Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått jobb, i et lite, nyoppstartet firma der de andre er selgere eller rådgivere for kundene. Har per i dag ingen stillingstittel. Hva ville du kalt denne stillingen?

Er utdannet innen administrasjon og ledelse + reklamelinja fra vgs.

Mine oppgaver: 

- designe alt grafisk materiell 

- logistikk av varer, sørge for god intern drift  

- diverse administrasjon, feks lage manualer og bruksanvisninger for produktene våre, osv

- utvikle og vedlikeholde nettsidene og skape innhold til disse (dette er min hovedoppgave)

- markedsføre bedriften på sosiale medier 

Anonymkode: 9d722...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres litt ut som stillingen min det der. Formelt kalles den vel "Teknisk koordinator" eller noe sånt, men jeg pleier å presentere meg som "Potet", da jeg synes det passer bedre :)

• Liker 4
Skrevet
Jdz skrev (13 minutter siden):

Høres litt ut som stillingen min det der. Formelt kalles den vel "Teknisk koordinator" eller noe sånt, men jeg pleier å presentere meg som "Potet", da jeg synes det passer bedre :)

Ah, teknisk koordinator var nytt for meg. Blir vel en slags potet jeg også, men greit å ikke skrive «potet» under «våre ansatte». 😛 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ah, teknisk koordinator var nytt for meg. Blir vel en slags potet jeg også, men greit å ikke skrive «potet» under «våre ansatte». 😛 

Haha, det hadde jo vært veldig gøy. 

Anonymkode: d0f75...696

• Liker 3
Skrevet

Markedskonsulent eller kommunikasjonskonsulent, ev. Rådgiver?

• Liker 4
Skrevet

sekretær, eller hu dama på kontoret

Anonymkode: a8817...85b

Skrevet
Jippijei skrev (14 minutter siden):

Markedskonsulent eller kommunikasjonskonsulent, ev. Rådgiver?

Takk for tips!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

sekretær, eller hu dama på kontoret

Anonymkode: a8817...85b

Takk for tips, men jeg er ikke sekretær. Hovedoppgaven er webdesigner + skape kreativt innhold til nettsidene. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for tips, men jeg er ikke sekretær. Hovedoppgaven er webdesigner + skape kreativt innhold til nettsidene. 

Litt usikker på denne, men ser noen skriver "Innholds. . - ettellerannet". (Dette var kanskje ikke til så mye hjelp 😄 Men du kan søke og se om du finner noe mer). 

Anonymkode: 1c8b5...1a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Litt usikker på denne, men ser noen skriver "Innholds. . - ettellerannet". (Dette var kanskje ikke til så mye hjelp 😄 Men du kan søke og se om du finner noe mer). 

Anonymkode: 1c8b5...1a7

Hm, ja, var ikke så lett dette. 😅

Skrevet

Innholdsmarkedsfører/content marketer, markedskonsulent, kommunikasjonskonsulent, kommunikatør, markedsfører, webdesigner, digital markedsfører. 

Anonymkode: a3d2c...388

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Innholdsprodusent. 

Anonymkode: db12a...e46

Skrevet

Webansvarlig, nettredaktør, rådgiver

Anonymkode: 88378...b4a

Skrevet

"Medarbeider"

Anonymkode: f82d2...9f7

Skrevet

Kanskje markedskoordinator? Det er en litt "potetstilling", med kvalifikasjoner på det kreative innen salg og markedsføring.

Skrevet

Takk for mange gode forslag! 😄
Det dukket opp en stillingsannonse på facebook med mye av det samme, de kalte det "e-commerce manager". Jeg vil gjerne ha norsk tittel, men var mange gode forslag her. Takk!

TS

Skrevet

Markedskonsulent er det riktig svaret.

Anonymkode: 691ae...bba

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 8.27):

Jeg har fått jobb, i et lite, nyoppstartet firma der de andre er selgere eller rådgivere for kundene. Har per i dag ingen stillingstittel. Hva ville du kalt denne stillingen?

Er utdannet innen administrasjon og ledelse + reklamelinja fra vgs.

Mine oppgaver: 

- designe alt grafisk materiell 

- logistikk av varer, sørge for god intern drift  

- diverse administrasjon, feks lage manualer og bruksanvisninger for produktene våre, osv

- utvikle og vedlikeholde nettsidene og skape innhold til disse (dette er min hovedoppgave)

- markedsføre bedriften på sosiale medier 

Ansatt eller medarbeider.... hvorfor er stillingstittel så viktig? Jobben er jo den samme :)

Anonymkode: 199af...23f

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ansatt eller medarbeider.... hvorfor er stillingstittel så viktig? Jobben er jo den samme :)

Anonymkode: 199af...23f

Blir litt rart å skrive «ansatt» under mitt navn på «våre ansatte» på nettsiden. 😏

Stillingstittel er ikke så viktig, men jeg hadde ingen anelse hva den kunne kalles og det hadde ikke sjefen min heller. Eneste jeg kom på var «webdesigner», men følte ikke det var helt dekkende heller.
TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Markedskonsulent er det riktig svaret.

Anonymkode: 691ae...bba

Takk!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...