AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Del Skrevet 3. desember 2020 Trenger tips til en god innboforsikring. Ser flere selskap har ulike pakker, men jeg trenger kun innbo. Så...tips mottas med stor takk :nikke: Anonymkode: cb4b9...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Del Skrevet 3. desember 2020 Hedvig er billigst. Har ikke kommet over noen dårlige reviews, men så er de såpass nyetablert i Norge. Du kan velge selv hvor mye du vil forsikre innboet for, og få egenandelen deretter. Vurderte tryg, men de var endel dyrere igjen. Anonymkode: 8d6ea...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 3. desember 2020 #3 Del Skrevet 3. desember 2020 Vi har IF Super, fornøyd med den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Del Skrevet 4. desember 2020 Flere? 🙂 Anonymkode: cb4b9...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Del Skrevet 4. desember 2020 LO Favør. Ingen som prøver å selge deg bedre hvis du har den. Krever medlemskap i et LO Forbund. Anonymkode: ccdf4...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #6 Del Skrevet 4. desember 2020 Vi har også IF super. Har ubegrenset sum på innbo Det er kjekt når man har mye dyrt utstyr i hus. Anonymkode: 9f929...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Del Skrevet 4. desember 2020 Hva legger du i best? Anonymkode: ad6a9...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Del Skrevet 5. desember 2020 On 12/4/2020 at 6:41 PM, AnonymBruker said: Hva legger du i best? Anonymkode: ad6a9...0cd Godt spørsmål. Eneste formulering jeg kom på i farten :knegg: Greia er at jeg var hèlt sikker på jeg tegnet forsikring for s.e.k.s år siden. Men det hadde jeg visst ikke Føler meg som den megaidioten. Heldigvis har ingenting skjedd, men er jo fullstendig på jordet. Har ingen selskap å sammenligne med, så derfor formuleringen "best". Anonymkode: cb4b9...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #9 Del Skrevet 5. desember 2020 Lo favør, ja! Anonymkode: 2f06e...375 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå