Gjest turisten Skrevet 6. august 2005 #1 Del Skrevet 6. august 2005 Hvor langt er det fra flyplassen i København og inn til byen? Men flybuss eller taxi, eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. august 2005 #2 Del Skrevet 6. august 2005 Her finner du det du trenger å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #3 Del Skrevet 6. august 2005 Takk for tips. Men jeg fant ingenting der om hvor lang tid jeg bør beregne fra sentrum til flyplassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. august 2005 #4 Del Skrevet 6. august 2005 Det tar ca 15 minutter med tog fra sentrum til Kastrup, og ca 30 minutter med buss (avhengig av hvilket stopp). På Rejseplanen.dk kan du taste inn start- og stoppsted så finner de rute for deg og hvor lang tid det tar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 12. august 2005 #5 Del Skrevet 12. august 2005 Kom derfra ikveld... Det tar ca 15-20 min med lokaltoget fra Kastrup-sentrum (og omvendt!). Koster 25,50 kr å reise til sentrum (såkalt 3 zoner's billett). Èn idè kan være å hoppe av Ørestad togstasjonen og hoppe på Metro'en der, en meget behagelig reiseform, men Metro stopper ikke ved Hovedbanegården... Så da spørs det hvor i sentrum du skal...Men lokaltoget tar altså ikke særlig lang tid, og er BILLIG ift her i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 13. august 2005 #6 Del Skrevet 13. august 2005 Tog er veldig greit, som skrevet over her. Billettene må kjøpes i automat eller like før du går ned på perongen, ellers så må du betale 40 kr i gebyr. Men taxi er billigere end i Norge, så hvis du har mye bagasje eller noe, så er det et godt alternativ. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå