AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Noen som har noen innspill? Anonymkode: 38642...71f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Anestesi, større variasjonsmulighet på jobbmarkedet etterpå. Kan også jobbe i intensivavdeling om det skulle bli prekært der - og det blir det. Anonymkode: 8b6b5...d19 2
Danseskjørt Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Anestesi, av samme grunn som den over her skriver.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 En jeg kjenner som ble intensivsykepleier angret etterpå, ettersom det på sykehuset der han jobber, har lik bemanning på dag og kveld. Altså får han utdelt like mange kveldsvakter som dagvakter. Som anestesisykepleier er det lavere bemanning på kveld enn på dag, og altså færre vakter. Bar et tips om du liker dagvakter bedre enn kveldsvakter Anonymkode: f58f0...ce5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En jeg kjenner som ble intensivsykepleier angret etterpå, ettersom det på sykehuset der han jobber, har lik bemanning på dag og kveld. Altså får han utdelt like mange kveldsvakter som dagvakter. Som anestesisykepleier er det lavere bemanning på kveld enn på dag, og altså færre vakter. Bar et tips om du liker dagvakter bedre enn kveldsvakter Anonymkode: f58f0...ce5 Takk. Det har en del å si for meg. Synes kveldsvakter er helt greit, men ikke når 50% av vaktene er på kveldstid. Anonymkode: 38642...71f
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Skrevet 4. desember 2020 Velg anestesi! jeg har jobbet på intensivavdeling, men valgte videreutdanning i anestesi. Intensivmedisin var utrolig spennende, men det er tung vaktbelastning med mange nattevakter, og det finnes nesten ikke stillinger som ikke er tredelt turnus. I tillegg er det fysisk tungt, intensivpasienter klarer ikke eller i liten grad å mobilisere seg selv. Anestesi har færre ugunstige vakter, og det er svært variert. I tillegg til å gi narkose er man med på akutt-team i mottak, hjertestans, traumeteam etc. De fleste anestesisykepleiere jobber både med barn og voksne, de fleste andre spesialiteter med en av gruppene. Anestesisykepleie er et stort ansvar og du jobber svært selvstendig, anestesilegen er som oftest kun til stede ved innledning og avslutning av narkose. Anonymkode: c2440...fa6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 4.12.2020 den 14.51): Takk. Det har en del å si for meg. Synes kveldsvakter er helt greit, men ikke når 50% av vaktene er på kveldstid. Anonymkode: 38642...71f Dette stemmer ikke. Greit nok at vi har mye ubekvemme vakter, men vi gå ikke 50% kveldsvakter. Anonymkode: a2340...55b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette stemmer ikke. Greit nok at vi har mye ubekvemme vakter, men vi gå ikke 50% kveldsvakter. Anonymkode: a2340...55b Det kan godt hende, var bare det en jeg kjenner som er intensivsykepleier fortalte. Anonymkode: f58f0...ce5
little fairy Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Anestesi. Lettere få dagjobb eller i det private om man ønsker det.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 Vil tro at det er lett å få ekstravakter på private sykehus som anestesi spl.. i tillegg er ikke anestesi-pasientene død-syke , alle type pasienter trenger anestesi . Hørt mye positivt om anestesi spl og tror også miljøet blir mer morsomt og bra når ikke belastningen er for stor Anonymkode: f8efe...6af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå