Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten sier han ikke har følelser for meg mer, men vil ikke helt at jeg skal flytte. Men stemningen er dårlig, han er deprimert/lei alt, han liker ikke å snakke om følelser. 
skal jeg bare flytte? For fortjener en som virkelig vil ha meg. 
Eller kjempe for oss? Han tror selv ikke han vil få tilbake følelsene. 
vi har hvert vårt barn, så det er ekstra kjipt oppi alt sammen

Anonymkode: 56eb0...7a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er igjen egentlig, hvis han ikke har følelser for deg lenger? Jeg tenker at det høres litt ut som at han ikke ønsker å være sammen med deg, men holde deg litt på matta likevel, derfor ønsker han ikke å la deg flytte avgårde. Sannheten er vel at du må begynne å tenke på deg og barnet ditt nå, hva som er best for dere to.

• Liker 3
Skrevet

Hadde flyttet. Høres ikke ut som han er så motivert til å jobbe for ting. Du fortjener bedre :)

Anonymkode: 7e98f...8a2

• Liker 3
Skrevet
Heihola skrev (Akkurat nå):

Hva er igjen egentlig, hvis han ikke har følelser for deg lenger? Jeg tenker at det høres litt ut som at han ikke ønsker å være sammen med deg, men holde deg litt på matta likevel, derfor ønsker han ikke å la deg flytte avgårde. Sannheten er vel at du må begynne å tenke på deg og barnet ditt nå, hva som er best for dere to.

Kan han få følelsene tilbake kanskje? At han håper på det....

Skrevet

Han har dager der han sender kyssefjes på mld, tar på meg masse og er ganske så normal. Skjønner ikke hva han vil. Tror han vil at det skal fungere, at det er derfor. 

Gjest TheCatLady
Skrevet

Det er jo sikkert ikke en enkel situasjon, men hvis han ikke vil og ikke tror at han vil få følelsene tilbake så virker det egentlig ikke som det er noe å kjempe for. 

Så jeg tror jeg ville flyttet og kanskje avstand kan hjelpe på hele situasjonen uansett hvordan det går. 

Skrevet

Kanskje han har dårlig samvittighet for at dere må finne et annet sted å bo? Forholdet er over. Du bør finne et nytt hjem til deg og barna, og evt bo der til du har funnet det (han har jo sagt at det er greit).

Anonymkode: 931dd...66a

• Liker 2
Skrevet

Er han villig til å gi samlivsterapi et realt forsøkt? 
Hvis ja, ring og bestill time på mandag morgen. 
Hvis nei, så er forholdet definitivt over og det er bare å se seg om etter ny bolig. 

Anonymkode: 5216f...1b9

• Liker 2
Skrevet

Hvis han ikke ser noen løsning selv, så er det vel ikke så mye å bli for.

• Liker 1
Skrevet

Han sier rett ut at han ikke elsker deg og ikke vil kjempe for deg. Er ikke så mye å lure på, dette....

Anonymkode: 33f5e...fba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...