AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #61 Skrevet 4. desember 2020 Uatskillelig skrev (59 minutter siden): Kvinnen har selvsagt ansvar for egne handlinger såfremt prostitusjonen faktisk er frivillig, men i mange tilfeller er den derimot et resultat av tvang. Jeg så en dokumentar om dette for en tid siden, og det var helt hjerteskjærende. En kvinne var blitt solgt av bakmenn rundt om i hele Europa under tvang, og var så traumatisert (da hun klarte å rømme til et krisesenter i Norge) at hun besvimte igjen og igjen fordi kroppen bare slo seg av. Det hadde jo vært forferdelig om hun i tillegg skulle ha blitt straffet for å ha levd som prostituert når hun hadde blitt tvunget inn i det. Ja de som blir tvunget inn i dette med tvang er det jo såklart synd i, men vi diskuterer norske kvinner i denne tråden. Disse selger seg av fri lyst. Som mange har påpekt i tråden er det mange som får forespørsler om sekuelle tjenester mot betaling på sosiale medier osv. At kvinner ikke tar meremotstand men lemper all skyld på menn mot dette, får meg til å lure om de har reflektert over dette. I Norge må vi få på plass et lovverk der det blir straffbart med sugarbabes, only fans, "eskorte" tjenester osv. Er jo helt hull i hodet å si at dette er greit. Anonymkode: 64e29...68f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #62 Skrevet 4. desember 2020 Topper og daler skrev (1 time siden): 11 prosent norske menn har kjøpt sex en eller flere ganger, i følge Forskning.no. Lurer på hvor mange norske kvinner som har solgt sex 1 eller annen gang i livet. Tipper det er ganske så mange. Anonymkode: 64e29...68f
Silva Pluvialis Skrevet 4. desember 2020 #63 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja de som blir tvunget inn i dette med tvang er det jo såklart synd i, men vi diskuterer norske kvinner i denne tråden. Disse selger seg av fri lyst. Som mange har påpekt i tråden er det mange som får forespørsler om sekuelle tjenester mot betaling på sosiale medier osv. At kvinner ikke tar meremotstand men lemper all skyld på menn mot dette, får meg til å lure om de har reflektert over dette. I Norge må vi få på plass et lovverk der det blir straffbart med sugarbabes, only fans, "eskorte" tjenester osv. Er jo helt hull i hodet å si at dette er greit. Anonymkode: 64e29...68f Jeg er enig i at det burde vært ulovlig med frivillig prostitusjon, men hvordan skulle det blitt håndhevd i praksis uten at de som faktisk var styrt av bakmenn ble rammet? Det vil jo ramme de mest sårbare, nettopp fordi de vil være redd for å ikke bli trodd om de forteller at de har blitt tvunget inn i det.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #64 Skrevet 4. desember 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Er det flere som har lagt merke til dette? Det siste halvåret har jeg lagt merke til en eksplosjon av norske jenter som selger sex på diverse nettsider. Det er virkelig merkbart. Da tenker jeg det er studenter som har mistet deltidsjobbene pga pandemien. At de begynner å bli desperate. Hva tror dere? Anonymkode: cc02a...9e4 eksplosjon? neppe. 20% økning? kanskje det. Anonymkode: 9f539...fd6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #65 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Har faktisk solgt meg en gang da jeg var 22 år. Var fattig student og hadde drukket opp alle pengene mine. Trengte penger til husleie og regninger, så jeg solgte meg til en bekjent som jeg visste hadde veldig dårlig drag på damene. Han var voksen og bodde hjemme hos foreldrene sine. Visste at han hadde mye penger. Fikk 10 000 kr. for et ligg. Anonymkode: 2ed38...1a8 Bra du er ærlig iallefall. Er mere vanlig enn folk tror. Du vet at du faktigst utnyttet en mann der i en sårbar posisjon? Du visste om at han var ensom og ikke hadde tilgang på damer og valgte og utnytte situasjonen. Er vel mannen sin skyld dette også ifølge mange kvinner.. Anonymkode: 64e29...68f 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #66 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hoppet i det som student, orket ikke tanken på en deltidsjobb. Tok et krevende studie som tok nok mentale krefter. Var dødsnervøs første treff, men da møtte jeg en kjempegrei "vanlige kjekkas på gata-type". Så pulsen gikk ned minst 100 slag etter 10min, lærte at dette er ikke farlig når du møter "vanlige" menn Hold seg til sine faste, så dette var en god erfaring for meg. Som jeg ikke har noe problem med å gjøre igjen som single. Så ja, slutt å svartmal dette. Din bror, far, nabo, kjæreste/ektemann, politi, lege, psykolog, brannmann, baker, kokk, a/b/c-kjendiser: ALLE slag benytter seg av dette tilbudet!! Anonymkode: 8a08b...fdc Jeg og vet om flere helt vanlige menn i gata som kjøper sex av norske kvinner som deg, og det er menn som ikke har noe problem med å få seg kjæreste eller sex. Det jeg lurer på når du har solgt sex til disse mannen i gata fyrene, hvordan klarer du å stole på en kjæreste senere? Pga jeg vet om en del som kjøper/har kjøpt, så klarer ikke jeg lenger stole på menn. Nettopp fordi det ikke er mulig å vite helt sikkert at min neste kjæreste ikke er en av de. Så hvordan klarer du å stole på kjæresten? Regner med du ikke er gira på at han skal kjøpe når dere er sammen. Anonymkode: 39ed4...6bf 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #67 Skrevet 4. desember 2020 Uatskillelig skrev (8 minutter siden): Jeg er enig i at det burde vært ulovlig med frivillig prostitusjon, men hvordan skulle det blitt håndhevd i praksis uten at de som faktisk var styrt av bakmenn ble rammet? Det vil jo ramme de mest sårbare, nettopp fordi de vil være redd for å ikke bli trodd om de forteller at de har blitt tvunget inn i det. Det er ingen norske kvinner som vokser opp i Norge som blir styrt av bakmenn. Det er som regel utenlandske kvinner som kommer til Norge kun for å selge sex. Man må skille mellom det norske lukrative markedet og utenlandske markedet. Anonymkode: 64e29...68f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #68 Skrevet 4. desember 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer på hvor mange norske kvinner som har solgt sex 1 eller annen gang i livet. Tipper det er ganske så mange. Anonymkode: 64e29...68f Iflg https://forskning.no/a/992953#:~:text=Kjøp av sex,henholdsvis 14 og 19 prosent. har 11% av norske menn kjøpt sex. Ettersom mange kjøper av de samme damene er det nok mange færre av dem som har solgt. Tipper 1-2%. Kommer an på definisjonen av "solgt". At noen forventer økonomiske fordeler etter et ligg er en gråsone. Eller feks ligge bedre an til forfremmelser (klatremus). Eller at en dame i økonomisk knipe får betalt noen regninger av en guttevenn og gir et "sympatiligg" tilbake. Golddiggers er vel ikke prostituerte per se, men hvis det er en forventning om gaver og at gullgraverinnen forsvinner raskt om gavene uteblir, ja da er dette et eller annet sted på skalaen. Anonymkode: 9f539...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #69 Skrevet 4. desember 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har fulgt med. Mange mange flere annonser som ligger ute nå. Av norske jenter som selger sex. Anonymkode: cc02a...9e4 Det som også har økt er svindler og ran. Mange som tror de skal få snøret i bånn blir i stedet ranet, filmet og truet med avsløring hos kjente om de anmelder. Ville IKKE tatt sjansen på å oppsøke noe sånt. (Har heldigvis aldri "behøvd" det heller) Anonymkode: 9f539...fd6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #70 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bra du er ærlig iallefall. Er mere vanlig enn folk tror. Du vet at du faktigst utnyttet en mann der i en sårbar posisjon? Du visste om at han var ensom og ikke hadde tilgang på damer og valgte og utnytte situasjonen. Er vel mannen sin skyld dette også ifølge mange kvinner.. Anonymkode: 64e29...68f Det som er tilfelle er at vi begge utnyttet hverandre. Jeg var også i en sårbar situasjon på den tiden og det visste han. Vi hadde snakket en del sammen og møtt hverandre et par ganger før,så vi visste ting om hverandre begge to. Anonymkode: 2ed38...1a8
youcancallmejune Skrevet 4. desember 2020 #71 Skrevet 4. desember 2020 Hva slags nettsteder er det du frekventerer da? Jeg har aldri kommet over noe sånt, men jeg holder meg også unna de mest tvilsomme. Jeg tror uansett ikke det er mange prostituerte studiner. Jeg har inntrykk av at kvinner flest ikke engang ville vurdert å prostituere seg selv om de sultet.
Påkrevd Skrevet 4. desember 2020 #72 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Iflg https://forskning.no/a/992953#:~:text=Kjøp av sex,henholdsvis 14 og 19 prosent. har 11% av norske menn kjøpt sex. Ettersom mange kjøper av de samme damene er det nok mange færre av dem som har solgt. Tipper 1-2%. Kommer an på definisjonen av "solgt". At noen forventer økonomiske fordeler etter et ligg er en gråsone. Eller feks ligge bedre an til forfremmelser (klatremus). Eller at en dame i økonomisk knipe får betalt noen regninger av en guttevenn og gir et "sympatiligg" tilbake. Golddiggers er vel ikke prostituerte per se, men hvis det er en forventning om gaver og at gullgraverinnen forsvinner raskt om gavene uteblir, ja da er dette et eller annet sted på skalaen. Anonymkode: 9f539...fd6 Det stemmer nok, men det går helt sikkert andre veien også, at samme person kjøper sex av mange forskjellige selgere. Det er, som du sier en, en stor skala. Det er antakeligvis en veldig liten andel av befolkningen som har dette som "fulltidsjobb", men tar man med alle situasjoner der det utveksles penger/gaver mot sex, og begge parter er innforstått med at det er dealen, så tror jeg ikke prosentandelene er så forskjellige som du foreslår. Hvis jeg kjøper vesker og klær til en jente jeg har sex med, og vet at sex ikke hadde vært aktuelt uten disse gavene, så har jeg kjøpt sex. Når hun samtidig vet at hun kan se langt etter gaver hvis hun ikke ligger med meg, så har hun solgt sex. Dette skjer i stor skala, virker det som. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #73 Skrevet 4. desember 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Er det flere som har lagt merke til dette? Det siste halvåret har jeg lagt merke til en eksplosjon av norske jenter som selger sex på diverse nettsider. Det er virkelig merkbart. Da tenker jeg det er studenter som har mistet deltidsjobbene pga pandemien. At de begynner å bli desperate. Hva tror dere? Anonymkode: cc02a...9e4 Eksplosjonen er på sosial medier der alle disse kjente skulle tror at deres skjulte markedsføring av produkter og livstil til hverandre er reelt. Da "trenger" alle disse unge folk penger for å kjøpe dyre produkter som de burde ikke kjøpe eller tenke på i de hele tatt i denne livsfasen. Anonymkode: 38a55...228
Påkrevd Skrevet 4. desember 2020 #74 Skrevet 4. desember 2020 youcancallmejune skrev (11 minutter siden): Hva slags nettsteder er det du frekventerer da? Jeg har aldri kommet over noe sånt, men jeg holder meg også unna de mest tvilsomme. Jeg tror uansett ikke det er mange prostituerte studiner. Jeg har inntrykk av at kvinner flest ikke engang ville vurdert å prostituere seg selv om de sultet. Jeg for min del ser det på instagram, tinder etc. Helt i utgangspunktet uskyldige nettsteder og apper. For en tid tilbake var det en del skriverier i media om såkalt sugardating. Det viser seg å i all hovedsak dreie seg om seksuelle forhold mot penger eller andre gaver, og det er snakk om tusentalls av norske profiler. Jeg har tidligere tenkt det samme som deg. Kun den ytterste nød førte til prostitusjon, men den oppfatningen har endret seg totalt. Jeg tror langt flere enn en skulle tro prostituerer seg i en eller anne form. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #75 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle menn nei, hvor mange % av menn som gjør det er umulig å sette noe tall på. Det er mindretallet. Men alle samnfunnsgrupper som kjøper er der, det vet jeg. Uansett så er det vi kvinner som tilbyr, vi som skaper markedet. Så ikke skyld på menn. Anonymkode: 8a08b...fdc Utfra akkurat det innlegget du siterte vet jeg ikke hvor du får det fra at jeg skylder på menn. Det er heller ikke vi kvinner som skaper et marked. Ikke alle selger sex. Nå tenker jeg at markedet skapes mest av menn som er villige til å betale. Hvis ikke hadde det jo ikke vært noe marked. Riktignok kan det indirekte bidra til flere kjøp, jo lettere tilgjengelig prostitusjon er for menn som kan tenke seg å kjøpe sex. Min mening er at selv når prostituerte er lett tilgjengelige og selger sex fordi de vil, så er ikke sex noe som bør kjøpes. Sånn er bare mitt syn på sex. Jeg synes at jo mer normalt det blir med prostitusjon, jo mer objektiviserende holdninger får samfunnet. Anonymkode: 45053...ad0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #76 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Lurer på hvor mange norske kvinner som har solgt sex 1 eller annen gang i livet. Tipper det er ganske så mange. Anonymkode: 64e29...68f Det tror ikke jeg, tror det er ganske få. Anonymkode: 45053...ad0
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #77 Skrevet 4. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Verden blir bare sjukere og sjukere. Ikke skjønner jeg at jenter vil selge kroppen sin til desperate gubber. Og ikke skjønner jeg voksne menn som er så tapere at de betaler fremmede mennesker for sex. Er det så jævla viktig å stikke snegla si inn i noe? Hadde følt meg råtten uansett hvem jeg var av dette tospannet, begge er idioter som knapt burde fått lov til å stå opp av senga om morgenen. Både frivillig prostituerte og horekundene er samfunnets avskum. Anonymkode: 79659...0e7 Sjukere og sjukere? Verden eldste yrke er ikke akkurat nytt. Anonymkode: 9f539...fd6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #78 Skrevet 4. desember 2020 50 minutter siden, AnonymBruker said: Bra du er ærlig iallefall. Er mere vanlig enn folk tror. Du vet at du faktigst utnyttet en mann der i en sårbar posisjon? Du visste om at han var ensom og ikke hadde tilgang på damer og valgte og utnytte situasjonen. Er vel mannen sin skyld dette også ifølge mange kvinner.. Anonymkode: 64e29...68f Alltid menn sin skyld må du skjønne.. Ikke lov å prøve alternative løsninger når alt annet har feilet. Anonymkode: f7347...be9 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #79 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alltid menn sin skyld må du skjønne.. Ikke lov å prøve alternative løsninger når alt annet har feilet. Anonymkode: f7347...be9 Håper du leste svaret mitt til denne brukeren.? Anonymkode: 2ed38...1a8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #80 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hoppet i det som student, orket ikke tanken på en deltidsjobb. Tok et krevende studie som tok nok mentale krefter. Var dødsnervøs første treff, men da møtte jeg en kjempegrei "vanlige kjekkas på gata-type". Så pulsen gikk ned minst 100 slag etter 10min, lærte at dette er ikke farlig når du møter "vanlige" menn Hold seg til sine faste, så dette var en god erfaring for meg. Som jeg ikke har noe problem med å gjøre igjen som single. Så ja, slutt å svartmal dette. Din bror, far, nabo, kjæreste/ektemann, politi, lege, psykolog, brannmann, baker, kokk, a/b/c-kjendiser: ALLE slag benytter seg av dette tilbudet!! Anonymkode: 8a08b...fdc Er det ikke ekkelt? Får du noe ut av det bortsett fra penger? Er du ikke redd livmorhalskreft og andre sykdommer? Er det verdt? Noe du vil anbefale din fremtidige datter? Og er det greit pm din sønn på 18 kjøper sex?? Tenk deg om! Anonymkode: ad872...c77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå