Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at man ved hjelp av svartbøker og trolldom kan gjøre seg usynlig. Tror på litt av hvert, gud, blodstopping osv. Men det å kunne gjøre seg usynlig høres for utrolig ut🙄 Så da lurer jeg på om noen her mener det er mulig? Noen erfaringer? 

Anonymkode: 8ecbf...990

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er flink til å kamuflere deg i omgivelsene så er du ganske nær! 😄

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke lekt med de kreftene der, for å si det sånn. 

Anonymkode: 4a9bd...5b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville ikke lekt med de kreftene der, for å si det sånn. 

Betyr det at du tror det er mulig å gjøre seg usynlig? Har ingen planer om å leke med noen evner.

Skrevet

Bruk militærklær. Blender inn over alt :ler:

Du fikk meg til å tenke på at jeg kjøpte den satanistiske bibelen i min spede ungdom. Jeg var veldig interessert i det okkulte og prøvde meg på heksekunst ol. Kan trygt si at ingenting skjedde og jeg kom meg fort over den fasen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Betyr det at du tror det er mulig å gjøre seg usynlig? Har ingen planer om å leke med noen evner.

*krefter

Skrevet

Nei, Malfoy, du får IKKE låne usynlighetskappen!

Anonymkode: 10853...6ee

• Liker 4
Skrevet

Du kan jo skaffe deg en usynlighetskappe. Funket bra både i Mio min Mio og Harry Potter.

Anonymkode: 21bee...c13

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, det tror jeg ikke. Men hvis du ikke har planer, hvorfor spør du da? Svartebøker, trolldom, ouijabrett  osv går inn under det samme. Man gjør klokt i å holde seg unna.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei, det tror jeg ikke. Men hvis du ikke har planer, hvorfor spør du da? Svartebøker, trolldom, ouijabrett  osv går inn under det samme. Man gjør klokt i å holde seg unna.

Kan du si noe om hvorfor man gjør klokt i å holde seg unna? 

Anonymkode: 65559...07c

• Liker 3
Skrevet

Såg engang ett program, det handler ikke om at du bokstavelig talt blir usynlig men man blir "mentalt usynlig"  for andre hvis jeg kan si det sånn. Du vises men folk legger ikke merke til deg. 

• Liker 2
Skrevet

Du må fokusere og konsentrere deg samt visualisere deg selv som usynlig, objekter og ting kan ikke usynliggjøres så du må ta av deg klærne.

Anonymkode: 9a60e...980

• Liker 1
Skrevet

Har også hørt det er mulig å låse fast personer. Man låser egentlig fast tyver. Så personen klarer ikke p bevege seg. Kan dette gjøres på avstand? 
Btw. Er ikke en tulling som har planer om å misbruke noen krefter. 

ts 

Skrevet

Er dette seriøst voksne mennesker, som lurer på hvordan man kan bli usynlig? Og "låse fast" mennesker? Hvilket nivå er vi på her? 

Anonymkode: 02ba4...bde

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har også hørt det er mulig å låse fast personer. Man låser egentlig fast tyver. Så personen klarer ikke p bevege seg. Kan dette gjøres på avstand? 

ts 

Ja men da må du ha sterke telepatiske evner, hvis andre kan styre din kropp eller at du kan styre andres kropp med telepati så kan det gå men man må samtidig skrike så høyt man klarer for å frigjøre energien.

Skal du vite om du har evnen så må den testes ut på intetanende mennesker, det fungerer faktisk veldig bra sammen med metoden for å gjøre seg usynlig for da kan jo ingen se deg. 

Anonymkode: 9a60e...980

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

ts 

Hva mener du med at man egentlig låser fast tyver? Hæ?

Anonymkode: 7b85e...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...