Gå til innhold

Høy og slanke menn..har de store peniser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er intressert i en mann på rundt 2 meter. Er selv 1.63 cm. Har vært sammen med menn med tykke, lange peniser før og det har fungert dårlig. Smerter ved sex pga. han har vært for stor.  Det virker så useriøst å spørre han om penis størrelsen. Har ikke lyst å gi han falske forhåpninger å så går det ikke pga. at jeg nok en gang har møtt på en mann med stor penis.

Så jeg lurer på om det generelt er store peniser på menn på 2 meter. Skjønner jeg ikke får fasiten på akkurat han jeg er intressert i. Hva er oddsene liksom..

Anonymkode: 6901a...59e

Skrevet

Er ingen automatikk i det. Men så har jeg bare erfaring fra én mann på. 1.95 da. Helt vanlig/ikke stor penis. 

• Liker 7
Skrevet

Mannen min er 195 og 46 i sko str. 19 cm penis, men ikke den tykkeste 

Anonymkode: 16dc7...419

Skrevet

Definer stor penis.
Lengde trengs jo ikke alt brukes. Men i bredde i antall fingre» du liker. Gulrot på femkroning diameter?  

Anonymkode: 8cb2e...014

Skrevet

Gi han en blowjob, uten noe mer. Da har du jo svaret bokstavelig talt rett foran øynene dine.

Anonymkode: f9cac...bef

• Liker 4
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Har vært sammen med en mann som var nesten 2 meter.Han hadde den største penisen jeg noen gang har sett😅Sexen ble dessverre litt kjedelig av den grunn siden mange stillinger ikke funket🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 8.50):

Er intressert i en mann på rundt 2 meter. Er selv 1.63 cm. Har vært sammen med menn med tykke, lange peniser før og det har fungert dårlig. Smerter ved sex pga. han har vært for stor.  Det virker så useriøst å spørre han om penis størrelsen. Har ikke lyst å gi han falske forhåpninger å så går det ikke pga. at jeg nok en gang har møtt på en mann med stor penis.

Så jeg lurer på om det generelt er store peniser på menn på 2 meter. Skjønner jeg ikke får fasiten på akkurat han jeg er intressert i. Hva er oddsene liksom..

Anonymkode: 6901a...59e

85% av menn har en penis som er 15 cm eller kortere uansett høyde/kroppsfasong. Er ingen sammenheng mellom kroppslig størrelse på en mann og størrelse på penis. All forskning støtter dette. Penis har ikke noe bein, men er et svampelegeme. 

Anonymkode: 1b938...b0e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Mannen min er 195 og 46 i sko str. 19 cm penis, men ikke den tykkeste 

Anonymkode: 16dc7...419

Hørtes ut som du snakker om deg selv her.😂 Svært få damer vet størrelsen på penis til en mann. Menn skryter jo på seg minimum 2 cm som regel. Damene jeg har vært sammen med har virkelig ikke hatt peiling og tippet alt for mye. 

• Liker 4
Skrevet

Mannen min er 183 cm, og har ca. 18-19 cm lang penis, og relativt tykk. Jeg fikk lov å måle den for maaange år siden 😂

Anonymkode: ad237...1f4

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 1,91 ,penis er 16cm, og forholdsvis tynn. Jeg har aldri hørt eller lest at det korrelerer med høyde. Jeg hadde glatt taklet et spørsmål om det, hvis det var reell bekymring der. 

Anonymkode: ecf04...205

• Liker 3
Skrevet

192 cm høy og 87 kg, altså lang og tynn, mens penisen er kort og tjukk (16cm lang og 18 cm i omkrets). Er ingen sammenheng mellom kroppsfasong og penisfasong

Anonymkode: 1b394...b6c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

192 cm høy og 87 kg, altså lang og tynn, mens penisen er kort og tjukk (16cm lang og 18 cm i omkrets). Er ingen sammenheng mellom kroppsfasong og penisfasong

Tja, med BMI på 23,6 er man vel ikke hva jeg vil kalle tynn, heller normal/midt på treet. Tynn, med en høyde på 192cm? Da bør man nok ned mot eller under 80kg etter min mening. 

Anonymkode: a7577...dba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tja, med BMI på 23,6 er man vel ikke hva jeg vil kalle tynn, heller normal/midt på treet. Tynn, med en høyde på 192cm? Da bør man nok ned mot eller under 80kg etter min mening. 

Anonymkode: a7577...dba

😂😂😂 Ok da, bytter tynn med slank😅 Bedre? Om en på 192 cm er under 80 kg vil jeg kalle ham mager og ikke tynn (etter min mening)

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen direkte sammenheng.  Har slanke kvinner nødvendigvis har smale ytre kjønnslepper?

Anonymkode: 32911...f03

• Liker 3
Skrevet

Vel det varierer. Jeg har vært sammen med to fyrer på 2 meter, begge slanke. Han ene hadde liten penis, en av de minste jeg har hatt. Den andre hadde så stor og lang at det var vanskelig 🤷‍♀️

Anonymkode: 46882...a0d

• Liker 2
Skrevet

Jeg dater en fyr som er veldig tynn, og lav. Typ 160-165 et sted? Har ikke den lengste penisen men faen så feit 😅 Har også datet en svær, høy fyr (typ 190, masse muskler) som hadde under gjennomsnittet liten og tynn. Så vet ikke om det har så mye å si for penis størrelse hvordan resten av kroppen hans er 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: befcc...8c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kort og tjukk? Du er jo godt over snittet i lengde og spessielt i tykkelse hvis dette var sant vel og merke.. 

• Liker 2
Skrevet

Det vet man jo aldri. Men min er høy og slank med stor penis. Men det betyr jo ikke at det er slik for alle 

Anonymkode: 16d31...cbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

😂😂😂 Ok da, bytter tynn med slank😅 Bedre? Om en på 192 cm er under 80 kg vil jeg kalle ham mager og ikke tynn (etter min mening)

Kommer jo veldig ann på muskelmasse også da. Jeg er 185 cm høy og 95 kilo. Er overvektig etter bli skalaen. Men har fettprosent på 3,5% og sixpack.

Skrevet

Min er 21 cm målt fra oversiden 🙂

Anonymkode: ff3b1...184

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...