Gå til innhold

Kommer ikke over eksen.. Jeg er fortapt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og eksen var sammen i 7 måneder og det er cirka et år siden vi slo opp.. mye pga meg og jeg slet mye psykisk på den tiden etter et par tragedier som har skjedd i familien min de siste årene, så gikk det dessverre mye utover han.. Tilslutt orket han ikke mer av mine problemer og vi bestemte oss for å slå opp Juli 2019. Nå er det over et år siden og han har blokkert meg på alle sosiale medier til og med nummeret mitt.. Jeg savner han ekstremt mye men har ikke hørt noe fra ham siden det ble slutt og virker ikke som at han savner meg eller noe.. Jeg drømmer om han bestandig og da er det akkurat som at alt blir revet opp igjen av følelser.. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gå videre, jeg har slitt i over et år nå på å prøve å komme meg over han. Hatt ONS med et par gutter og har en jeg holder på med nå men tankene mine dreier seg bare over på eksen igjen..

Innerst inne vil jeg bare sende ham en melding og be om unnskyldning for alt som har skjedd men det går jo ikke når han har blokket meg overalt. Ser ikke ut som han har tenkt å oppheve blokkeringen heller. Jeg klarer bare ikke tanken på å gå gjennom livet og aldri snakke eller se han igjen.. 

Er det mulig å sende et brev til han hvor jeg skriver hvor lei meg jeg er og at jeg syns det var synd det endte slik eller skal jeg bare la hver? Jeg angrer på så mye og har så dårlig samvittighet for ting.. Det plager meg daglig nesten at jeg aldri fikk bedt om unnskyldning til han. Aner ikke hvordan jeg skal takle dette. Jeg angrer så jævlig på alt dritet som skjedde pga meg. Savner han endeløst..

💔

Anonymkode: 41043...70f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det egentlig er best å la det ligge iom at han har blokkert deg. Enten fordi det var vanskelig for han og det var eneste måte å gå videre på, eller fordi han ikke vil ha noe med deg å gjøre. Send gjerne ett brev, men ikke forvent ett svar og vær klar ovenfor deg selv at du gjør det kun for å gi en unnskyldning, ikke fordi du forventer en respons. Jeg var i din eks sine sko og ønsker null kontakt. Dog satt jeg faktisk pris på den unnskyldningen jeg fikk i ett brev. Jeg svarte aldri men det betydde noe i å få en uforbeholden unnskyldning uten forventninger om noe tilbake.

Anonymkode: 0831c...39d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2020 den 23.40):

jeg slet mye psykisk på den tiden etter et par tragedier som har skjedd i familien min de siste årene

Får du profesjonell hjelp med dette? Jeg synes kanskje det kan høres litt ut som om du fremdeles ikke har det helt bra, og at du kanskje trenger mer eller annerledes hjelp enn det du får nå? Jeg tror at når du får den hjelpen du trenger vil nok kjærlighetssorgen slippe taket etterhvert.
Håper du får hjelp og støtte og at du har en god psykolog, hvis ikke må du snakke med fastlegen din og be om hjelp. God bedring ❤️

Anonymkode: 13f02...e79

• Liker 2
Skrevet

Hvis du hører på podcast, vil jeg anbefale Relasjonspodden. De kom nylig ut med en episode som heter "kommer ikke over eksen min". Der kommer dem med mange gode ord og råd. Kanskje det kan hjelpe deg litt på veien? Lykke til ❤

Anonymkode: d1f7c...c6f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...