Gå til innhold

Jente på 21 sammen med mann på 43.. Er det ille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så forelsket i han og vi er veldig lykkelig sammen. Vi har holdt forholdet vårt hemmelig en stund og treffes 3-4 ganger i uken. Har lyst at forholdet skal være offentlig men vet ikke om jeg tørr. Bør jeg bare forsette å holde det hemmelig for folk? Eller hva syns dere?

jente 21

Anonymkode: 8d3b0...31f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er større aldersforskjell mellom dere og meg og foreldrene mine... 😬

Anonymkode: 9847a...ca8

• Liker 21
Skrevet

Hvorfor er du flau for å fortelle folk om han? 

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det. At det er ganske ille. 

Jeg hadde svart annerledes om du var 31 og og han 53. Eller 41 og 63. 

Men du er ung. 

Anonymkode: 46dc0...ae8

• Liker 34
Skrevet

Han har nok ei kone og 3 skrikerunger på lur..men seriøst finn deg en på din egen alder,  

Anonymkode: 6e690...c72

• Liker 7
Skrevet

Ts her

Innså jeg la dette i feil kategori.. Håper moderatorene kan ordne det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

men seriøst finn deg en på din egen alder,  

Anonymkode: 6e690...c72

Er hun forelska, så er hun forelska.

Anonymkode: 050d3...0a2

• Liker 8
Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er du flau for å fortelle folk om han? 

Pga aldersforskjellen

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er så forelsket i han og vi er veldig lykkelig sammen. Vi har holdt forholdet vårt hemmelig en stund og treffes 3-4 ganger i uken. Har lyst at forholdet skal være offentlig men vet ikke om jeg tørr. Bør jeg bare forsette å holde det hemmelig for folk? Eller hva syns dere?

jente 21

Ønsker han å offentliggjøre forholdet? 

Anonymkode: d7a1a...218

• Liker 10
Skrevet

Dere fungerer antagelig ikke med hverandres omgangskrets og det er antagelig mange som vil reagere på det ja, men likevel er dere voksne og kan ikke fortsette med å gjemme dere. Dere må jo nesten se om forholdet kan fungere som et forhold på alle måter. 

At det blir reaksjoner vet du, siden dere har holdt dette skjult, og fordi du spør. Jeg hadde kjæreste på 34 år da jeg var 22 år, og det var ikke helt positiv stemning til det heller. Hans venner syntes jeg var for ung, mine at han var for gammel. Familie taklet det greit, men det var altså ikke like stor differanse i alder som dere. 

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her

Innså jeg la dette i feil kategori.. Håper moderatorene kan ordne det.

Egentlig ikke feil kategori. Det er i vennskap og sosiale relasjoner dette vil gi dere størst utfordring. 

• Liker 2
Skrevet

Er han rik? Isåfall så kan jeg skjønne at du faller for fristelsen. 

Ellers så er det faktisk en ganske ille aldersforskjell. Dem sier kjærligheten har ingen alder, men når du bikker grensen hvor du kan kalle han "daddy" da har det gått en smule for langt aldersmessig ;) 

Anonymkode: 6fd8d...81b

• Liker 10
Skrevet

Ønsker han å offentliggjøre forholdet? 

Ja han ønsker det, men jeg er usikker.. Er så redd folk skal utstøte oss pga forholdet.

Skrevet

Er jo verdt å nevne at når han er pensjonist så er du midt i 40-åra, og har dine beste år foran deg. Når du blir pensjonist og skal nyte livet så er denne mannen i slutten av 80-årene. Nærmere 90 altså. Det er trist. 

Anonymkode: 6fd8d...81b

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Pga aldersforskjellen

Tror det skal bli vanskelig å "forsvare" dette forholdet, når du skammer deg over det selv. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg synes det. At det er ganske ille. 

Jeg hadde svart annerledes om du var 31 og og han 53. Eller 41 og 63. 

Men du er ung. 

Anonymkode: 46dc0...ae8

Jeg er enig, og synes også at 22 års forskjell er mye når du bare er 21 år, TS. Han var voksen da du ble født. Tenk på det.

• Liker 10
Gjest Bamse20
Skrevet

Det er som jeg har sagt til de fleste:

Det er ikke dem andre som skal være i forholdet med han du er ilag med, så igjen så har det ingen betydning hva de andre synes.

Så lenge du føler at det går greit og at du er lykkelig så er alt helt ok :)

Som sagt, alder er bare et tall så lenge man er over 18 år og myndig.

Men igjen, det smarteste hadde vært å finne noe på din alder, men det er jo helt opp til deg!

Som sagt, følg hjertet ditt å ikke hva andre sier! De ekte vennene dine står der uansett om han var 20 eller 60

Skrevet

Ja han ønsker det, men jeg er usikker.. Er så redd folk skal utstøte oss pga forholdet.

Gjør det. Hvis du vil være sammen med han må du bare hoppe i det. 

• Liker 5
Skrevet
Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Dere fungerer antagelig ikke med hverandres omgangskrets og det er antagelig mange som vil reagere på det ja, men likevel er dere voksne og kan ikke fortsette med å gjemme dere. Dere må jo nesten se om forholdet kan fungere som et forhold på alle måter. 

At det blir reaksjoner vet du, siden dere har holdt dette skjult, og fordi du spør. Jeg hadde kjæreste på 34 år da jeg var 22 år, og det var ikke helt positiv stemning til det heller. Hans venner syntes jeg var for ung, mine at han var for gammel. Familie taklet det greit, men det var altså ikke like stor differanse i alder som dere. 

Vi har holdt forholdet hemmelig i 5 måneder nå.. så det har gått fint hittil men en eller annen gang kommer det jo til å komme ut sikkert.. Får bare håpe det ikke blir dkikkelig ille reaksjoner. Får se det ann.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har holdt forholdet hemmelig i 5 måneder nå.. så det har gått fint hittil men en eller annen gang kommer det jo til å komme ut sikkert.. Får bare håpe det ikke blir dkikkelig ille reaksjoner. Får se det ann.

Skikkelig skulle det stå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...