Gå til innhold

Jente på 24 som er sammen med en 53 år gammel mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så noen skrev et innlegg her inne nettopp som fikk meg til å tenke på det paret fra stavanger som sendte direkte i en offentlig facebook gruppe hvor liven ble delt rundt av folk. Gruppen heter ungdommer livestream/ Livestream norge. De var fra stavanger og det var ungdommer som spurte om de kunne kysse, og der satt de å klinte på live. Hun satt på fanget hans og mannen drakk øl og røykte. Jenta sa han var 2 år eldre enn faren hennes. Altså, vet jeg ikke har noe med det, men får sjokk, og de skulel visst gifte seg. Hva tenker folk med? Jeg følte hun jenta er helt hjernevasket. Synes bare synd på henne. Hun drev å snakka om at de hadde ekte kjærlighet og mannen snakket om at ingen måtte skrive stygge kommentarer fordi dem elsket hverandre. Fy, for noen griser det finnes der ute! Noen andre her som så liven? Tror de sender ofte live, har sett de på live hvertfall 3 ganger, men er en stund siden nå.

Anonymkode: 446c2...5cd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker også mitt, virkelig, når så gamle menn går etter unge jenter rett over myndighetsalder. Jeg synes det er creepy og jeg lurer på hvilke intensjoner mannen har. Samtidig er det ingen som har noe med hvem myndige mennesker velger å være sammen med. Det må være opp til dem, så får vi heller melde ifra om man har skjellig grunn til å mistenke vold, overgrep eller noe annet kriminelt. 

• Liker 7
Skrevet

Kvinne og mann, ikke jente og mann.

Anonymkode: de7a6...a89

• Liker 10
Skrevet
Uatskillelig skrev (6 minutter siden):

unge jenter rett over myndighetsalder

24.

Hun er halvveis til 50, ikke rett over myndighetsalder.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

24.

Hun er halvveis til 50, ikke rett over myndighetsalder.

Likevel. Han kunne vært faren!

• Liker 3
Skrevet
Uatskillelig skrev (8 minutter siden):

Likevel. Han kunne vært faren!

Dette er helt normalt fra naturens side. Menn er kjønnsmoden hele livet. Naturen har lagt til rette for at menn i 50-70-årene kan befrukte kvinner i 20-årene.

Anonymkode: 26cf8...007

• Liker 4
Skrevet

Hvem er disse? Link?

Anonymkode: 03ae2...99d

Skrevet
Uatskillelig skrev (6 timer siden):

Jeg tenker også mitt, virkelig, når så gamle menn går etter unge jenter rett over myndighetsalder. Jeg synes det er creepy og jeg lurer på hvilke intensjoner mannen har. Samtidig er det ingen som har noe med hvem myndige mennesker velger å være sammen med. Det må være opp til dem, så får vi heller melde ifra om man har skjellig grunn til å mistenke vold, overgrep eller noe annet kriminelt. 

Dette er trolig et eksempel på seksuelt misbruk, og politiet burde varsles.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er helt normalt fra naturens side. Menn er kjønnsmoden hele livet. Naturen har lagt til rette for at menn i 50-70-årene kan befrukte kvinner i 20-årene.

Det er sammenheng mellom gamle menn som fedre og skader på barn. 

Anonymkode: a0f97...09b

• Liker 1
Skrevet

Å herlighet.. Jeg er 24 år, og begge foreldrene mine er under 50år. Jeg kan bare se for meg ansiktsuttrykket til foreldrene mine om jeg drar med hjem en gubbe som er eldre enn dem begge. Min bestemor er faktisk 56år gammel. Nei herlighet, det er jo helt sprøtt? Jeg ville ikke funnet meg noen over 30, jeg. Nå har jeg et barn da, så kunne kaaanskje strukket meg til 32, og selv da er aldersforskjellen stor for min del :hakeslepp:

Anonymkode: 5184b...fa5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er sammenheng mellom gamle menn som fedre og skader på barn. 

Du mener vel medfødte skader? Sykdommer, lidelser og misdannelser barnet blir født med pga den gamle faren leverte gammel og genetisk skadet spermceller?

Anonymkode: 8a293...ba5

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det da sånn at menn på den alderen har mye større sannsylighet for å få syke/tilbakestående barn? Og det tar mye lengre tid for menn i den alderen å gjøre en kvinne gravid.

Det er mye mer naturlig at kvinner i den alderen er sammen med menn på samme alder, så øker sjansen for å få sunne barn med IQ innenfor normalområdet!

Naturen har lagt til rette for at menn i 50-70-årene kommer i andropausen og snart skal dø. Ikke spre de gamle sædcellene sine. 

Anonymkode: ebad8...935

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Å herlighet.. Jeg er 24 år, og begge foreldrene mine er under 50år. Jeg kan bare se for meg ansiktsuttrykket til foreldrene mine om jeg drar med hjem en gubbe som er eldre enn dem begge. Min bestemor er faktisk 56år gammel. Nei herlighet, det er jo helt sprøtt? Jeg ville ikke funnet meg noen over 30, jeg. Nå har jeg et barn da, så kunne kaaanskje strukket meg til 32, og selv da er aldersforskjellen stor for min del :hakeslepp:

Så bestemoren din var 32 når du ble født?! Da må jo både hun og foreldrene dine fått barn når de var barn selv. 

Anonymkode: db4bb...351

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du mener vel medfødte skader? Sykdommer, lidelser og misdannelser barnet blir født med pga den gamle faren leverte gammel og genetisk skadet spermceller?

Anonymkode: 8a293...ba5

Jepp! Det var en god presisering 👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så bestemoren din var 32 når du ble født?! Da må jo både hun og foreldrene dine fått barn når de var barn selv. 

Anonymkode: db4bb...351

Min mor var 19 da hun fødte meg, hvor gammel bestemoren min var vet jeg ikke. Hun var tidlig i tjueårene. Barn var dem vell ikke direkte, men jeg derimot var "barn når jeg fikk barn", men var myndig da h*n ble født. Jeg fikk møte min tippoldemor, og er heldig som får mye tid sammen med familien min. 

Skrevet

Det er bare ekkelt.

Anonymkode: b8e42...105

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min mor var 19 da hun fødte meg, hvor gammel bestemoren min var vet jeg ikke. Hun var tidlig i tjueårene. Barn var dem vell ikke direkte, men jeg derimot var "barn når jeg fikk barn", men var myndig da h*n ble født. Jeg fikk møte min tippoldemor, og er heldig som får mye tid sammen med familien min. 

Bestemoren din var 13. Jaja. Jeg ville heller at datteren min (24) skulle vært sammen med Kjell (53) enn at hun skulle født et barn som 13.

• Liker 8
Skrevet

Så oppdaget jeg nå at jeg skrev 56, da det skulle stå 66. Og dette ble altså tatt så bokstavelig. Hun er altså 66, sier seg selv at en 13åring ikke får barn. Og spar meg for en kommentar om at det også har skjedd.. 

• Liker 1
Skrevet
Pia Sofia skrev (4 minutter siden):

Bestemoren din var 13. Jaja. Jeg ville heller at datteren min (24) skulle vært sammen med Kjell (53) enn at hun skulle født et barn som 13.

Siteringen din kom ikke med, men kommentaren var til deg.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...