AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #1 Skrevet 4. desember 2020 Hei! Jeg har lyst til å kjøpe et belte til kjæresten min i julegave. Problemet er at jeg ikke aner hvilken størrelse han bruker. Det blir vanskelig å måle et det belte han allerede har, fordi han bruker det hver dag, hele tiden. Vi bor ikke sammen, så den eneste måten jeg kunne fått målt beltet hans var om han sov over hos meg. Det kommer ikke til å skje i tide før jul, da belte må bestilles. Om jeg ber de som bor sammen med han om å måle omkretsen på ei av buksene hans når han er på jobb, kan jeg finne belte-størrelsen utifra det? Hvor mye skal jeg legge på det målet isåfall? Omtrent 15 cm? Er det slik at størrelse 95 for eksempel, er 95 cm fra spenne til tuppen av belte, eller er det fra spennen til midterste hullet i belte. Hadde vært så mye enklere om det var sistnevnte, da jeg kunne brukt midjemålet på buska som referanse. Håper noen kan komme med noen gode råd. Anonymkode: 4d5dd...a95
Trolltunge Skrevet 4. desember 2020 #2 Skrevet 4. desember 2020 De fleste belter kan tilpasses. Kjøp et som garantert er for stort.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Finn ut hvilken str i klær han bruker, og få butikken til å hjelpe deg. Hvis han feks er en str M, vil de kunne finne riktig str. Sikkert lurt å be om byttelapp også. Anonymkode: 9d8e3...911
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Størrelsen står på innsiden av beltet. Trekk av ham beltet à la sexy dame på film, og voila du kan se hvilken størrelse han bruker. Anonymkode: 1eb00...13e 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Størrelsen står på innsiden av beltet. Trekk av ham beltet à la sexy dame på film, og voila du kan se hvilken størrelse han bruker. Anonymkode: 1eb00...13e Det var et godt forslag! 👏🏻 Anonymkode: 4d5dd...a95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå