Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere med? Er dere fornøyd med jobben? Trenger inspirasjon til yrker, haha aner ikke hva jeg vil bli.

Anonymkode: ce331...457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innen administrasjon. Vil ikke si helt nøyaktig hva det går på, men det går mye på kvalitetskontroll og være en del av prosjekter og lignende.

Jeg er i utgangspunktet glad i jobben min, men den preges nå veldig av for høy arbeidsbelastning grunnet nedbemanning, og jeg er redd jeg kommer til å bli utbrendt med det trykket vi har nå.

Skrevet

Jeg er byggesaksbehandler, jobber i kommune 7.30-15/8.00-16. Er fleksibelt med hjemmekontor om jeg har behov for det. Trives med det ☺

Anonymkode: 9481a...d99

Skrevet

Jeg er også byggesaksbehandler i kommunen. Kjernetid 09-14, og ellers kan jeg velge når jeg arbeider mellom 06 og 21. Nå for tiden har vi hjemmekontor annenhver uke fast, men ellers er det også ganske fritt for når man ønsker det. Jeg trives. 

Anonymkode: beb14...c81

Skrevet

Åssen utdanning har dere for å jobbe som byggesaksbehandler? 😊 Selv er jeg utdannet kokk, tar nå opp fag for å kunne starte på høyskole til høsten for å bli lærer 😊

Anonymkode: 1fd2c...b05

Skrevet

Later som jeg jobber i offentlig sektor, drikker kaffe og går på møter

Anonymkode: 4fe8c...64a

Skrevet

Jobber 50% som pleieassistent i helsevesenet, studerer 100% ved siden av. Trives, men tungt for kroppen, dårlig bemannet og litt dårlig arbeidsmiljø - men går greit

Anonymkode: d9dbe...ac8

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva jobber dere med? Er dere fornøyd med jobben? Trenger inspirasjon til yrker, haha aner ikke hva jeg vil bli.

Anonymkode: ce331...457

men de aller fleste her på forumet er vel stort sett uføre Asbergere...   

:cowboy: 

Anonymkode: 2b8b1...ca2

Skrevet

Jeg jobber med web, grafisk og administrasjon i et firma som driver med salg og rådgiving. Stortrives. 

Anonymkode: d3262...c00

Skrevet

Jobber med satellittkommunikasjon. Er ingeniør. Jeg jobber i en døgnkontinuerlig turnus, så jeg får ingeniør-lønn pluss nattetillegg, helgetillegg, helligdagstillegg osv. Det er en flott arbeidsplass og jeg har fantastisk kollegaer. Utenom coronatider, så innebærer det også av og til litt reising rundt om i verden. Jeg stortrives.

Anonymkode: 90965...f12

Skrevet

Prosesstekniker som går skift. Trives veldig godt med det 😊

Skrevet

jobber som sjåfør for et ved firma

Anonymkode: 7247a...dab

Skrevet

Forsker. 

Anonymkode: 3f593...9d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Åssen utdanning har dere for å jobbe som byggesaksbehandler? 😊 Selv er jeg utdannet kokk, tar nå opp fag for å kunne starte på høyskole til høsten for å bli lærer 😊

Jeg er jurist, men enhver bachelorgrad med relevante fag holder. Jobber med flere som har ingeniørbakgrunn. 

Anonymkode: beb14...c81

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jag er utdannet arealplanlegger med master. Som tidligere nevnt er det også jurister, ingeniører (feks.bygg) eller arkitekter som kan jobbe med dette ☺

Anonymkode: 9481a...d99

Skrevet

Saksbehandler for helsetjenester i kommunen. Alle på teamet har bachelorgrad og videreutdanninger, noen har master.

Anonymkode: 3b583...b83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...