Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg gleder julen med alle lysene ute og inne i denne mørke kalde tiden, Jeg føler glede når jeg ser lysene ute. For meg gleder julen med all den gode maten og, å være sammen med andre folk. Gi og få julegaver, Musikken og julefilmene. Tja hva med deg?

Anonymkode: b044b...827

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tid ved måltidene, gir rom for gode samtaler. Deilige lukter av kongerøkelse, julegran, bakst (før jul), og pinnekjøtt/ribbe . Gleder meg over julepyntet hjem og masse stearinlys. Rolige dager og tid til å lese mange bøker.  

• Liker 1
Skrevet

God mat, julemusikk, julefilmer, julepynt, alle lysene, fri og dermed mer familietid, gleden til barna når de får noe de ønsker seg på julaften, julekalender og nedtellingen til jul. Egentlig alt. :) 

• Liker 1
Skrevet

Avslapping, lysene, mørket, kulden, frosten, (snøen om vi er heldig...) lysene i mørket, varmen inne, hjemmetid, avslapping, familietid, kveldskos, snacks, mat, kos, avslapping, sofachill, pysjdager, stillhet, brettspill, lesing, ro, ... Og nevnte jeg avslapping?😆

🎄❤️🤶❄️

• Liker 2
Skrevet

Fri fra jobb i romjulen, god mat, koselige venninnetreff 🥰

Anonymkode: 44260...25d

• Liker 1
Skrevet

Merker spesielt denne julen at folk tar av på julepynten og julelysene. Må være siden alle kjeder seg i hel av korona... Jeg liker å se alle de ulike adventstjernene rundt om kring. Det finnes så mange varianter. Ser for meg hvordan de som eier stjernene er som personer. Vis meg adventstjernen din så skal jeg si deg hvem du er!

Anonymkode: 44260...25d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...