AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Jeg har fått jobb, i et lite, nyoppstartet firma der de andre er selgere eller rådgivere for kundene. Har per i dag ingen stillingstittel. Hva ville du kalt denne stillingen? Er utdannet innen administrasjon og ledelse + reklamelinja fra vgs. Mine oppgaver: - designe alt grafisk materiell - logistikk av varer, sørge for god intern drift - diverse administrasjon, feks lage manualer og bruksanvisninger for produktene våre, osv - utvikle og vedlikeholde nettsidene og skape innhold til disse (dette er min hovedoppgave) - markedsføre bedriften på sosiale medier Anonymkode: 9d722...cbb
Jdz Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 Høres litt ut som stillingen min det der. Formelt kalles den vel "Teknisk koordinator" eller noe sånt, men jeg pleier å presentere meg som "Potet", da jeg synes det passer bedre 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Jdz skrev (13 minutter siden): Høres litt ut som stillingen min det der. Formelt kalles den vel "Teknisk koordinator" eller noe sånt, men jeg pleier å presentere meg som "Potet", da jeg synes det passer bedre Ah, teknisk koordinator var nytt for meg. Blir vel en slags potet jeg også, men greit å ikke skrive «potet» under «våre ansatte». 😛 Anonymkode: 9d722...cbb 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ah, teknisk koordinator var nytt for meg. Blir vel en slags potet jeg også, men greit å ikke skrive «potet» under «våre ansatte». 😛 Anonymkode: 9d722...cbb Haha, det hadde jo vært veldig gøy. Anonymkode: d0f75...696 3
Jippijei Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 Markedskonsulent eller kommunikasjonskonsulent, ev. Rådgiver? 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 sekretær, eller hu dama på kontoret Anonymkode: a8817...85b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 Jippijei skrev (14 minutter siden): Markedskonsulent eller kommunikasjonskonsulent, ev. Rådgiver? Takk for tips! Anonymkode: 9d722...cbb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): sekretær, eller hu dama på kontoret Anonymkode: a8817...85b Takk for tips, men jeg er ikke sekretær. Hovedoppgaven er webdesigner + skape kreativt innhold til nettsidene. Anonymkode: 9d722...cbb 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for tips, men jeg er ikke sekretær. Hovedoppgaven er webdesigner + skape kreativt innhold til nettsidene. Anonymkode: 9d722...cbb Litt usikker på denne, men ser noen skriver "Innholds. . - ettellerannet". (Dette var kanskje ikke til så mye hjelp 😄 Men du kan søke og se om du finner noe mer). Anonymkode: 1c8b5...1a7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #10 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt usikker på denne, men ser noen skriver "Innholds. . - ettellerannet". (Dette var kanskje ikke til så mye hjelp 😄 Men du kan søke og se om du finner noe mer). Anonymkode: 1c8b5...1a7 Hm, ja, var ikke så lett dette. 😅 Anonymkode: 9d722...cbb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #11 Skrevet 4. desember 2020 Innholdsmarkedsfører/content marketer, markedskonsulent, kommunikasjonskonsulent, kommunikatør, markedsfører, webdesigner, digital markedsfører. Anonymkode: a3d2c...388
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Takk for tips, men jeg er ikke sekretær. Hovedoppgaven er webdesigner + skape kreativt innhold til nettsidene. Anonymkode: 9d722...cbb Innholdsprodusent. Anonymkode: db12a...e46
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 Webansvarlig, nettredaktør, rådgiver Anonymkode: 88378...b4a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 "Medarbeider" Anonymkode: f82d2...9f7
Tibbie Skrevet 5. desember 2020 #15 Skrevet 5. desember 2020 Kanskje markedskoordinator? Det er en litt "potetstilling", med kvalifikasjoner på det kreative innen salg og markedsføring.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #16 Skrevet 5. desember 2020 Takk for mange gode forslag! 😄 Det dukket opp en stillingsannonse på facebook med mye av det samme, de kalte det "e-commerce manager". Jeg vil gjerne ha norsk tittel, men var mange gode forslag her. Takk! TS Anonymkode: 9d722...cbb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #17 Skrevet 5. desember 2020 Markedskonsulent er det riktig svaret. Anonymkode: 691ae...bba
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #18 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 8.27): Jeg har fått jobb, i et lite, nyoppstartet firma der de andre er selgere eller rådgivere for kundene. Har per i dag ingen stillingstittel. Hva ville du kalt denne stillingen? Er utdannet innen administrasjon og ledelse + reklamelinja fra vgs. Mine oppgaver: - designe alt grafisk materiell - logistikk av varer, sørge for god intern drift - diverse administrasjon, feks lage manualer og bruksanvisninger for produktene våre, osv - utvikle og vedlikeholde nettsidene og skape innhold til disse (dette er min hovedoppgave) - markedsføre bedriften på sosiale medier Anonymkode: 9d722...cbb Ansatt eller medarbeider.... hvorfor er stillingstittel så viktig? Jobben er jo den samme Anonymkode: 199af...23f
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #19 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ansatt eller medarbeider.... hvorfor er stillingstittel så viktig? Jobben er jo den samme Anonymkode: 199af...23f Blir litt rart å skrive «ansatt» under mitt navn på «våre ansatte» på nettsiden. 😏 Stillingstittel er ikke så viktig, men jeg hadde ingen anelse hva den kunne kalles og det hadde ikke sjefen min heller. Eneste jeg kom på var «webdesigner», men følte ikke det var helt dekkende heller. TS Anonymkode: 9d722...cbb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #20 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Markedskonsulent er det riktig svaret. Anonymkode: 691ae...bba Takk! TS Anonymkode: 9d722...cbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå