Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives du i jobben din?

Anonymkode: 7d6b0...c39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Anonymkode: 740aa...452

• Liker 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: d1342...9fc

• Liker 4
Skrevet

Egentlig ja. Jeg elsket jobbet min fram til september-ish. Så ble det nedbemanning på jobb og vi har altfor mye å gjøre. Jeg er så sliten etter endt arbeidsdag at jeg har begynt å grue meg til jobb. Det har jeg aldri kjent på før. Veldig synd, for jeg synes kollegene mine er veldig hyggelige. 

• Liker 1
Skrevet

Spørs på humør og dagsform, men på generelt grunnlag; ja.

Skrevet

Ja, ellers hadde jeg ikke hatt den 

• Liker 1
Skrevet

Nei, men heldigvis har jeg fått permisjon og skal jobbe et annet sted en stund Skal bli godt med et miljøskifte.

Anonymkode: 6d75b...86b

Skrevet

Trives med at jeg har en del faste kunder så føles som jeg kommer på jobb og møter godt bekjente hver dag (har små angst så blir fort stresset rundt nye ansikt) , men har de få faste som også er skikkelig kjipe... 

Mye ekstra jobb nå, spesielt siden jeg jobber alene hver vakt. Kunne allerede raskt bli for mye for en person før korona og nå er det enda værre. Gruer meg ofte til jobb, men mulig det bare er generelt fordi jeg hater å stå opp tidlig men også å jobbe for sent 😅

Går heller ikke overens med sjefen eller eiere av bedriften spesielt da de utnytter arbeiderne sine til de grader til tider og mangler respekt of takknemlighet når folk stiller opp på fridager osv... Så nei... Trives vell ikke så godt lengre, men noen dager er jeg fortsatt fornøyd. Ser jo ikke sjefen ofte og heldigvis ikke hver dag de aller værste kundene kommer innom heller. 

Anonymkode: fc1b0...116

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg tror jeg har valgt feil yrke. 

Anonymkode: 0d512...871

• Liker 2
Skrevet

Nei. Noen som bare har sluttet uten noe nytt å gå til? 

Anonymkode: 74b43...888

• Liker 2
Skrevet

Nei og etter permisjon skal jeg aldri tilbake!

Anonymkode: 4de4a...2a1

Skrevet

helt ok, er jo fordi man må - "but I simply do not dream of labor" liksom, men må man så må man

Anonymkode: 2f6a8...bfe

Skrevet

Trives egentlig, anser meg som veldig heldig som har en slik jobb jeg har. Ikke belastende, mange pauser. Alle ferieukene og røde dager har jeg fri. Har ingen utdanning 

Men så hender det seg at jeg glemmer dette, da føler jeg at jeg mistrives. Tar ting for gitt. 

Anonymkode: 489d0...6fb

Skrevet
SPOCA skrev (8 timer siden):

Egentlig ja. Jeg elsket jobbet min fram til september-ish. Så ble det nedbemanning på jobb og vi har altfor mye å gjøre. Jeg er så sliten etter endt arbeidsdag at jeg har begynt å grue meg til jobb. Det har jeg aldri kjent på før. Veldig synd, for jeg synes kollegene mine er veldig hyggelige. 

Helsevesen?

Anonymkode: 0ebc8...dc8

Skrevet

Ja, jeg er veldig glad i jobben min. Byttet jobb i august etter å ha vært lærer på videregående, og kan endelig puste igjen. 

Anonymkode: f6b7e...f90

• Liker 1
Skrevet

Nja, søker ny jobb nå fordi jeg er lei. Er sysadmin. Ender med å gjøre ting som ikke er mine arbeidsoppgaver o.l. Er i det offentlige, så jeg søker jobb i det private. Vil ikke jobbe offentlig igjen.

Anonymkode: 08e25...89b

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ja, jeg er veldig glad i jobben min. Byttet jobb i august etter å ha vært lærer på videregående, og kan endelig puste igjen. 

Anonymkode: f6b7e...f90

Hvilken jobb har du begynt i? :)

Anonymkode: 18b66...9c7

Skrevet

Nei. Er lærer. Et barn i klassen jeg har hadde trengt masse ressurser som vi ikke har/får. Veldig utagerende, og det er tilnærmet umulig å drive undervisning. De andre elevene lider veldig under dette, og jeg er totalt utslitt! Koronasituasjonen har ikke gjort det noe bedre. Hadde skiftet jobb på dagen om jeg hadde hatt mulighet.

Anonymkode: 7cf59...38a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...