklarte dette enkelt: Man lager en avtale, møter opp og får det man vil ha. Så lukker man døren: ferdig. Ikke noe mer kontakt etterpå. Tenk på gifte menn som har gått 5-10år++ uten sex fra kona, er det RART dette skjer?? NEI!! Anonymkode: 8a08b...fdc 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #84 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er imot prostitusjon, så for meg er det på en måte de som er for som har et forvrengt bilde av sex. Men jeg skjønner at vi er uenige, så da sier jeg heller at mitt syn på sex gjør at jeg er imot prostitusjon, enn å si at andre har et forvrengt bilde av det. For selv om jeg kanskje mener det litt at andres bilde er forvrengt, så vet jeg at andre kan mene det samme om mitt syn. Anonymkode: 45053...ad0 Du må oppleve det selv for å forstå det. Jeg hadde ingen erfaring selv, så på det som helt krise. Men det gikk jo kjempebra, sexen likte jeg også. Som en sexpartner, bare at man tjente noe på det. Anonymkode: 8a08b...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #85 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er nok vanskelig å sette % på det, men kanskje 20%? Det er jo helt greit å gjøre som single i mine øyne, alle menn orker ikke fly på byen for et one-nights i fylla. Mange menn orker ikke bruke tid på dating for sex heller, er vanskelig for en mann å få sex i heletatt. Så forstår at det er behov for dette. Sex er noe alle vil ha. I dagens datingverden er ting helt skrudd, så forstår at noen heller betaler for det. Nå er det mindretallet som velger å kjøpe, så ser ikke på det som noe problem ved en evt kjæreste. Er du som må stole på deg selv, utroskap der mannen har noen på siden fast er MYE verre i mine øyne. En av mine faste forklarte dette enkelt: Man lager en avtale, møter opp og får det man vil ha. Så lukker man døren: ferdig. Ikke noe mer kontakt etterpå. Tenk på gifte menn som har gått 5-10år++ uten sex fra kona, er det RART dette skjer?? NEI!! Anonymkode: 8a08b...fdc Nei nå tenker jeg mer på de som faktisk har muligheten til, og har, sex regelmessig men som for spenningens skyld kjøper, fordi det er enklere å ikke bli avslørt. Men jeg oppfatter det som at hvis kjæresten din hadde kjøpt (vært utro) så hadde du ikke brydd deg så mye? Eller misforstå jeg nå? Da er vi i såfall på helt forskjellig plan der, utroskap for meg uansett er uaktuelt, og hvis han i tillegg hadde kjøpt er det enda verre for min del. Anonymkode: 39ed4...6bf
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #86 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du må oppleve det selv for å forstå det. Jeg hadde ingen erfaring selv, så på det som helt krise. Men det gikk jo kjempebra, sexen likte jeg også. Som en sexpartner, bare at man tjente noe på det. Anonymkode: 8a08b...fdc Dette handler om så dype ting som mine verdier og syn på livet. Det kommer ikke til å endre seg, eller jeg tviler sterkt på det for det skal veldig mye til. Verdiene mine har jeg jo brukt hele livet på å bygge opp. Jeg skjønner hvordan det kan appellere å tjene penger, at man kan like å ha mye sex etc. Men jeg kommer aldri til å se på sex som noe som bør kunne kjøpes og selges. Basert på mine andre erfaringer i livet er jeg også så godt som sikker på at jeg aldri kunne likt å selge sex heller. Anonymkode: 45053...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #87 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei nå tenker jeg mer på de som faktisk har muligheten til, og har, sex regelmessig men som for spenningens skyld kjøper, fordi det er enklere å ikke bli avslørt. Men jeg oppfatter det som at hvis kjæresten din hadde kjøpt (vært utro) så hadde du ikke brydd deg så mye? Eller misforstå jeg nå? Da er vi i såfall på helt forskjellig plan der, utroskap for meg uansett er uaktuelt, og hvis han i tillegg hadde kjøpt er det enda verre for min del. Anonymkode: 39ed4...6bf Vet jo ikke hva en mann gjør, derfor hadde jeg ikke giddet å tenke på det. Du vet aldri fortiden til din partner, alle har sider du aldri får se eller vite noe om. Ikke bruk hjernen din på slike ting. Lev. Anonymkode: 8a08b...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #88 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet jo ikke hva en mann gjør, derfor hadde jeg ikke giddet å tenke på det. Du vet aldri fortiden til din partner, alle har sider du aldri får se eller vite noe om. Ikke bruk hjernen din på slike ting. Lev. Anonymkode: 8a08b...fdc Tror du misforstår, jeg snakker ikke om fortiden, jeg snakker om faren for at kjæresten er utro når man er i et forhold. Så du lever helt fint og ofrer ikke en tanke på om han kan være utro selv med din erfaring? Da er du ganske unormal i tankegangen tror jeg, eller har på skylapper. Anonymkode: 39ed4...6bf
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #89 Skrevet 4. desember 2020 Har sett dette før COVID-19. Norske jenter liker å selge kroppen sin. Anonymkode: bf103...b93 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #90 Skrevet 4. desember 2020 24 minutter siden, AnonymBruker said: Har sett dette før COVID-19. Norske jenter liker å selge kroppen sin. Anonymkode: bf103...b93 Det var da litt av en generalisering. Det eneste svaret jeg har til det er: norske menn liker pikk i rumpa si. Anonymkode: 4a72d...bc9 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #91 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har sett dette før COVID-19. Norske jenter liker å selge kroppen sin. Anonymkode: bf103...b93 Noen norske jenter gjør det. Og jeg tror det generelt er ganske få. Anonymkode: 45053...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #92 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jo stort sett kvinner som VELGER å prostituere seg (se bort fra de som trues til prostitusjon). Dette kan da ikke i sin helhet menn lastes for? Hvis menn ikke var villige til å kjøpe sex, så ville det ikke vært et marked, men det ville det heller ikke vært hvis kvinner ikke prostituerte seg. Anonymkode: 3d77a...1f2 Haha, så lenge menn er så dumme og betaler vil jo selvsagt kvinner tjene på det og selge seg. Det er menn som holder liv i markedet, Anonymkode: a1fe1...af2 1
Gjest someone_here Skrevet 4. desember 2020 #93 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er jo begge deler, men så lenge norske kvinner kan selge disse tjenenestene så vil det jo også være et marked. Det må jo gjøres forbudt. Blir jo som å tro på julenissen at dette markedet skal forsvinne så lenge det er lovlig for ene parten og ikke for den andre. Anonymkode: 64e29...68f Jeg er helt enig i at det er enten både salg og kjøp av sex må gjøres forbudt, eller salg og kjøp må gjøres lovlig
Gjest someone_here Skrevet 4. desember 2020 #94 Skrevet 4. desember 2020 Uatskillelig skrev (9 timer siden): Grunnen til at salg er lovlig er for at kvinnene som blir utsatt skal tørre å søke hjelp. Det tørr de ikke om de skal bli kriminalisert i tillegg. Hva med gutter/menn som har det dårlig?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #95 Skrevet 4. desember 2020 Har lagt merke til det ja. Har ei studine som leietaker i en av utleieboligene mine som la an på meg. Vi hadde sex og så begynte hun å tigge om utsettelse og reduksjon i husleia. Sleip jente, jeg ba henne betale som vanlig eller flytte, jeg driver ikke med veldedighet. Anonymkode: 49afb...902 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #96 Skrevet 5. desember 2020 someone_here skrev (10 timer siden): Jeg er helt enig i at det er enten både salg og kjøp av sex må gjøres forbudt, eller salg og kjøp må gjøres lovlig Å bare forby kjøp fungerer jo ikke. Du må la begge deler være lov, hvorfor? Fordi det er umulig å stoppe dette. Når man forbyr det, hva skjer da? Jo, de som gjør dette under tvang skjules. Går under jorden for å ikke bli oppdaget, lever med en hallik som behandler de som slaver. Om det er lov for begge parter blir ting mye tryggere og enklere, man skulle fått lov til å betale skatt på inntekten som vanlig arbeid også. Eneste løsning i mine øyne. Anonymkode: 8a08b...fdc
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #97 Skrevet 5. desember 2020 Hvilke nettsider er det snakk om? Anonymkode: 4e906...565
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #98 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Å bare forby kjøp fungerer jo ikke. Du må la begge deler være lov, hvorfor? Fordi det er umulig å stoppe dette. Når man forbyr det, hva skjer da? Jo, de som gjør dette under tvang skjules. Går under jorden for å ikke bli oppdaget, lever med en hallik som behandler de som slaver. Om det er lov for begge parter blir ting mye tryggere og enklere, man skulle fått lov til å betale skatt på inntekten som vanlig arbeid også. Eneste løsning i mine øyne. Anonymkode: 8a08b...fdc Forbud vil jo ha andre funksjoner. For eksempel sier man på en måte ifra om at det ikke er greit (noe jeg og mange mener, selv om folk er uenige). Det handler jo om hvilke signaler samfunnet sender. Det kan gjøre at færre selger og kjøper sex alt i alt, når man vet det blir en straff hvis det blir oppdaget. Fordelen med slik det er nå (slik jeg ser det) er at kjøpere kan bli straffet, men at de som selger sex av årsaker grunnet press eller tvang ikke kan bli straffet for dette. Anonymkode: 45053...ad0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #99 Skrevet 5. desember 2020 nordmenn er generelt naive. Anonymkode: 53a7c...a4e 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #100 Skrevet 5. desember 2020 Jenter (over 18 selvsagt) bør i utgangspunktet få selge sex om de selv ønsker det. Staten eier ikke kroppen din, selv om de later til å tro det. Når det er halliker bak blir det noe helt annet, og det bør være straffbart. Men det bør være lov å både kjøpe og selge sex dersom begge gjør det av fri vilje. Men jeg ser også utfordringen med å finne ut om det er av fri vilje eller ikke. Anonymkode: 7ee5c...6d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå