AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Trives du i jobben din? Anonymkode: 7d6b0...c39
SPOCA Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Egentlig ja. Jeg elsket jobbet min fram til september-ish. Så ble det nedbemanning på jobb og vi har altfor mye å gjøre. Jeg er så sliten etter endt arbeidsdag at jeg har begynt å grue meg til jobb. Det har jeg aldri kjent på før. Veldig synd, for jeg synes kollegene mine er veldig hyggelige. 1
Danseskjørt Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Spørs på humør og dagsform, men på generelt grunnlag; ja.
knulleGuden666 Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 Ja, ellers hadde jeg ikke hatt den 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #8 Skrevet 3. desember 2020 Nei, men heldigvis har jeg fått permisjon og skal jobbe et annet sted en stund Skal bli godt med et miljøskifte. Anonymkode: 6d75b...86b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #9 Skrevet 3. desember 2020 Trives med at jeg har en del faste kunder så føles som jeg kommer på jobb og møter godt bekjente hver dag (har små angst så blir fort stresset rundt nye ansikt) , men har de få faste som også er skikkelig kjipe... Mye ekstra jobb nå, spesielt siden jeg jobber alene hver vakt. Kunne allerede raskt bli for mye for en person før korona og nå er det enda værre. Gruer meg ofte til jobb, men mulig det bare er generelt fordi jeg hater å stå opp tidlig men også å jobbe for sent 😅 Går heller ikke overens med sjefen eller eiere av bedriften spesielt da de utnytter arbeiderne sine til de grader til tider og mangler respekt of takknemlighet når folk stiller opp på fridager osv... Så nei... Trives vell ikke så godt lengre, men noen dager er jeg fortsatt fornøyd. Ser jo ikke sjefen ofte og heldigvis ikke hver dag de aller værste kundene kommer innom heller. Anonymkode: fc1b0...116 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #10 Skrevet 3. desember 2020 Nei jeg tror jeg har valgt feil yrke. Anonymkode: 0d512...871 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #11 Skrevet 3. desember 2020 Nei. Noen som bare har sluttet uten noe nytt å gå til? Anonymkode: 74b43...888 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #13 Skrevet 4. desember 2020 Nei og etter permisjon skal jeg aldri tilbake! Anonymkode: 4de4a...2a1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #14 Skrevet 4. desember 2020 helt ok, er jo fordi man må - "but I simply do not dream of labor" liksom, men må man så må man Anonymkode: 2f6a8...bfe
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #15 Skrevet 4. desember 2020 Trives egentlig, anser meg som veldig heldig som har en slik jobb jeg har. Ikke belastende, mange pauser. Alle ferieukene og røde dager har jeg fri. Har ingen utdanning Men så hender det seg at jeg glemmer dette, da føler jeg at jeg mistrives. Tar ting for gitt. Anonymkode: 489d0...6fb
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #16 Skrevet 4. desember 2020 SPOCA skrev (8 timer siden): Egentlig ja. Jeg elsket jobbet min fram til september-ish. Så ble det nedbemanning på jobb og vi har altfor mye å gjøre. Jeg er så sliten etter endt arbeidsdag at jeg har begynt å grue meg til jobb. Det har jeg aldri kjent på før. Veldig synd, for jeg synes kollegene mine er veldig hyggelige. Helsevesen? Anonymkode: 0ebc8...dc8
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #17 Skrevet 4. desember 2020 Ja, jeg er veldig glad i jobben min. Byttet jobb i august etter å ha vært lærer på videregående, og kan endelig puste igjen. Anonymkode: f6b7e...f90 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #18 Skrevet 4. desember 2020 Nja, søker ny jobb nå fordi jeg er lei. Er sysadmin. Ender med å gjøre ting som ikke er mine arbeidsoppgaver o.l. Er i det offentlige, så jeg søker jobb i det private. Vil ikke jobbe offentlig igjen. Anonymkode: 08e25...89b
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #19 Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja, jeg er veldig glad i jobben min. Byttet jobb i august etter å ha vært lærer på videregående, og kan endelig puste igjen. Anonymkode: f6b7e...f90 Hvilken jobb har du begynt i? Anonymkode: 18b66...9c7
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #20 Skrevet 4. desember 2020 Nei. Er lærer. Et barn i klassen jeg har hadde trengt masse ressurser som vi ikke har/får. Veldig utagerende, og det er tilnærmet umulig å drive undervisning. De andre elevene lider veldig under dette, og jeg er totalt utslitt! Koronasituasjonen har ikke gjort det noe bedre. Hadde skiftet jobb på dagen om jeg hadde hatt mulighet. Anonymkode: 7cf59...38a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå